Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (121/208) > >>

4_TRA:
Off_topic osittain jatkuu:
Tapparan fani uhkasi väkivallalla Ilveksen kuuluttajaa (Perjantai 14.11.2014 klo 21.48).
"Ilveksen kuuluttaja Kai-Pekka Heinonen toivotti kaikki Tapparan kannustajat tervetulleeksi Tampereelle ennen tuoreinta paikallisottelua.
Se nostatti raivon porkkanamaalla. Eräs nettisivuilla raivonnut Tapparan fani uhkasi väkivallalla Heinosta.
SANTTU SILVENNOINEN, TAMPERE
[email protected]"
Ihan kaikella kohteliaisuudella Ilves-leiriä kohtaan, nyt alkaa napsumaan rajan yli!

soosi:
Off-topic mutta Santtua kuitenkin eli linkki oikaisuun
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014111418839364_sm.shtml

Tuossahan voi kunnianloukkaus olla kyseessä, kun kirjoitetaan toisen käytännössä juopotelleen työpaikkansa:

"On puhuttu, että kesän aikana et harjoitellut kunnolla, vaan kesä oli kostea...
- Sanoiko tuolla valmentaja niin, Pesonen kysyi.
Tällaista olen kuullut."

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Marraskuu 14, 2014, 23:57:49 ---Off-topic mutta Santtua kuitenkin eli linkki oikaisuun
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014111418839364_sm.shtml

Tuossahan voi kunnianloukkaus olla kyseessä, kun kirjoitetaan toisen käytännössä juopotelleen työpaikkansa:

"On puhuttu, että kesän aikana et harjoitellut kunnolla, vaan kesä oli kostea...
- Sanoiko tuolla valmentaja niin, Pesonen kysyi.
Tällaista olen kuullut."

--- Lainaus päättyy ---

Perhana jos mä oisin Pesonen niin tekisin kyl kunnianloukkaussyytten tosta ja heti

Corkscrew:
Santtuhan on varmaan IL:n mittapuulla joku tähtitoimittaja. Tuolla Seiska-tyylillä kerätään huomiota ja klikkejä, tässä tapauksessa tuskin millään muulla on merkitystä. Osa ihmisistä nauttii kun saa lukea tuollaista yliampuvaa höttöä, osa suuttuu ja jatkaa kuitenkin lukemista. Mä teen nyt niin, että tästä lähtien en kommentoi SS:n tekstejä missään. Ne ei enää oikeasti kiinnosta pätkääkään, mennyt touhu liian läpinäkyväksi.

Pleijariheijari:
Melko huikeaa settiä myös osalta palstaveljiltä vihjailla ja heittää jotain ****-läppää edes Silvennoisesta vaikka pitäisi paikkaansa. Varsinkin kun samalla kovaan ääneen ihmetellään ja miksi meitä nimitellään konservatiivisiksi, junteiksi ja mouhijärveläisiksi.

Niin ja luuletteko oikeasti että Mikki olisi myöntänyt että "joo kyllä Metsolaa, Palolaa ja Jormakkaa on kyselty KHL:ään, neuvottelut on kesken ja vähän liian pieniä summia on heistä tarjottu tähän asti." Olen 100% varma että useampaakin meidän pelaajaa on kosiskeltu KHL:ään, ja oltu yhteydessä myös Leinoseen, eikä vähiten Metsolaa. Sanoisin että Leinonen puhuu puhdasta paskaa, koska hallilla käyviä kannattajia ei kannata huolestuttaa ja suututtaa keskeneräisillä myyntiaikeilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta