Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Suomen U20-maajoukkue

<< < (2/14) > >>

HuiHai:
Itsekin hämmästelin tuota Ikosen pudottamista, mutta kaipa siihen on omat syynsä.

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 21, 2012, 13:56:21 ---Siellä on joukkuetta karsittu. Pudotettujen listalle joutui Valkonen, Vainonen ja Ikonen. Viimeksi mainitun pudottamista en kyllä ymmärrä, kyseessä siis Bluesin Juuso Ikonen. Omituinen päätös. Ilmeisesti vielä yksi hyökkääjä ja puolustaja tippuu.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä siellä on jo kiintiö täynnä pienista miehistä, jotka ei osaa puolustaa. Kanadan toinen maali mastespiece tältä saralta.

Messi:
En minäkään ymmärrä Ikosen pudottamista. Näköjään kuka tahansa voi pudota.

juujep:
Kova kilpailu, kun  Suomesta tulee paljon pieniä taitavia kavereita Granlund, Teräväväinen, Aaltonen, Lehkonen, Haapala, Järveläinen ja Ikonen. Noista olisin tiputtanut ekana Järveläisen mutta seuraavana jonossa olisi ollut Ikonen tai Henkka. Tosin Haapalalla on Barkov kortti taskussa.

tapparafaniii:
Itsekkin kun katsoin tuon ketkä putosivat ja luin vaan Ikonen niin olin varma että se oli tämä Henri Ikonen joka pelaa Amerikassa. Mutta kun luin pidemmälle ja kyseessä oli Juuso Ikonen niin kyllä hämmästyin. Itse olisin pudottanut Nykopin tai Järveläisen. Bluesin kannalta  varmaan hyvä juttu kun saavat Ikosen takaisin kokoonpanoon.

Muohin asioihin. Mihinköhän kenttään Barkov sijoitetaan. Itse olisin ajatellut Ikonen-Barkov-Salomäki mutta Ikonen tiputettiin pois. Tällä hetkellä oma ykkönen kisoihin olisi Teräväinen-Barkov-Salomäki. Kakkonen voisi sitten olla Armia-Granlund-Lehkonen. Kolmonen Aaltonen-Nykopp-Haapala. Neloseen sitten Lamberg-Leino-Salminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta