Kirjoittaja Aihe: Pysäköintimaksu Hakametsään?  (Luettu 44542 kertaa)

Poissa Sulttaani

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 141
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #90 : Syyskuu 19, 2012, 08:22:21 »
Saako parkkilippuja ostettua hallilta?

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #91 : Syyskuu 19, 2012, 09:25:42 »
Saako parkkilippuja ostettua hallilta?
Axen info:
Yksittäisen ottelun parkkimaksu on sekin Lippupalvelun kautta, mutta ei nettimyynnissä, vain ennakkomyyntipisteissä. Koko kauden kortti vain Tapparan toimistolta. Parkkilipun toimitusmaksu on saatu sisällytettyä siihen vitoseen, sen verran ihmisyyttä on löytynyt eri instansseista ettei tuplatoimareita sentään.

Tappara.fi sivuille sais tulla selvemmin tää parkkihomma! Siellä on ny "Pysäköinti info" yläreunasta sekä Liput osiosta "Pysäköintialueet ja yhteydet jäähallille" sivut avattavissa. Informaatiosisällössä on 100 eur kausiparkki ja 5 eur ottelukohtainen. Joko olen sokea tai sitten ei vaan mainita mistä kertalippuja saa.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #92 : Syyskuu 19, 2012, 09:32:29 »
Saako parkkilippuja ostettua hallilta?
Axen info:
Yksittäisen ottelun parkkimaksu on sekin Lippupalvelun kautta, mutta ei nettimyynnissä, vain ennakkomyyntipisteissä. Koko kauden kortti vain Tapparan toimistolta. Parkkilipun toimitusmaksu on saatu sisällytettyä siihen vitoseen, sen verran ihmisyyttä on löytynyt eri instansseista ettei tuplatoimareita sentään.

Tappara.fi sivuille sais tulla selvemmin tää parkkihomma! Siellä on ny "Pysäköinti info" yläreunasta sekä Liput osiosta "Pysäköintialueet ja yhteydet jäähallille" sivut avattavissa. Informaatiosisällössä on 100 eur kausiparkki ja 5 eur ottelukohtainen. Joko olen sokea tai sitten ei vaan mainita mistä kertalippuja saa.

Mainittakoon muuten sekin että Lippupalvelu ON ennakkopisteissään ilmeisesti ottanut sitä toimitusmaksua, mutta nyt se pitäisi sitten olla taas pois niin kuin piti olla alunperinkin. Informaationkulussa on selkeitä katkoksia ja ymmärrysongelmia.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #93 : Syyskuu 19, 2012, 10:08:20 »
Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #94 : Syyskuu 19, 2012, 10:09:26 »
Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #95 : Syyskuu 19, 2012, 10:11:22 »
Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.

Kiitos selkeästä informaatiosta, jonka vähäjärkisempikin Rouhija ymmärtää :)

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #96 : Syyskuu 19, 2012, 10:20:35 »
Eli siis, saako hallilta ostettua parkkilippua?
Mulle pitää vääntää rautalangasta  :D

Auto parkkiin, lipputoimistossa on luukku tai pari p-lippuja varten, vitosella lippu, takaisin auton kojelaudalle ja sitten vasta halliin.
Kiitos selkeästä informaatiosta, jonka vähäjärkisempikin Rouhija ymmärtää :)

Tuo selkeä informaatio sais olla siellä Tappara.fi sivuilla vaikka "Liput" sivulla. Niin, jäähallin lipunmyynti on ilmeisesti Lippupalvelun ennakkomyyntipiste... ;)

Kiitokset ... Pysäköinti-Info: YKSITTÄINEN PARKKILIPPU PELIIN:    8)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2012, 11:17:56 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa Kullervo-Kämmölä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #97 : Syyskuu 19, 2012, 23:30:13 »
Ihana uudistus, kertakaikkiaan! Vihdoinkin päästään eroon katsojista, noista jääkiekon parasiiteista.

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #98 : Syyskuu 20, 2012, 06:50:23 »
Tänään tai huomenna pitäisi selvitä, voiko parkkiliputtoman auton tuulilasin tulla toisenlainen lippu kaupungilta, kuten hallissa on ennenaikaisesti kuulutettu, kun kaupungin lakiasianosasto kertoo kantansa.

Oli muuten yllättäen hiekkakenttä eilen täpösen täysi, joten moni muukin on sitä mieltä ettei turhasta viitsi mitään maksaa. Itse tosin olen parkkeerannut joko hiekkakentälle tai toiselle nimeltä mainitsemattomalle paikalle jo vuosikaudet, joten maksullisuus ei pahemmin häiritse, paitsi että hiekkikseltä voi olla vaikeampi löytää tilaa.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #99 : Syyskuu 20, 2012, 08:31:42 »
Tänään tai huomenna pitäisi selvitä, voiko parkkiliputtoman auton tuulilasin tulla toisenlainen lippu kaupungilta, kuten hallissa on ennenaikaisesti kuulutettu, kun kaupungin lakiasianosasto kertoo kantansa.

Oli muuten yllättäen hiekkakenttä eilen täpösen täysi, joten moni muukin on sitä mieltä ettei turhasta viitsi mitään maksaa. Itse tosin olen parkkeerannut joko hiekkakentälle tai toiselle nimeltä mainitsemattomalle paikalle jo vuosikaudet, joten maksullisuus ei pahemmin häiritse, paitsi että hiekkikseltä voi olla vaikeampi löytää tilaa.
Hiekkakentällä voitaisiin järjestää "näin pysäköit fiksusti muut huomioiden"-kurssi, kun autot parkeeraataan miten sattuu ja hyvää parkkitilaa jää käyttämättä, kun rivien/jonojen välit on isot tai autojen välit metrejä yms... Sielläkin pitäisi olla joku opastamassa mihin ja miten parkkeerataan.

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #100 : Syyskuu 20, 2012, 08:43:49 »
Kaikkien tuotteiden hinnat nousseet liput, parkki, olut, pehmis jne. Ei tartte olla pahakaan ilma, kun jään katsomaan peliä kotiteatteriin.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #101 : Syyskuu 20, 2012, 11:48:13 »
Kaikkien tuotteiden hinnat nousseet liput, parkki, olut, pehmis jne. Ei tartte olla pahakaan ilma, kun jään katsomaan peliä kotiteatteriin.

Näinhän se menee. LApsiperhekin kun lähtee peliin, niin melkoinen summa pitää olla rahaa käytettävissä pelireissulle.
Kausarin omistajana toi 5€ ei sinänsä tunnu pahalta, kun liput on jo kesällä maksettu. Irtolippuja ostettaessa närästäisi enemmän.

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #102 : Syyskuu 20, 2012, 11:55:24 »
En sano nytten lähdettä mutta kuulin aika luotettavasta paikasta, että KAIKKI parkkituotot menisivät ilvekselle. Pitääkö paikkansa?

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #103 : Syyskuu 20, 2012, 11:59:27 »
En sano nytten lähdettä mutta kuulin aika luotettavasta paikasta, että KAIKKI parkkituotot menisivät ilvekselle. Pitääkö paikkansa?

Tuskimpa nyt sentään  ;D

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Pysäköintimaksu Hakametsään?
« Vastaus #104 : Syyskuu 20, 2012, 12:00:48 »
En sano nytten lähdettä mutta kuulin aika luotettavasta paikasta, että KAIKKI parkkituotot menisivät ilvekselle. Pitääkö paikkansa?
En ihan äkkiä uskos tuota! En usko että Tappara pakottas faninsa Iveksen sponsaajiksi. Eiköhän siihen riitä paikallispelit.
Vai sponsaako Tamhockey Oy Ilvestä  ???