Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mediapeli - Tappara mediassa

<< < (83/208) > >>

warthog:
Tämmöistä tämä on. Silloin kun itsellä on asioista joku mielipide ja vähän tietoakin, niin tiedotusvälineet näyttävät karvaisen puolensa.

Valtakunnan media on asenteellinen ja ajaa tiettyä ennalta omaksumaansa agendaa. Tosiasioista viis. Keltainen lehdistö keskittyy huomion keräämiseen: tämä asia tapahtui, joku järkyttyi, nettiäidit raivostuivat, klikkaa mua.

Tämä on vaan kiekkoa, mutta kyllä vahvasti epäilen että vaikka jotain pankkiunionia käsitellään ihan samalla "ammattitaidolla". Yön synkkinä tunteina sitä miettii mitä me tällä demokratialla ja sananvapaudella muka saavutetaan.

Ettei asia unohtuisi: lauantaina Oulussa kunnon keskittyminen ja vierasvoitto Tapparalle!

Le GoaP:
Noh, ei se nyt pelkkää Tapparan dissaamista ole:

http://yle.fi/urheilu/rautakorven_henkinen_kantti_saa_suitsutusta_poikkeuksellisen_alykas/7197566

Tosin Minna Marsh nyt tässä finaalisarjassa on ns. jäävi kommentoija, mutta kyllä sinne Ylellekin oranssien lasien takaa tulevia kommentteja putoaa.  ;)

Messi:
Hei muuten, minä olen henkilö, joka on avannut Minnalle oven jääkiekon ihmeelliseen maailmaan.

Aarne:
Jopa oli melkoista Rynnäs-ja Kärpät hehkutusta Kärpät-Tappara pelistä illan urheiluruudussa. Mm. Metsolan "gamesavereita" ei näytetty yhtäkään! :o

Miksa:
Tää kappale Kirvesmiehen tekstistä pistää kyllä ihmetteleen.

"Jukka Rautakorpi saa varsinkin yhdeltä suunnalta kuraa niskaansa tavalla, joka alkaa hävettää. Onko kyse yt-neuvotteluista, en tiedä, vai jonkun ihmeellisen oman agendan luomisesta, mutta sen tiedän, että ratakiskoksikin leimattu JR vähät välittää. Hän oli käynyt joukkojensa kanssa yv-neuvotteluja, joiden kaunista jälkeä luettiin sitten tulostaululta. Sieltä luettiin myös Juha Metsolan loistavien torjuntojen määrä. Kannattaa muistaa, että oikeinkaan puhallettu jäähy ei ole koskaan ottelun ratkaisu. Jäähyn aikana pitää tehdä maali!"

Siis kuka tai mikä tämä taho on joka tuota kuraa niskaan kaataa? Yt-neuvottelu vertaus viittaa "firman" sisäiseen tahoon, joka tuntuis jo aivan käsittämättömältä. Sivusihan Jukka jossain haastattelussakin tätä asiaa, mutta siinä haastattelussa puhuttiin finaalihuumasta ja ymmärsin sen niin, ettei Tampereen media arvosta Tapparan menestystä tarpeeksi.

Onko Kirvesmiehellä mennyt termistö hieman sekaisin vai onko kyseessä niin "inside" juttu ,että se menee multa täysin ohi. Hyppääkö Kirvesmies samassa kappaleessa spekuloimaan jotain Aamulehden sisäistä valtataistelua?

No mene ja tiedä, mutta loistavaa peliä on nähty kaukalossa ja tällaisen ikävän vihjailun soisi alkavan vasta finaalien jälkeen. Jukka on todellakin luonut Tapparasta todella ennalta arvaamattoman kameleontin, joka vaihtaa pelitaktiikkaa yhtä usein kuin mä vaihdan kalsareita. Ja näissä finaaleissa niitä on menny.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta