Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (124/208) > >>

Labrys:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 15, 2014, 22:19:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Eki - Marraskuu 15, 2014, 16:30:53 ---Eiköhän tuo ollu kuittailua santulle joka laittaa keksittyjä juttuja lehteen silloin noihin ainaki jotku alkaa uskoon. Eli saman lailla voisi santusta kertoo huhuja esim hänen homoudestaan tietämättä asian oikeeta laitaa ja kohta joku puhuu asiaa varmana tietona..

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin... Pahoittelut jäsen Labrykselle, jos viittaus koulukiusattuun osui pahasti. Tarkoitus lähinnä oli tölviä takaisin Santtua, joka tölvii minun suosikkiseuraani... Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.. Ja tarkennukseksi: en todella tiedä Santun mieltymyksistä yhtään mitään, eikä minulla ole ****** vastaan mitään. Jääpä enemmän naisia meille heteroille ;D

--- Lainaus päättyy ---
Homma ok. Itsellä aikaa kouluajoista jo niin paljon, että niistä oon päässyt yli, mutta aiheena koulukiusaaminenen arka, ja en hyväksy sitä missään muodossa.
Palataan aiheeseen minun puolestani.
Solmu Salminen suitsuttaa ilvestä päivän aamulehdessä ja itse peli jää vähälle huomiolle. Nauttikaa ny SS- joukot(Santtu Silvennoinen & Solmu Salminen) kun voitte, eiköhän se arki palaa keväällä ja syksy on vain haalea muisto.

Desperado:
Aika huono:

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288774150734.html

Messi:
Solmu Salminen tai mikä lie, antoi juuri Tapolalle potkut. Kaveri kirjoittaa tamperelaiseen lehteen. Lehti on alueellinen lehti, jonka pitäisi pitää omien puolta aina. Kaveri kirjottelee tuommosia juttuja. Jos luet Solmu tämän, niin minä kehotan sinua häpeämään. Meillä Lapissa tuollaiset vietiin rantteelle. Jos et tiedä mikä rante on niin tarksita jostain sanakirjasta.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194942543690/artikkeli/kommentti+joko+jussi+tapola+saa+menna.html

miolta:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Marraskuu 21, 2014, 22:40:10 ---Solmu Salminen tai mikä lie, antoi juuri Tapolalle potkut. Kaveri kirjoittaa tamperelaiseen lehteen. Lehti on alueellinen lehti, jonka pitäisi pitää omien puolta aina. Kaveri kirjottelee tuommosia juttuja. Jos luet Solmu tämän, niin minä kehotan sinua häpeämään. Meillä Lapissa tuollaiset vietiin rantteelle. Jos et tiedä mikä rante on niin tarksita jostain sanakirjasta.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194942543690/artikkeli/kommentti+joko+jussi+tapola+saa+menna.html

--- Lainaus päättyy ---

No, oikeassahan tuo oli.. Saa kyllä moni muukin hävetä.

Väsyneet Kädet:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Marraskuu 21, 2014, 22:40:10 ---Solmu Salminen ...

--- Lainaus päättyy ---
Nämä Solmu Silvennoiset ja Santtu Salmiset ovat sitä mihinkäänkelpaamatonta jätettä, jolle ei pitäisi antaa pienintäkään huomioita. Heillä ei ole alkeellisintakaan ymmärrystä pelistä - tai lajista yleensäkään. Kirjoittajinakin vieläpä kehnoja. Jos "toimittajien" paskasta suorittamisesta voisi kirjoitella vastaavaan tapaan julkisesti johonkin, olisi tämäkin parivaljakko framilla enemmän. Kirkkaasti paskempia työssään (ei kai kukaan oikeasti näille maksa?!) kuin Tapola omassaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta