Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Halliremontti loppuun kesällä 2007

(1/27) > >>

LAPA:
Uutiset
Jäähalliremontti loppuun ensi kesänä

(23.9.2006) Tampereen kaupungin Tilakeskus on päättänyt investoida vuonna 2007 Hakametsän jäähallin ilmastoinnin uudistamiseen ja videotaulun hankkimiseen. Videotaulun hankinta tosin edellyttää hallia käyttävien jääkiekkoseurojen vuotuisen perusvuokran 40 000 euron korotusta.

Tällä hetkellä hallissa ei ole jäähdyttävää ilmastointia, ja jäälle saattaa lämpimästä säästä johtuen kertyä liikaa kosteutta.

Videotaulu oli tulossa Hakametsään jo täksi kaudeksi, mutta projekti keskeytyi, kun videotaulun tarjouskilpailun tuloksesta tehtiin valitus.

Jäähalliremontin (2001-07) loppuhinnaksi muodostuu 8,7 miljoonaa euroa. Suurin osa summasta on mennyt kesinä 2001-02 tehtyyn peruskorjaukseen.

 Jaahas kauan siitä videotaulua on lupailtukin. Ekana videonauhana vois laittaa Jokerit peliin sellaisen animaatiopätkän missä Jokeri molari imee lipuvan kiekon ja aina kun kyseinen pätkä tulee niin fanikatsomo alkaa apinoimaan ja huutamaan " huhhuhhuhhuhhuh"-huutoa.  ;)

art:
Toivottavasti Hakametsään ei tule videotaulua, koskaan. Minua häiritsee, kun ihmiset eivät puhu toisilleen, vaan katsovat jotain ruutua - leuka ylhäällä mäyssytetään popcornia ja katotaan oliko se maali vai eikö ollut. Tai korjataan sen verran, että eihän katsomossa puhuta, vaan katsellaan rauhassa kentälle, cheerleadereita tai perinteisiä mainostauluja.

Peräänkuulutan aidon elämyksen, hetken merkityksellisyyttä, ainutlaatuisuutta. Kotona saa katsella videoruutua ihan tarpeeksi. Live is life!

Ei kiitos videotaululle.

JH75:
Missä hallissa sellainen videotaulu on, jossa pelitapahtumia näytetään? Tahtoo sellaisen Hakametsään. Toivottavasti eivät hommaa sellaista taulua, jossa näkyy mainoksia erilaisista tuotteista ja tekstiviestiäänestyksistä. Sellaista Hakametsään ei tarvita. Niitä on jo muutenkin Suomessa tarpeeksi. Luulen, että Hakametsässä käy sellaisiakin katsojia, joita kunnolla toimiva tulostaulu tai onnistuneesti käytetty videotaulu auttaisi merkittävästi ottelun seuraamisessa.

Justjoo:

--- Lainaus käyttäjältä: JH75 - Syyskuu 26, 2006, 11:53:04 ---Missä hallissa sellainen videotaulu on, jossa pelitapahtumia näytetään? Tahtoo sellaisen Hakametsään. Toivottavasti eivät hommaa sellaista taulua, jossa näkyy mainoksia erilaisista tuotteista ja tekstiviestiäänestyksistä. Sellaista Hakametsään ei tarvita. Niitä on jo muutenkin Suomessa tarpeeksi. Luulen, että Hakametsässä käy sellaisiakin katsojia, joita kunnolla toimiva tulostaulu tai onnistuneesti käytetty videotaulu auttaisi merkittävästi ottelun seuraamisessa.

--- Lainaus päättyy ---

Toisaalta nuo taululla esitettävät mainokset voisivat tuoda seuran kirstuun sellaisia euroja, joita nyt ei ole saatavilla. Mainostakoon mun puolesta jotain kännykkää, jos sillä rahalla saadaan joku raudanluja snaipperi. Hesassa niihin mainoksiin on jo tottunut, kun jokaisessa kolmessa lähialueen hallissa videotaulu jo on.

JH75:
Nyt en ole tainnut pariin kauteen käydä Helsingissä pelissä, joten ei ole aivan viime aikojen kokemusta. Ne muutamat kokemukset, mitkä mulla on niistä videotauluista eivät juuri mairittele. Ilmeisesti sen taulun käyttökin on taitolaji, jota ei mielestäni ainakaan muutama kausi sitten osattu pääkaupunkiseudulla. Kaikkea turhaa hömppää siellä oli paljon, mutta asiaa aika vähän. Jonkun verranhan hommaa on toki vedettävä sponsorien ja rahan ehdoilla. Sen ymmärrän. Joitakin pelitilanteita olisi ihan kiva katsoa uusintana siltä taululta, mutta kyllä pääasiassa pelin seuraaminen tulisi tapahtua ihan tapahtumia katsomalla. Itse olen jäänyt eniten näiden videotaulujen tapauksessa kaipaamaan tilastotietoja näyttämistä. Mulle jäi ainakin se mielikuva, että ei niitä turhan reippaasti käytetty esimerkiksi maalintekijöiden ja syöttäjien näyttämiseen. Toivottavasti asiaan on nyt jo tullut parannus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta