Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

MM-kisat 2012 - Suomi/Ruotsi

<< < (17/38) > >>

himmmaaa:
huomaa että halli täynnä pankkiireja, kun joka kymmenes minuutti kuuluu vaimea "suomi."

taakka:
Olipahan Suomen pelissä surkee tunnelma. Mutta tuliko kenellekään ykkätyksenä, no tuskinpa vaan. Hyvin näytti olevan katsomoissakin tilaa joten ei tainnu ihmiset oikein innostua ylihintasista lipuista. Mutta tuliko tämäkään kenellekään ykkätyksenä, no tuskinpa vaan.

Itse pelistä sen vettan että Jussi Jokinen pitäis siirtää pois sekottamasta sita ykköskentän peliä. Luultavasti se ei tapahdu vielä mutta ootellaan ja katsellaan nyt sitä säheltämistä parin pelin ajan. Itse en ole kyseisestä pelaajasta vaan ikinä pitänyt.

Meanisi:
Melkeen toivoo että nämä kisat tuottavat persnettoo. Ei tällälailla ole ennen kustu kenenkään silmille.

Miksa:
Täytyy TÄSTÄKIN aiheesta kyllä nillittää. Mullehan valkeni tuolla töiden harmaudessa eilen se tosiasia, ettei pelejä pysty edes KUUNTELEEN radiosta. Ylellä kun ei oo ollu massia ostaa edes selostus oikeuksia, tai sit ne ei oo ollu edes myynnissä.

No okei.    Olihan sinne järjestetty joku taajuus jolla ilmeisesti linkku selosti. Mulla kun sattuu oleen töissä käytössä vaan nää radiopeltorit, niin eihän niistä reppanoista siellä kaiken raudan keskellä sellaista taajuutta löytyny.

Eli... kun olen tehnyt valintani, enkä halunnut lisätä laskukippooni enään kolmatta palveluntarjoajaa nähdäkseni nämä mömmömkisat, niin nyt pitää toivoa osuvia työvuoroja jotta pystyn tuolta miesten suosimalta ava kanavalta niitä Suomipelejä sit katsoon. Eli aikas ohi menee nää kisat.

Toivon hartaasti,ettei suomi saa PIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄN aikaan kisaisännyyksiä, koska tulee halvemmaksi lähteä Ryanairilla ulkomaille katteleen pelejä, kun ostaa Kummolalta ensin liput, sit hurauttaa Abc:lle tankata 60 egellä ja lopuks ostaa harkimolta 7 euron tuoppi ja 10 pizzaslaissi.

No nää on Kummolaa lainatakseni valintakysymyksiä ja persaukiset nillittää. Ne jotka OIKEASTI kannustavat leijonia, pystyvät kyllä liput maksaan.

Toivon hartaasti kaikkea pahaa tästä kisaisännyydestä jotta kaikki kisojen järjestävät osapuolet saisivat mahdollisimman pahasti tässä kynsillensä. NIIIIIIN paljon mua tää asia sieppaa.

taakka:
Helppohan se on Kummolan huudella jostain hemmetin norsunluutornista että tosifanit maksaa tollasia lippujen hintoja. Ei kai se jollain 10000 euron kuukausipalkalla missään tunnukkaan mutta tavallisella duunarilla se jo alkaa kirpaseen aikalailla. Jotenki olen alkanut myös salaa toivoa kunnon pannukakkua koko kisoista! Tässä hommassa on nyt niin julmettu rahastuksen maku ettei meinaa veri kiertää päässä! Pitäköön tunkkinsa!

Tuli kanssa aikamoisena yllätyksenä toi MM-lätkän kuulumattomuus Ylen radiosta. Aamulehdessä taisi olla joku pieni maininta asiasta muuten en olisi itsekään tiennyt asiasta mitään.


PS. Ruosissa harkitaan jo lippujen hintojen laskemista.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194741400756/artikkeli/ruotsissa+kriisikokous+missa+kiekkokisojen+katsojat+.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta