Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (120/208) > >>

Haamuhanska:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 13, 2014, 16:35:49 ---Kerätää joku kolehti ja ostetaan Santulle rulla folioo ja printataan foliohatun taitteluohjeet!!

--- Lainaus päättyy ---
Mä voin maksaa sen foliorullan jos joku muu printtaa ohjeet. Mustekasetti lopussa enkä viitsi sentään mustekasetin hintaa tuhlata tyhjäntoimittajaan 😉😂

Linden #16:
Voi Santtu. Ihan varmaan käy täällä lukemassa ja saa suuren suurta tyydytystä näistä kirjoituksista. Elkää nyt vaa avatko sille omaa ketjua, se kun innostuu lisää vaan kun huomioidaan. Ihan perus koulukiusattu. Kuulemma vielä kaikenlisäks on vähä miehiin päin, mutta kaapinovi pysyy vielä kiinni. Elkää vaa levittäkö huhua mihkään.. Ikävää jos alkais kiertaa sellaset puheet ympäriinsä ;D

gatecrasher:
Vähän off-topiccia, mutta The Santtu vissiin kirjoitellut tänään muutenkin omiaan...

Lainaus Iltalehdessä olleesta Jussi Pesosen haastattelusta:

On puhuttu, että kesän aikana et harjoitellut kunnolla, vaan kesä oli kostea...
- Sanoiko tuolla valmentaja niin, Pesonen kysyi.
Tällaista olen kuullut.
- Olen vähän pettynyt, jos tällaiseen lähdetään. Jos katsotaan fysiikkatestien lappuja, niin kaikki ovat parantuneet edelliskesään verrattuna. Sieltä tuli myönteistä minulle, että asenne on kohdallaan.

Pesonen ainakin vaatii oikaisua juttuun kun oli keskustellut Pajuojan ja Tuokkolan kanssa.

Let's go Santtu!

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Marraskuu 14, 2014, 23:06:14 ---Vähän off-topiccia, mutta The Santtu vissiin kirjoitellut tänään muutenkin omiaan...

Lainaus Iltalehdessä olleesta Jussi Pesosen haastattelusta:

On puhuttu, että kesän aikana et harjoitellut kunnolla, vaan kesä oli kostea...
- Sanoiko tuolla valmentaja niin, Pesonen kysyi.
Tällaista olen kuullut.
- Olen vähän pettynyt, jos tällaiseen lähdetään. Jos katsotaan fysiikkatestien lappuja, niin kaikki ovat parantuneet edelliskesään verrattuna. Sieltä tuli myönteistä minulle, että asenne on kohdallaan.

Pesonen ainakin vaatii oikaisua juttuun kun oli keskustellut Pajuojan ja Tuokkolan kanssa.

Let's go Santtu!

--- Lainaus päättyy ---
Oikaisukin tuli, missä kerrottiin että Ilveksen organisaatiolla ei ole mitään tekemistä uutisen kanssa ja että "Iltalehden juttu Jussi Pesosesta perustui normaaliin journalistiseen taustatyöhön. "
Sillä nimelläkö oman mielikuvituksen tuotoksia nykyään kutsutaan? ;D

Vilttitossu:
Ajautuiko Santtu journalistiseen itsemurhaan näppärällä muka hauskalla kirjoittelullaan?
Oispa oikein harmillista, jos tällanen lahjakas nuori toimittaja joutuisi IL:n palkkalistoilta sivuun...Onneks Pesonen vaati oikaisua, ja sellasen sai. Joitai sanktioita toivoisi kyllä toimittajalle ihan oikeastikin, kun tällaista väärää tietoa faktana julkisessa mediassa levittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta