Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Halliremontti loppuun kesällä 2007

<< < (20/27) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Ultra - Elokuu 14, 2007, 21:22:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 14, 2007, 20:37:08 ---Uskortko aikuisten oikeasti, että Tampereella saadaan tuosta vuoden sisällä päätös aikaiseksi niin, että tarjottava paikka kelpaa tälle ulkopuoliselle rahalle, joka sen joutuu kustantamaan? Minä en.
--- Lainaus päättyy ---
Kyse ei ole suoranaisesti mistään uskon asiasta, vaan siitä että ilman kanasainvälisiä kriteerejä täyttävää monitoimihallia Tampere saattaa mm. menettää konfferenssi kaupunki statuksensa. Jokainen kaupunginhallituksenjäsen tiedostaa tämän taloudellisen uhkakuvan ja sen välttämiseksi ei ole muuta vastausta kuin Kummolan monitoimihalli. Siis jo pelkästään taloudelliset uhkakuvat ajavat hanketta eteenpäin. Tämän hankkeen kaatuessa Tamperetta uhkaisi todellinen taloudellinen lama. Tuskin sinäkään sellaista toivot, joten ehkäpä olisi aika ruveta uskomaan...     

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen toivonut sitä koko ajan, mutta aika käy vähiin. Päätös pitää tehdä vuoden sisällä, tai sitä hallia ei tule seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen. Tämä on faktaa ja tuntien Tampereen päättäjien nykyisen jahkailulinjan, niin en usko. Ei tämän hallin tuleminen ole minun uskostani kiinni ja asioita ei voi jättä yhden kortin varaan. Nykyisessä hallissa pelataan joka tapauksessa useita vuosia sm-liigaa.

Et muuten vastannut, että uskotko, vai vain toivotko?

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Penalty_Killer - Elokuu 14, 2007, 20:58:58 ---Onkos muuten ilmastointi milloin korjausvuorossa nykyisessä ykköshallissa?
--- Lainaus päättyy ---
Ilmastoinnin veden-/kosteudenpoisto on mielenkiintoinen kysymys, sen aikataulusta ei ainakaan minulla ole tällä hetkellä tietoa. Puhetta oli siihen suuntaan, että vanhan ilmastointilaitteen valjastaminen kosteudenpoistoon voisi olla mahdollista. Rahasta nämä kuitenkin aina on kiinni ja seurojen prioriteeteista.

Ultra:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Elokuu 14, 2007, 21:43:20 ---Et muuten vastannut, että uskotko, vai vain toivotko?
--- Lainaus päättyy ---
Vaadin sitä ja aion viedä asiaa eteenpäin niin paljon kuin omat yhteydet mahdollistavat. Monitoimihallin olemassaolo alkaa olemaan jo nyt taloudellinen elinehto. Hankkeen kaatuessa on useamman firman harkittava sijoittumista paremmille laitumille.

Elovena:
Eilen aamulla olin tai siis puolilta päivin haka 2 hallissa jäällä. Aika heikolta näytti jään suhteen, toinen puoli kentästä nimittäin ei kuivunut koko 75 minuutin aikana. Toivottavasti oli vaan ilmastointi pienellä tms. Muuten näytti kyllä hyvältä. Oli uudet laidat pleksit ja vaihtopenkit. Suihkutilat oli samaa neuvostoliittotasoa kun ennenki.

Joku nyt meni vertaan sitten Tamun mestareidenliigan karsintapeliin Tapparan sm-liigapelejä. Jos kerran viiteen vuoteen tänne tulee joku oikea jalkapallojengi, tottakai se mausoleumi on täys. Mutta niittenkin sarjapeleissä se katsojaluku pyörii kolmessatuhannessa. Jos täällä pelattais Tappara-Montreal Canadiens peli, mikä tahansa mökki ois täys. Mutta kun pelataan koko talvi tavallista sarjaa, jää hyvin moni rakkaita pennosia silitellen kotiin ja katsojakeskiarvo on se 5500. Mitään helvetinmoista mausoleumia tänne ei yksinkertasesti kannata tehdä.
Turussa kupittaalle vanhan hallin tilalle tehty halli on kyllä helmi. Pieni ja tunnelmallinen. Se nimenomainen halli taas on liian pieni esim Tapparalle, mutta samantyylinen eli katsomo kiinni laitoihin jne.
 Minä käyn mielellään vanhassa hallissa. En uutta vastusta, kunhan se ei ole mikään 13 000 katsojan autiotalo.

Mutta jos Tammikuussa ilmenee että Pete Kääriäinen on ylennetty ylimmäksi kuutionhoitajaksi, jään kotiin. Oon muuten nähny miehen tuon tiedottomana jääkiekkokaukalossa, kaikesta huolimatta talutin herran aitioon täräyksen jälkeen.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: Elovena - Elokuu 15, 2007, 12:56:26 ---Mutta jos Tammikuussa ilmenee että Pete Kääriäinen on ylennetty ylimmäksi kuutionhoitajaksi, jään kotiin. Oon muuten nähny miehen tuon tiedottomana jääkiekkokaukalossa, kaikesta huolimatta talutin herran aitioon täräyksen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---

Voi melkein luvata, ettei tarvitse tuon takia jäädä kotiin.

Tapahtuiko muuten tuo sinun todistamasi tapaus viime kaudella? Jäällä liukunut pelaaja pääsi yllättämään tuomaroineen Kääriäisen ja hetken aikaa oli maa ja valuutta hakusessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta