Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217922 kertaa)

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #495 : Maaliskuu 22, 2008, 15:30:07 »
Nyt on kyllä pakko tulla kiittämään kaikkia tuosta upeasta Jyväskylän reissusta, joka tehtiin eilen. Ääntä, laulua ja riehaa riitti koko pelin, aivan järkyttävän hyvä tunnelma oli. Iso kiitos kaikille mukanaolleille!

Kyllä koko reissun kliimaksi oli suvivirsi kolmannen erän lopussa.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #496 : Maaliskuu 30, 2008, 17:37:55 »
Miksei tuo tunnelma voi jatkua hakamettässä? Täs melkei itku pääsee, koska se on iso asia kannustaa omaa joukkuetta näinkin pitkällä. Oltais voitu jo monet kerrat voittaa KÄRPÄTKIN, mutta täs sitä ollaan. Tottakai kundit tekee suurimman osan jäällä ja nyt niillä ei vaan puhti ole riittäny.. tiiä siihenkään sit syytä. Ovatko jo ehtineet luovuttaa vai mikä on, mutta miksi... miksi, miksi, miksi, miksi fanit ei Tapparalla kannusta niin kuin Bluesfanit tai Kärppäfanit. Tyypit laulaa hoilottaa menemään.. just niin kun Eepi tuossa kuvaili, mitä te fanit olitte Jyväskylässä tehneet? Miksei se voi jatkua myös hakamettässä? Miksi?

Mihin saa ilmoittautua ens kaudelle parantamaan tätä kannustustoimintaa? .. Tiiän ettei yhen ihmisen ääni paljon kanna hallissa mis on enemmän ja vähemmän porukkaa, mut joku parannus tähän nyt kuulkaa rakkaat tapparalaiset pitäis saada.

*huokaus*.. mullei riitä enää sanat. Oon pettynyt. Ja toiveikas ens kautta ajatellen. Kyl mä uskon et tänä kautena vielä pronssi saadaan ja se on hieno saavutus, mutta harmin paikka kun oltais se kultakin voitettu jos oltais mekin kannettu kortemme kekoon. Uskon, että silläkin on vaikutusta.. koska jätkät saa uskoo peliinsä ihan eri tavalla kun fanit kannustaa. Kaikkihan sen tietää (vai tietääkö?) ja tätä samaa asiaa on vatvottu jo ties kuinka ja kauan.

Kiitos ja näkemiin.
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Mikke

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 52
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #497 : Maaliskuu 30, 2008, 18:44:02 »
Miksei tuo tunnelma voi jatkua hakamettässä? Täs melkei itku pääsee, koska se on iso asia kannustaa omaa joukkuetta näinkin pitkällä. Oltais voitu jo monet kerrat voittaa KÄRPÄTKIN, mutta täs sitä ollaan. Tottakai kundit tekee suurimman osan jäällä ja nyt niillä ei vaan puhti ole riittäny.. tiiä siihenkään sit syytä. Ovatko jo ehtineet luovuttaa vai mikä on, mutta miksi... miksi, miksi, miksi, miksi fanit ei Tapparalla kannusta niin kuin Bluesfanit tai Kärppäfanit. Tyypit laulaa hoilottaa menemään.. just niin kun Eepi tuossa kuvaili, mitä te fanit olitte Jyväskylässä tehneet? Miksei se voi jatkua myös hakamettässä? Miksi?

Mihin saa ilmoittautua ens kaudelle parantamaan tätä kannustustoimintaa? .. Tiiän ettei yhen ihmisen ääni paljon kanna hallissa mis on enemmän ja vähemmän porukkaa, mut joku parannus tähän nyt kuulkaa rakkaat tapparalaiset pitäis saada.

*huokaus*.. mullei riitä enää sanat. Oon pettynyt. Ja toiveikas ens kautta ajatellen. Kyl mä uskon et tänä kautena vielä pronssi saadaan ja se on hieno saavutus, mutta harmin paikka kun oltais se kultakin voitettu jos oltais mekin kannettu kortemme kekoon. Uskon, että silläkin on vaikutusta.. koska jätkät saa uskoo peliinsä ihan eri tavalla kun fanit kannustaa. Kaikkihan sen tietää (vai tietääkö?) ja tätä samaa asiaa on vatvottu jo ties kuinka ja kauan.

Kiitos ja näkemiin.
Joo jännä juttu kun 50-120 vierasfania saa isomman möykän, kuin 536 katsojan fanikatsomo(+ muu c-katsomo, n.1100 katsojaa).

Tajusin tän eron, kun kaverin kanssa olin katsomassa IFK - Tappara. Paikat oli seisomakatsomon takana. Heillä on kymmeniä lauluja, jotka jokainen osaa. Meteliä riittää.
Menin saman kaverin kanssa katsomaan Hakametsään Tappara - IFK matsia e4- katsomoon. Sinne hädintuskin kuuli mitä C3 huusi.

Yksi syy voi olla että seisomallahan ääni lähtee kovempaa, ja Tapparan fanit istuu perse penkissä. Tuntuisi mahdottomalta saada edes koko C3 seisomaan. Saati sitten koko sakki laulamaan.

Kuitenkin on täysin tosiasia että Tampereen fanit ovat paljon jäljessä. Helppo se on täältä Helsingistä kirjoittaa, mutta kuitenkin.

Kiitos ja näkemiin.

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #498 : Maaliskuu 30, 2008, 19:14:34 »
Tää keskustelu on täällä käyty varmaan sata kertaa. Ja todettu kai ihan riittävän monesti, että mitkään inside-laulut eivät kokonaista jäähallia muuta äänekkääksi, vaan osallistumisen halun pitäisi lähteä kauttaaltaan koko yleisöstä. Kun suurin osa Hakametsässä vain istuu tekemättä yhtään mitään, siitä on turha syyttää nykyisiä kannustajia.
Katosiko kiekko näkyvistä?

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #499 : Maaliskuu 31, 2008, 02:05:46 »
Prisca :-*  kultasein niin monet "syttyy kannustamaan omia vieraspeleissä..
En tiiä misä on vika,mut tuntuu vaan monesti et naapuri(vierustoveri) ei saa itestä
ääntä vaik mä haluisin ääntä antaa ulos.. Mites jos Härmäläs tehtäs josai vaihees
jotai "lauluja jne.." ens kaudelle...

Kaikki jotka tunnistaa  mut ni tulkaa hakee härmälästä kylmät oluet...

Paitsi W ja M.
saatte myös pizzat.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #500 : Maaliskuu 31, 2008, 07:42:32 »
Hmm.. pointtina mulla täs nyt ei ollu mitkää laulut tms., vaan yleisesti se kannustus. Just kun omassa hallissa sen kannustuksen pitäis olla äänekästä ja kuulua ja huomata, niin oikein kunnon hämäläiset istua jököttää ku mitkäki jöröjukat penkeissään ja mutisee yksinään jos peli ei kulje. Yksittäisiä tai pienten ihmisten (nuorten) huutoja kuuluu kyllä, mutta C3 on usein miten hiljaa. Hyvä ku isolippu ees kaivetaan esiin kun maali tulee.

Pee, mä tiiän et tätä on jauhettu. Siitähän tuonne itekin kirjotin.

Mut kai tääl hämeessä (ite kyl kans syntynyt tampereella, mut ihmettelen silti) ollaan vaan niin hitaita et asiat pitää jauhaa sataan kertaan. Tai äh, minä tiiä miks näitä pitää pyöritellä, mutta jäi taas harmittamaan ja johonkihan sitä on pakko purkaa. Ja helpompi kai se on neuvoa, kun ite ei joka kerta ole peliin päässy. Mut aina kun oon, pyrin kannustaan. Kuten sanottu, yksin on aika vaikee kuulua. Enkä mä nykysiä kannustajia syytä, vaan ihmettelen, et mihin hävis se yleinen yhteinen kannustus. Ollaan samaa populaa kuitenkin, niin luulis meiän kannustavankin yhdessä. Pari kertaa olen tässä yllättävän lyhyen ajan sisään nähny paikan päällä, kun tiukkaan tilanteeseen koko halli ja kaikki tapparalaiset on yhtyneet rummuttamaan ja taputtamaan jotta saatais maali. Ne on ollu hienoja hetkiä.

Mut mitäpä mä paasaamaan. Tehkää niin kuin teette. Mä pyrin omalta osalta pitää huolen et kannustan joukkuettani aina, missä tahansa tilanteessa. (Jätkien takia mua tässä harmittaa, mutta mistäpä mäkään sen tiiän, jaksaako niitä aina se fanien huuto kiinnostaa tai mitä ne siitä ajattelee, paitti et fiksuna ihmisenä luulis että kannustus aina kannustaa niitä panostaa enemmän ja hiljasuus antaa heidän ymmärtää ettei fanejaan voitto kiinnosta).

veka3  :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2008, 21:15:41 kirjoittanut Prisca »
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #501 : Huhtikuu 05, 2008, 22:48:32 »
Se joka väittää ettei meillä ole kulttuuria, Jokerit pronssipelin jälkeen, ei tiedä mistä puhuu.

Huutomme voitti Jokerifanit 10-0, oli pahveja, oli aaltoja, oli ääntä, oli lippuja, ja ennen kaikkea oli hauskaa :)

Tälläistä sitten ensikaudelle hakametsään, niin koko suomi on meidän :)


KIITOS kuluneesta kaudesta!

Poissa Makkone51

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
  • C1 Fans - Seistään aina teidän tukena
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #502 : Huhtikuu 06, 2008, 15:56:31 »
Eilinen oli jotain aivan mahtavaa, Samaan malliin ensi kaudella.Koko C1 Fans kiittää kuluneesta kaudesta ja sen huipennuksesta Tapparaa, C3:sta ja Ääniryhmää.
 Ensi kaudella kaikki puhaltamaan yhteen hiileen niin tunnelma saadaan joka ottelussa lähes eilisen kaltaiseksi. Kiitos kaikesta ja hyvää kesää.

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #503 : Huhtikuu 06, 2008, 16:35:18 »
Se joka väittää ettei meillä ole kulttuuria, Jokerit pronssipelin jälkeen, ei tiedä mistä puhuu.

Huutomme voitti Jokerifanit 10-0, oli pahveja, oli aaltoja, oli ääntä, oli lippuja, ja ennen kaikkea oli hauskaa :)

Näyttipä narreillakin hauskaa olevan, en usko että siellä itkua tuhertaen letkajenkkaa vetelivät... ;)

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #504 : Huhtikuu 06, 2008, 18:46:34 »
Jei! \o/ Hienoa. Ens kaudelle tosiaa tuommone meininki hakamettäänkin. :)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #505 : Huhtikuu 06, 2008, 21:06:40 »
Ensi kaudella kaikki puhaltamaan yhteen hiileen niin tunnelma saadaan joka ottelussa lähes eilisen kaltaiseksi. Kiitos kaikesta ja hyvää kesää.
Niin, nimenomaan yhteen hiileen puhaltamaan, ettei mitään levottomuuksia huudeltais sieltä. Vaikkakin, osa on ollut kyllä ihan aiheellisia niistä huudoista, mutta mielummin kaksi yhtenäistä ryhmää kuin kaksi kilpaa huutavaa ryhmää.

Kiitoksia kuitenkin kannustuksesta niin C1 fanseille kuin Ääniryhmällekin/C3:lle tästä hienosta kaudesta ja mukavaa kesää kaikille Tapparakiekkoilun ystäville!

+Erityiskiitokset tietysti vielä upeasta kannustuksesta pronssiottelussa! Samanlainen meininki Hakametsäänkin ihan vakituisesti... ;)
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #506 : Huhtikuu 15, 2008, 17:32:34 »
http://www.kalpafanclub.net/index.php?option=com_content&task=view&id=134&Itemid=1


Kalpafaneilla(kin) siis tifo luvassa. Jos kerta suurin ja kallein on niin mielenkiinnolla jo odotan että millainen se mahtaa olla.

Edit. On muuten vuoden vanha tieto
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2008, 17:39:32 kirjoittanut wibe »

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #507 : Huhtikuu 16, 2008, 20:33:51 »
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/04/634430

Hulinaa turkulaisilla liigacupin finaalin jälkeen.

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #508 : Huhtikuu 18, 2008, 15:12:14 »
Tuli noista rummuista se mieleen ku tykkäätte niitä käyttää niin semmonen ehdotus. *Tum* *Tum* *Kläp* TAPPARA *Tum* *Tum* *Kläp*

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #509 : Huhtikuu 18, 2008, 19:51:59 »
Tuli noista rummuista se mieleen ku tykkäätte niitä käyttää niin semmonen ehdotus. *Tum* *Tum* *Kläp* TAPPARA *Tum* *Tum* *Kläp*

Kyllähän C3 pärjäisi ilman rumpua... Mutta mitä järkeä edes pitää jotain älyttömää paukutinta joka vie huudon äänen,
kuulostaa kammottavalta ja on kaikenlisäksi rikki.