Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217948 kertaa)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #60 : Maaliskuu 25, 2006, 10:28:41 »
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=4436

Siälä yksi kuva, katsomokulttuuria C3-katsomosta...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #61 : Maaliskuu 25, 2006, 12:38:36 »
Laitettakoon nyt tämän otsakkeen alle tämäkin. Torstain pelissä, ekalle(?) erätauolle mennessä, eräs nimeltä mainitsematon Jasu huusi kurkku suorana, kuinka on säälittävää kun 5-3-ylivoimalla ei katsomosta lähtenyt enempää ääntä. Tätä säälittävää painotettiin moneen kertaan, niin että varmasti kaikki ympärillä olijat kuulivat. Mikä helvetin äijä sä oot haukkuun meitä muita fanikatsomossa istuvia säälittäviksi? Varaa ei ainakaan olisi! Jos haluutte ryhmällenne jonkinlaista arvostusta, niin tuolla tavalla sitä ei ainakaan varmasti heru.

Olishan tämän tietenkin voinut laittaa sinne Ääniryhmä-ketjuun, mutta olkoon nyt täällä.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #62 : Maaliskuu 25, 2006, 12:53:02 »
Laitettakoon nyt tämän otsakkeen alle tämäkin. Torstain pelissä, ekalle(?) erätauolle mennessä, eräs nimeltä mainitsematon Jasu huusi kurkku suorana, kuinka on säälittävää kun 5-3-ylivoimalla ei katsomosta lähtenyt enempää ääntä. Tätä säälittävää painotettiin moneen kertaan, niin että varmasti kaikki ympärillä olijat kuulivat. Mikä helvetin äijä sä oot haukkuun meitä muita fanikatsomossa istuvia säälittäviksi? Varaa ei ainakaan olisi! Jos haluutte ryhmällenne jonkinlaista arvostusta, niin tuolla tavalla sitä ei ainakaan varmasti heru.

Olishan tämän tietenkin voinut laittaa sinne Ääniryhmä-ketjuun, mutta olkoon nyt täällä.

Jos ääntä ei lähe, niin katson kyllä oikeudeksi henkilön kanssa keskustella ja todeta että olipas hiljasta (säälittävää) huutamista kun ääntä ei lähteny enempää. Jos siitä ny sinä vedät hernut nenään niin omapa on asiasi, koska kuitenkaan sanonta ei ollu tarkotettu kenelläkkään yksittäiselle ihmiselle. Jotenka päätän tämän keskutelun tähän jatkan samaan malliin! Jos otit noi sanat noin henkilökohtasesti niin se on oma asiasi, kuitenkaan en varmaan sinua nimeltä maininnut!
Lisättäköön viälä että muutamat pelaajat todenneet että katsomossa saisi olla nemmän ääntä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2006, 12:55:13 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #63 : Maaliskuu 25, 2006, 12:55:05 »
katson kyllä oikeudeksi henkilön kanssa keskustella ja todeta että olipas jiljasta (säälittävää) huutamista kun ääntä ei lähteny enempää. kuitenkaan en varmaan sinua nimeltä maininnut!
Äläs ny esitä taas tyhmää. Jos sinä itse käännyt katsomoa kohti ja huudat, että "säälittävää", niin se ei ole keskustelua vaan muiden haukkumista, eikä siinä tarvi ketään nimeltä sanoa. Alat valua kohti pelle-statusta mun mustakantisessa vihossa.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #64 : Maaliskuu 25, 2006, 12:56:26 »
katson kyllä oikeudeksi henkilön kanssa keskustella ja todeta että olipas jiljasta (säälittävää) huutamista kun ääntä ei lähteny enempää. kuitenkaan en varmaan sinua nimeltä maininnut!
Äläs ny esitä taas tyhmää. Jos sinä itse käännyt katsomoa kohti ja huudat, että "säälittävää", niin se ei ole keskustelua vaan muiden haukkumista, eikä siinä tarvi ketään nimeltä sanoa. Alat valua kohti pelle-statusta mun mustakantisessa vihossa.

Älä wille tee ittestäs tyhmää, todellakaan ole kääntyny katsomoa kohti ja huutanu että säälittävää! Ääntä on eri asia kun säälittävää!
Se on hienoa kun muutellaan ihmisten sanomisia, mutta eipä tolla niin enään mitään väliä. Huomannu jo pitkään että mikä tääläkin on ihmisillä homman nimi. Muita saa arvostella mutta jos arvostellaan takasin päin, niin johan poru alkaa! Muistellaampa kuinka paljon koko ääniryhmää arvosteltiin alussa ennen kun edes oltiin mitenkään pidemmälle asiassa päästy ("tekoihin").
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2006, 13:02:23 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #65 : Maaliskuu 25, 2006, 12:59:42 »
Miksi ihmeessä muita arvostelette, kun itse olitte runkosarjan loppupuolella aivan hipihiljaa monessa pelissä? Eikä syyksi kelpaa, että yksi tai kaksi oli jossain muualla. Niillä mennään mitä on.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #66 : Maaliskuu 25, 2006, 13:03:49 »
Miksi ihmeessä muita arvostelette, kun itse olitte runkosarjan loppupuolella aivan hipihiljaa monessa pelissä? Eikä syyksi kelpaa, että yksi tai kaksi oli jossain muualla. Niillä mennään mitä on.

No muiden puolesta en voi puhua, itte olen kannustanu jokaisessa pelissä missä paikalla olen ollu ja sen minkä ääni on antanu huutaa. Arvosteltiin meitäkin alussa todella rajusti vai onko tämä jo unohtunu. Miksi toisia saa arvostella ja toisia ei?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #67 : Maaliskuu 25, 2006, 13:06:36 »
Jasu vaan jatkaa vanhalta palstalta tuttua menetelmää, että kirjoituksia editoidaan vastausten jälkeen ihan eri muotoon.

Mutta nyt sitten itse asiaan: Kerros nyt Jasu, miten me kaikki muut oltiin niin säälittäviä, että siitä jaksoit keskustella kaverin kanssa? Mun mielestä ihmismäärään nähden meteliä tuli ihan kivasti. Toisaalta en minä kerennyt muita pahemmin seuraamaan, kun piti kannustaa.

Seuraavaksi voitkin vastata sitten siihen, että miksi helvetissä olette siellä alarivillä kun ylempänäkin oli tilaa. Te olitte siellä kuin eri planeetalla, kun huutoja alettiin. Semmonen keskittymä keskellä katsomoa on paljon parempi vaihtoehto kuin pieni saareke siellä täällä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #68 : Maaliskuu 25, 2006, 13:11:37 »
Sanontakin on, että kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. En pitänyt säälittäväksi haukkumistasi mitenkään vain itseeni kohdistuvana, vaan ymmärsin että leimasit säälittäväksi melkein kaikki muut, paitsi tietenkin itsesi.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #69 : Maaliskuu 25, 2006, 13:13:10 »
Jasu vaan jatkaa vanhalta palstalta tuttua menetelmää, että kirjoituksia editoidaan vastausten jälkeen ihan eri muotoon.

Mutta nyt sitten itse asiaan: Kerros nyt Jasu, miten me kaikki muut oltiin niin säälittäviä, että siitä jaksoit keskustella kaverin kanssa? Mun mielestä ihmismäärään nähden meteliä tuli ihan kivasti. Toisaalta en minä kerennyt muita pahemmin seuraamaan, kun piti kannustaa.

Seuraavaksi voitkin vastata sitten siihen, että miksi helvetissä olette siellä alarivillä kun ylempänäkin oli tilaa. Te olitte siellä kuin eri planeetalla, kun huutoja alettiin. Semmonen keskittymä keskellä katsomoa on paljon parempi vaihtoehto kuin pieni saareke siellä täällä.


Mutta ekkö Wille tiedä tykkään olla siälä vähän niinkun kentän lähellä ja koska paikkani sattui olemaan siälä. Olishan voinu tietenkin siirtyä ylemmäksi kun huomasi että siälä on tilaa. Muuten palataan aiheeseen. Pydään todellakin anteeksi jos joku ny noin pahasti otti itteensä kun tokasin että 5-3 yveellä oli säälittävää ja hiljasta huutoa. Tämä sanontahan koski vain tota 5-3 yveetä eikä koko peliä. En editoinu ihan eri muotoon vaan lisäsin sori. Ja nytten alkaa moderaattori hei mennä tää homma jälleen chättilyksi että voidaan jatkaa yksityis viesteillä loppu elämä väittelyy, niin ei tarvi tätä täyttää (ssälittävällä väittelyllä!) Johon myöskin itte syyllistyn!
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #70 : Maaliskuu 25, 2006, 13:14:22 »
Sanontakin on, että kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. En pitänyt säälittäväksi haukkumistasi mitenkään vain itseeni kohdistuvana, vaan ymmärsin että leimasit säälittäväksi melkein kaikki muut, paitsi tietenkin itsesi.

No kyllä vähän niinkun meinasin itseänikin! Ja sanontahan koski vain 5-3ylivoima huutoa.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #71 : Maaliskuu 25, 2006, 13:17:53 »
moderaattori hei mennä tää homma jälleen chättilyksi että voidaan jatkaa yksityis viesteillä loppu elämä väittelyy, niin ei tarvi tätä täyttää (ssälittävällä väittelyllä!) Johon myöskin itte syyllistyn!
Mulla ei ole nyt se moderaattorin hattu päässä, vaan huolestuneen fanin hattu. Ei me millään privalla mitään lässytetä. Tulet sieltä takapenkiltä tänään sinne eteen, niin puhutaan bussissa.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #72 : Maaliskuu 25, 2006, 13:20:43 »
moderaattori hei mennä tää homma jälleen chättilyksi että voidaan jatkaa yksityis viesteillä loppu elämä väittelyy, niin ei tarvi tätä täyttää (ssälittävällä väittelyllä!) Johon myöskin itte syyllistyn!
Mulla ei ole nyt se moderaattorin hattu päässä, vaan huolestuneen fanin hattu. Ei me millään privalla mitään lässytetä. Tulet sieltä takapenkiltä tänään sinne eteen, niin puhutaan bussissa.

Tänään en ole pelissä vaan menen potkimaan ihmisiä reeneihin...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #73 : Maaliskuu 25, 2006, 13:24:33 »
Tänään en ole pelissä vaan menen potkimaan ihmisiä reeneihin...
Säälittävää!
Kyllä joku priorisointi pitäisi olla.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #74 : Maaliskuu 25, 2006, 13:30:36 »
Kysytään sellanen kysymys että miksi tapparalla on fanikatsomo? Mikä fanikatsomon tehtävä on? Eikös Leinonen joskus arvostellu tapparafanien kannustamista?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit