Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217674 kertaa)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #645 : Tammikuu 05, 2009, 20:38:01 »
Käytännössä voisin olla mukana Tappara-68 esittämässä haasteessa.
Onko tässä haasteessa muita mukana? Tehdäänkö yksi iso lakana jonka maksu kustannuksista voisi neuvotella seuraavassa pelissä?
Olisiko mahdollista tehdä koko C3:n kokoinen lakana joka nostettaisiin tai vaihtoehtoisesti laskettaisiin koko katsomon ylle pelaajien luistellessa sisään?

Vai voisiko jopa yrittää niin että Janne lakanaa nostaa ylöspäin ja tapparan logo lakanaa alaspäin jolloin saa molemmat lakanat käyttöön kun peelaajat tulee kentälle.
Mutta kun Janne tekee historiallisen pisteen on ihan turha koittaa mitään isoa lakanaa levittää, että sillon voi levittää pikkulakanoita jonkalaisen jokainen tekee itse ken haluaa. Ja niitähän si voi vaikka halutessaan pelin jälkeen käydä antamassa Jannelle hallin takana...
Harmi ettei ite pääse peliin, mutta matkalle on ilman muuta pakattuna Tapparan fanipaita ja kaulahuivi.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #646 : Tammikuu 05, 2009, 22:18:57 »
Ny lähtee haaste kehiin:

Kehitellään kilpaa kannustuslakanoita torstaille! Saadaan kunnolla väriä ja näköä katsomoon! Tämä on meikäläisen keino, kun en omista porkkanahousuja enkä peruukkia ;)

Meilläpä onkin jo eka lakana suunniteltuna ja maalit hommattuna :D !

Tämä on todella hyvä idea ja vielä jotenkin toteutettavissa näin nopealla aikataululla. Jätän tämän kuitenkin väliin, kun on sen verran kiireitä ennen torstaita, ettei ole aikaa oikein tehdä mitään. Torstain pelissä mulla on Ojasen fanipaita päällä ja Ojanen-kauluhuivi mukana. En tiedä mitä mieltä "asiantuntijat" ovat, mutta mun mielestä noi Ojanen-kaulahuivit toisi varmaan ihan mukavan lisän katsomoon. Ja olkoonkin miten perinteisen tylsää tämä aplodien antaminen seisaallaan ja Jannen nimen huutaminen, niin luulen, että sankari itse ja peliä seuraavat läheiset ovat siitä varmasti todella otettuja.

Mitä tulee isompii projekteihin, niin oman vähäisen kokemuksen perusteella sanoisin, että aletaan olla todella pahasti myöhässä. Ainakin jos idea on tasolla "voitaisiin yhdessä tehdä joku kiva iso lakana". Kyllä se isomman lakanan pitäisi olla jo melkein valmiina, jos se torstaiksi meinataan saada.

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #647 : Tammikuu 07, 2009, 19:04:39 »
Nyt alkaa torstain käsikirjoitus olla viimeistä silausta vaille valmiina; huippuhieno upouusi biisi, katsomo täynnä lakanoita ja ennen kaikkea äänekkäitä faneja, mutta mitäs jos pistäis vielä vähän paremmaksi; aaltoliike pisteen kunniaksi kiertämään halllia!!! Se se vasta olisi jotakin :) Aloitus voisi olla sieltä C3:n nurkilta ;)

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #648 : Tammikuu 09, 2009, 10:12:08 »
Ei sitten päästy vielä testaamaan aaltoliikettä, mutta kyllä se sieltä varmaan vielä tulee :)

Kiitokset C3-väelle (ja kakkosenkin) mukavasta metelistä :D Varsinkin kolmannen erän brittifutislaulu kuulosti erityisen makealta - lisää sellaista!!!

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #649 : Tammikuu 09, 2009, 20:17:24 »
Ei sitten päästy vielä testaamaan aaltoliikettä, mutta kyllä se sieltä varmaan vielä tulee :)

Kiitokset C3-väelle (ja kakkosenkin) mukavasta metelistä :D Varsinkin kolmannen erän brittifutislaulu kuulosti erityisen makealta - lisää sellaista!!!

Ja laulu oli vielä sopivan kovaääninen, vaikka katkesikin nopeaan. Ehdottomasti lisää tosiaan! Ja samanlaista sähköä C-päätyyn kuin eilen.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #650 : Tammikuu 09, 2009, 20:45:08 »
Brittifutislaulu tästä lisää? Itse en kuullut mitään fanien laulamaa koko pelissä.
Pitäisi saada isompi porukka laulamaan tai sitten minun pitää hankkia kuulolaite.  :D

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #651 : Tammikuu 09, 2009, 21:03:34 »
Brittifutislaulu tästä lisää? Itse en kuullut mitään fanien laulamaa koko pelissä.
Pitäisi saada isompi porukka laulamaan tai sitten minun pitää hankkia kuulolaite.  :D

Oleeta brittifutistyylin ja sitten väliin huudettiin TAPPARA!
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #652 : Tammikuu 09, 2009, 22:49:32 »
Kun Ojanen eilen jäi pisteittä ja loukkaantui, niin tämähän tarjoaa halukkaille mahdollisuuden askarrella jotain mukavaa rekvisiittaa. Nyt saattaa aikaakin tulla paremmin riippuen Ojasen sairasloman pituudesta. Tämä ihan vihjeenä ettei sitten peliä edeltävänä päivänä tarvi hätäkädessä etsiä porukkaa tekemään ja ihmetellä, kun kukaan ei ilmoittaudu. Itse en aio nytkään askarrella mitään, koska mua nämä Ääniryhmän ja C1Fansin aktiivit eivät ole onnistuneet organisointitaidoillaan vakuuttamaan.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #653 : Tammikuu 11, 2009, 00:21:07 »
TPS-kannattajat vs HIFK-kannattajat
- Ilmeisesti tuolla oli tapeltu banderollin varastamisen vuoksi?
TPS-kannattajat vs HIFK-kannattajat II
- Tänään ilmeisesti nähty Turussa jatkoa sille mikä viimeksi kesken jäi. Helsingistä oli saapunut Iltasanomien mukaan noin 20 HIFK-fania ja he aloittivat katsomossa nujakan Turun Sissiryhmän kanssa.
Pakko sanoa että hienoa että tuo toisten bandiksia varasteleva ämmäryhmä sai vihdoin opetuksen vaikken katsomoväkivallasta pidäkkään.

IS: HIFK-fanit sekoilivat taas Turkuhallissa

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #654 : Tammikuu 14, 2009, 17:58:08 »
Mitä muuten meinaa tässä topicissa se, että siellä on peukku alaspäin?  ???

Poissa repekka

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Wiben Jengi
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #655 : Tammikuu 15, 2009, 16:20:44 »
Mitä muuten meinaa tässä topicissa se, että siellä on peukku alaspäin?  ???
Taaksepäin on menty, sitä se tarkoittaa.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #656 : Tammikuu 20, 2009, 12:43:06 »
C3:n vaisu tunnelma voi johtua siitä, ettei katsomossa ole kovin montaa sellaista henkilöä jolla olisi tarpeeksi kuuluva ääni ja auktoriteetti toimia capona koko katsomolle, tai edes osalle katsomoa.
Miksi pitää käyttää näitä mafianimityksiä? Siksi, että tsadilaisetkin käyttää?

Onhan se nyt varsin köyhäilyä, kun yksi kaapo siellä on ainut, joka voi jotain huutaa. Välillä huudot lähtee alhaalta, välillä ylhäältä ja se on ihan hyvä malli ja sillä kannattaa jatkaa. Sitä tosin ihmettelen, mihin on jäänyt se hieman monimutkaisempi "Tappara-klapitiklap"?
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #657 : Tammikuu 20, 2009, 14:08:00 »
Sitä tosin ihmettelen, mihin on jäänyt se hieman monimutkaisempi "Tappara-klapitiklap"?

Liian vähän rytmitippoja?
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #658 : Tammikuu 20, 2009, 16:04:36 »
Miksi pitää käyttää näitä mafianimityksiä? Siksi, että tsadilaisetkin käyttää?
Ihmeellistä kitinää aikuiselta ihmiseltä, jos sellaista joka aloittaa huudot satutaan nyt katsomossa kutsumaan Capoksi, niin en minä rupea sille keksimään uutta titteliä. Oletkohan nyt noussut väärällä jalalla, vai mistä kenkä puristaa?

Mielestäni sinä olit se joka puhui vielä vähän aikaa sitten siitä, ettei näitä huudon aloittajia (=capoja) ole tarpeeksi Tapparan fanikatsomossa? Pahoittelut toki jos olen väärässä.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #659 : Tammikuu 20, 2009, 22:31:38 »
Ihmeellistä kitinää aikuiselta ihmiseltä, jos sellaista joka aloittaa huudot satutaan nyt katsomossa kutsumaan Capoksi, niin en minä rupea sille keksimään uutta titteliä. Oletkohan nyt noussut väärällä jalalla, vai mistä kenkä puristaa?

Eiks ne ookaan cheerleadereitä?