Kirjoittaja Aihe: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014  (Luettu 288103 kertaa)

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #570 : Lokakuu 11, 2013, 20:53:35 »
Joku tuolla otteluketju foorumin puolella heitti, että Sulttaanista oltais pyrkimässä eroon (en tosin itse usko.) Myllykosken Jonihan vois olla Metsolle hyvä pari, ehkä sitä jopa uskaltais parissa pelissä peluuttaakkin.

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #571 : Lokakuu 11, 2013, 21:04:02 »
Joku tuolla otteluketju foorumin puolella heitti, että Sulttaanista oltais pyrkimässä eroon (en tosin itse usko.) Myllykosken Jonihan vois olla Metsolle hyvä pari, ehkä sitä jopa uskaltais parissa pelissä peluuttaakkin.

Myllykoski lähti JYPistä peliajan perään. Olisiko sitä peliaikaa, peluutusfilosofia tuntien, millä varmuudella Tapparassa tarjolla? Oletettavasti Myllykoski on vaatimustensa kanssa myös kalliimpi kuin Zoltan.

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #572 : Lokakuu 11, 2013, 21:10:47 »
Joku tuolla otteluketju foorumin puolella heitti, että Sulttaanista oltais pyrkimässä eroon (en tosin itse usko.) Myllykosken Jonihan vois olla Metsolle hyvä pari, ehkä sitä jopa uskaltais parissa pelissä peluuttaakkin.

Myllykoski lähti JYPistä peliajan perään. Olisiko sitä peliaikaa, peluutusfilosofia tuntien, millä varmuudella Tapparassa tarjolla? Oletettavasti Myllykoski on vaatimustensa kanssa myös kalliimpi kuin Zoltan.

Haaveilua haaveilua, Joni vois olla juuri siinä tapauksessa hyvä, että Jukka muuttais molareiden peluutusta, niin että pelit menis jotakuinkin fifty/fifty  ;D

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #573 : Lokakuu 11, 2013, 21:53:07 »
Joku tuolla otteluketju foorumin puolella heitti, että Sulttaanista oltais pyrkimässä eroon (en tosin itse usko.) Myllykosken Jonihan vois olla Metsolle hyvä pari, ehkä sitä jopa uskaltais parissa pelissä peluuttaakkin.
Otetaan Teemu Lassila.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #574 : Lokakuu 11, 2013, 21:58:12 »
Lassilan ei verosyistä kannata palata Suomeen.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Harza77

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #575 : Lokakuu 12, 2013, 18:28:28 »
Bluesin Robert Rooba kelpaisi kyllä mulle mieluisasti Tapparaan. Rooba on todellinen taistelijaluonne ja taklaa kovaa, osaa suojata kiekkoa, repii, raastaa, mutta osaa tehdä myös maaleja. Huikea taistelija.

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #576 : Lokakuu 12, 2013, 19:26:24 »
Bluesin Robert Rooba kelpaisi kyllä mulle mieluisasti Tapparaan. Rooba on todellinen taistelijaluonne ja taklaa kovaa, osaa suojata kiekkoa, repii, raastaa, mutta osaa tehdä myös maaleja. Huikea taistelija.
En näe mitään käyttöä Tapparassa. Meillä on laiturit jo maailmanluokaa joten tuskin mahtuisi edes 4. ketjuun. Ja meillähän on jo yksi pelaaja joka täyttää nuo kriteerit, Ville Nieminen.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #577 : Lokakuu 12, 2013, 21:24:51 »
Eihän tässä nyt mitään laitureja enää täksi kaudeksi tarvita ,mutta tulevaisuudessa voisi olla siirto mahdollinen. Mitä oon Bluesin pelejä nähnyt ,niin itellekkin pistänyt kaveri positiivisesti silmään. Siinä kaverissa on kyllä oikeasti aineksia tulevaisuuden köyhän miehen Niemiseksi. Hyvä kahden suunnan pelaaja tuosta virolaisesta varmasti liigaan kehittyy ,näin omat silmäni luulevat. Pistäkääpäs kaveri seurantaan ,tuo voisi olla tulevaisuudessa hyvä haku kolmos/neloskenttään.

Poissa Harza77

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #578 : Lokakuu 12, 2013, 21:33:01 »
Eihän tässä nyt mitään laitureja enää täksi kaudeksi tarvita ,mutta tulevaisuudessa voisi olla siirto mahdollinen. Mitä oon Bluesin pelejä nähnyt ,niin itellekkin pistänyt kaveri positiivisesti silmään. Siinä kaverissa on kyllä oikeasti aineksia tulevaisuuden köyhän miehen Niemiseksi. Hyvä kahden suunnan pelaaja tuosta virolaisesta varmasti liigaan kehittyy ,näin omat silmäni luulevat. Pistäkääpäs kaveri seurantaan ,tuo voisi olla tulevaisuudessa hyvä haku kolmos/neloskenttään.
Itselleni tulee Roobasta mieleen Erkki Rajamäki, välillä tulee katsottua, että pelaako Rajamäki Bluesissa, mutta ei se olikin Rooba. Saman oloisia kavereita ja pelityylikin on samanlainen.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #579 : Lokakuu 12, 2013, 22:05:14 »
Eihän tässä nyt mitään laitureja enää täksi kaudeksi tarvita ,mutta tulevaisuudessa voisi olla siirto mahdollinen. Mitä oon Bluesin pelejä nähnyt ,niin itellekkin pistänyt kaveri positiivisesti silmään. Siinä kaverissa on kyllä oikeasti aineksia tulevaisuuden köyhän miehen Niemiseksi. Hyvä kahden suunnan pelaaja tuosta virolaisesta varmasti liigaan kehittyy ,näin omat silmäni luulevat. Pistäkääpäs kaveri seurantaan ,tuo voisi olla tulevaisuudessa hyvä haku kolmos/neloskenttään.
Itselleni tulee Roobasta mieleen Erkki Rajamäki, välillä tulee katsottua, että pelaako Rajamäki Bluesissa, mutta ei se olikin Rooba. Saman oloisia kavereita ja pelityylikin on samanlainen.
Itse kyllä pidän Roobaa vielä paljon potenttiaalisempana kaverina kuin Rajamäki. Rooba osaa kuitenkin isokokosena kaverina luistella ja taitoakin vielä löytyy enemmän mitä Rajamäellä.

Poissa Harza77

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #580 : Lokakuu 12, 2013, 22:45:57 »
Eihän tässä nyt mitään laitureja enää täksi kaudeksi tarvita ,mutta tulevaisuudessa voisi olla siirto mahdollinen. Mitä oon Bluesin pelejä nähnyt ,niin itellekkin pistänyt kaveri positiivisesti silmään. Siinä kaverissa on kyllä oikeasti aineksia tulevaisuuden köyhän miehen Niemiseksi. Hyvä kahden suunnan pelaaja tuosta virolaisesta varmasti liigaan kehittyy ,näin omat silmäni luulevat. Pistäkääpäs kaveri seurantaan ,tuo voisi olla tulevaisuudessa hyvä haku kolmos/neloskenttään.
Itselleni tulee Roobasta mieleen Erkki Rajamäki, välillä tulee katsottua, että pelaako Rajamäki Bluesissa, mutta ei se olikin Rooba. Saman oloisia kavereita ja pelityylikin on samanlainen.
Itse kyllä pidän Roobaa vielä paljon potenttiaalisempana kaverina kuin Rajamäki. Rooba osaa kuitenkin isokokosena kaverina luistella ja taitoakin vielä löytyy enemmän mitä Rajamäellä.
Totta, mutta Rajamäki on kyllä parempi taklaaja, vaikka tosin Rajamäki taitaa olla liigan kautta aikojen kovin taklaaja.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #581 : Lokakuu 15, 2013, 18:28:30 »
Antti Kerälä lähtee Kalpasta.
Kelpaisi.

Poissa heka8835

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 208
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #582 : Lokakuu 15, 2013, 21:11:55 »
Antti Kerälä lähtee Kalpasta.
Kelpaisi.

Itekkin kattelin jatkoajasta ilmotusta, että Kerälä lähtee Kalpasta ja heti tuli mieleen, että vois olla näillä markkinoilla ihan hyvä haku Tapparaan. Kaverissa kumminkin potenttiaalia ihan kivasti.

Poissa 30#

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 426
  • Anze Kopitar*Aleksander Barkov*Teemu Selänne
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #583 : Lokakuu 15, 2013, 21:40:58 »
Kerälä voisi olla tulevaisuuttakin ajatellen hyvä haku, voisi nelosessa pelata Palolan kanssa ja pelata pelipaikkaa Tapparaan ensikaudellekin. Jukalle se vähän edullisempi projekti pelaaja kuin McRae.
Mutta haetaanko vielä sitä oikeesti 1 sentteriä vai pelkkää täydennystä sentteristöön?

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Pelaajahaaveilut kaudelle 2013-2014
« Vastaus #584 : Lokakuu 15, 2013, 21:43:26 »
Kerälä voisi olla tulevaisuuttakin ajatellen hyvä haku, voisi nelosessa pelata Palolan kanssa ja pelata pelipaikkaa Tapparaan ensikaudellekin. Jukalle se vähän edullisempi projekti pelaaja kuin McRae.
Mutta haetaanko vielä sitä oikeesti 1 sentteriä vai pelkkää täydennystä sentteristöön?
Jotenkin oma fiilikseni, että ei haeta ykköstä. Kysymys kuuluu millä rahalla?
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"