Kirjoittaja Aihe: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)  (Luettu 11437 kertaa)

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« : Marraskuu 14, 2012, 10:43:13 »
Jatkuvatko putket?
Tappara on viiden ottelun pisteputkessa ja JYP neljän ottelun tappioputkessa,
joka muuten alkoi juuri joukkueiden edellisessä kohtaamisessa.
JYP palaa vasta nyt maaottelutauolta, siis hyvin levänneenä, mutta pelituntumaltaan arvoituksellisena.
Miten JYPiin vaikuttaa päävalmentajan ilmoitus lopettamisestaan kauden päätteeksi, tuskin paljonkaan: näitä sattuu.
JYP on saanut tuoreen NHL-vahvistuksen riveihinsä, liigan tanskalaisinvaasio jatkuu Lars Ellersin myötä.
Tappara vaikuttaa saaneensa pelin juonesta kiinni joten suuria kokoonpanomuutoksia tiistaisesta tuskin lienee tulossa.
Maalivahtien vuoronvaihto saattaa tulla kyseeseen.
Tappara jatkaa lauantaina peräkkäispelissä ja saa Pelicansin vieraakseen.

1. Otteluennakot:
Tappara: Lyhyen ajan sisään toisen kerran Jyväskylässä
JYP: otteluennakko
Ja: JYP palaa tositoimiin

2. Kokoonpanot
Tappara: Tapparan kokoonpano JYPiä vastaan
SM-liiga: Kokoonpanot

3. Tuoreimmat joukkueuutiset:
15.11. JYP: Habs-paidasta hurrikaaninuttuun
14.11. JYP: Kristian Näkyvä jatkaa JYPissä kevääseen 2015
14.11. Tappara: Pekka Tuokkola tänään LeKissä
14.11. KSML: JYP-vahti Myllykoski: "Tauko tuli tosi hyvään paikkaan"
08.11. JYP: Marko Virtanen JYPin päävalmentajaksi 2013-2015
08.11. JYP: Jyrki Aho ei jatka ensikaudella JYP:in päävalmentajana
31.10. JYP: Maailmanmatkaaja pysähtyi Jyväskyläään
29.10. JYP: NHL-pelaaja Lars Eller vahvistaa JYPiä
04.10. JYP: Taalajäiltä hurrikaanimaailmaan

4. Kauden aiemmat kohtaamiset:
25.09.12: Tappara-JYP 2-3 (1-0,0-2,1-1)
              Tappara: Tapparalle taas maalin kotitappio
              JYP: Otteluraportti
              NelonenPro: Tappara-JYP 25.09.2012
27.10.12: JYP-Tappara 4-5 vl (1-2,0-1,3-1)
              Tappara: Tapparan hurja muodonmuutos
              JYP: otteluraportti
              NelonenPro: JYP-Tappara 27.10.2012

5. Joukkueiden edelliset ottelut:
13.11.12: Tappara-TPS 5-4 vl. (1-2,1-1,2-1)
              Tappara: Tappara tauolta vahvassa vireessä
              TPS: Tampereelta vain piste tuliaisiksi
              NelonenPro: Tappara-TPS 13.11.2012
              NelonenPro/Illan erikoinen: TPS puolustus pysäyttää kiekot - vaikka kasvoillaan
03.11.12: Kärpät-JYP 4-2 (1-0,2-1,1-1)
              JYP: otteluraportti
              Kärpät: otteluraportti
              NelonenPro: Kärpät-JYP 03.11.

6. Numeroita:
SM-liiga: Tappara/otteluohjelma
SM-liiga: JYP/otteluohjelma
SM-liiga: Kuntopuntari
Annabet: Statistiikkaa otteluparista
Maugen kerroinvertailu (JYP suosikkina)

7. Tuomaristo:
Ottelun päätuomareina Stefan Fonselius (21) ja Teemu Salminen (11).
Tuomariasettelu
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2012, 22:30:48 kirjoittanut Trafan »

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #1 : Marraskuu 16, 2012, 12:07:53 »
Samoilla mennään kuin Tps pelissä. Ainoa muutos on että Juki tulee Venun tilalle.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #2 : Marraskuu 16, 2012, 12:32:27 »
Kyllä minua hieman harmittaa, ettei Tuokkola pelaa tänään, mutta luultavasti sitten huomenna? Olisi varmasti miehellä itselläkin hieman näytönhaluja vanhaa seuraa vastaan. Lähtökohtaisesti Tuokkola on kuitenkin meidän ykkösvahti ja hän ei ole päässyt pelaamaan, kun joukkueen peliesitykset ovat olleet viime aikoina parempia. Onhan tuo peluutus muutenkin kummallista. Tuokkola pelaa koko alkukauden periaatteessa yksin, kunnes Metsola pelaa muutaman hyvän pelin ja sen jälkeen Tuokkolaa ei enää maalin päästetäkään. Luulisi, että molemmille olisi parempi, jos esim. ensi viikon kolmesta pelistä toinen torjuisi kaksi ja toinen yhden.   

Tänään pitänee pysyä poissa netistä tai TV:n äärestä puoli seitsemän jälkeen ja katsoa peli sitten JIM:iltä jälkilähetyksenä. Samanlainen peli kuin Jyväskylässä viimeksi kolmennen erän loppua lukuunottamatta kelpaisi tänäänkin. Ikävä tunne kuitenkin on takaraivossa, joten ei uskalla vetoja Tapparalle pelata.

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #3 : Marraskuu 16, 2012, 12:39:37 »
Näen hyvänä asiana, että Tappara on jo pelannut tauon jälkeen yhden pelin. JYP tulee taas piiitkältä tauolta. Alkuun olisi hyvä iskeä, kun karstat on jo tiistaina karistettu koneista  8)

Poissa Suoraman Sevon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2012, 16:36:29 »
On tää tosiaan kuluttaja ystävällistä tää tv-oikeudet pelleily.. Kuka nyt jotain pesäpallo-kanavaa tilaa jos sieltä tulee yksi oman joukkueen peli kauden aikana..no Klo.22 sitten Jimiltä..
Juhan nuha.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #5 : Marraskuu 16, 2012, 17:33:14 »
Paikan päälle todistamaan Tapparan pistemetsästystä.. Usko ja luotto on kova Tapparaan. En ainakaan pelkää viime kauden 6-0 toisintoa...

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #6 : Marraskuu 16, 2012, 17:56:59 »
JYPin viime hetken kokoonpanomuutos: Peverley toistaiseksi tuntemattomasta syystä pois, Antti Jaatinen nousee ykköskenttään ja Henri Auvinen neloseen.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Suoraman Sevon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #7 : Marraskuu 16, 2012, 21:50:53 »
Juu pistin sitten vahingossa teksti-tv:n päälle..ja siinähän se sitten seisoi: "Jyppi palasi voittojen tielle" .. No katson silti Jimin lähetyksen...sairasta miten meillä alkaa nää play-offit vuosivuodelta aikasemmin..nää yhden pisteen pelit kun ei vaan tässä liigassa riitä..hullun mielenkiintoinen on kyllä Sm-liiga tänä(kin) vuonna...jokainen peli on vaikea...
Juhan nuha.

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #8 : Marraskuu 16, 2012, 21:54:12 »
Kuunneltuna herättää ihmetystä taas tuo ***** pillipiipertäjien touhu, no katsotaan kohta JIMiltä, niin voi kommentoida enemmän myöhemmin...

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #9 : Marraskuu 16, 2012, 21:56:40 »
Huippupeli noin isossa kuvassa ja tuomarit pilaa pelin ihme ja plussana siihen korkealla
mailalla tehtyyn tasotukseen karisi mun tulosveto ja pitkävetovoitto että kiitos tuomarit.
V...........taaaaaaa kun pientä oravaa.

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2012, 22:02:16 »
No eihän sille mitään voi kun Jyväskylässä pelataan niin tuomarit ottaa roolia. Kolme pistettä vietiin kun Eller ohjaa kiekon TÄYSIN selvällä korkealla mailalla maaliin. Mutta kun Tuomarit on sokeita ja linjatuomarit paikallisia niin totta kai hyväksytään.
Ei ole totta!
Tapparan paras tänään Jarno Koskiranta.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #11 : Marraskuu 16, 2012, 22:07:14 »
Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

Ekku#73#

  • Vieras
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #12 : Marraskuu 16, 2012, 22:10:52 »
Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?
KYLLÄ

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2012, 22:24:23 »
Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?
KYLLÄ
Kannatta lukea Jatkoajan otteluseuranta ketjun kommentit.Siellä on vaikka minkä joukkueen fanit sitä mieltä että Korkea maila oli selvä. Itse pelin katsoin ja ei tuota selvempää korkeaa mailaa ole! Lisäksi tuo Nemon kymppi oli naurettava. Näköjään maassa makaavaa saa vetää poikittaisella niskaan.
Anteeksi vuodatukseni mutta ottaa vaan niin päähän. Olen vielä Sieltä päin kotoisin ja melkein kaikki sukulaiset on Jyp faneja. Onneks Isä opetti Tappara faniksi. Lisätään vielä että Jyp on oma inhokki seura.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: JYP-Tappara 16.11.12 (Pe)
« Vastaus #14 : Marraskuu 16, 2012, 22:28:21 »
Itse olen ollut tämän pelin seurannan osalta lähinnä puhelimen varassa. Tietysti 3-1 johtoaseman menetys harmittaa ja että vastustajan NHL-vahvistus iskee tietenkin avauspelissään 2+0 ja ratkaisee vielä rankkareilla. Joten itse peliä näkemättä tai kuulematta, hävittiinkö oikeasti tuomarivirheisiin?

Täysin selvään sellaiseen.