Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (123/208) > >>

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Eki - Marraskuu 15, 2014, 16:30:53 ---Eiköhän tuo ollu kuittailua santulle joka laittaa keksittyjä juttuja lehteen silloin noihin ainaki jotku alkaa uskoon. Eli saman lailla voisi santusta kertoo huhuja esim hänen homoudestaan tietämättä asian oikeeta laitaa ja kohta joku puhuu asiaa varmana tietona..

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin... Pahoittelut jäsen Labrykselle, jos viittaus koulukiusattuun osui pahasti. Tarkoitus lähinnä oli tölviä takaisin Santtua, joka tölvii minun suosikkiseuraani... Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.. Ja tarkennukseksi: en todella tiedä Santun mieltymyksistä yhtään mitään, eikä minulla ole ****** vastaan mitään. Jääpä enemmän naisia meille heteroille ;D

soosi:
Tämä on kyllä hauskaa. Nyt juhlitaan Ilveksen mestaruutta, ei kun...

IL:n otsikot:
Näkökulma: Ilves moukaroi Tapparan
Kirvesluotsi Jussi Tapola ei turhia selitellyt
Jiri Veistola pääsi Juha Metsolan ihon alle
Ilves-vahti Tapparan kehnoudesta: "Mun tuli kylmä"
Tapparan tähti ruoski omiaan: "Aika karmea peli meiltä"

a la Santtu

Paarma:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Marraskuu 15, 2014, 22:44:02 ---a la Santtu

--- Lainaus päättyy ---
Mutta eikös se oo h***? Palstalta luin.

Pleijariheijari:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Marraskuu 16, 2014, 04:23:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Marraskuu 15, 2014, 22:44:02 ---a la Santtu

--- Lainaus päättyy ---
Mutta eikös se oo h***? Palstalta luin.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi et kysy mieheltä itseltään jos olet ihastunut tai muuten kiinnostaa? [email protected]

Paarma:

--- Lainaus käyttäjältä: Pleijariheijari - Marraskuu 16, 2014, 04:40:01 ---Miksi et kysy mieheltä itseltään jos olet ihastunut tai muuten kiinnostaa? [email protected]

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Pleijariheijari - Marraskuu 15, 2014, 03:06:31 ---Melko huikeaa settiä myös osalta palstaveljiltä vihjailla ja heittää jotain ****-läppää edes Silvennoisesta vaikka pitäisi paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt taitaa olla niin tulenarka aihe, ettei näköjään parane edes vitsailla. Anteeksi teille kaikille joita kirpaisee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta