Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 218074 kertaa)

Poissa maikeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #450 : Maaliskuu 04, 2008, 18:46:18 »
Sen kun huudatte ja laulelette C1 Fans, kunhan jätätte SaiPa-pelissä käyttämänne "Mikä v*tun SaiPa!?"-huudot, IFK-pelissä käyttämänne kansainväliset käsimerkit ja rivouksien huutelu osoitettuna vastapuolen kannattajille ja sen tyyliset pois. Se ei kannusta "meidän" joukkuetta, vaan saa ihmiset vain nauramaan teille ja pitämään teitä pelkkinä kakaroina (ja vaikka nuoria oikeasti olettekin, niin tuo ilmaus oli tarkoitettu korostetun negatiiviseksi). Positiivista palautetta, tietynlaista kunnioitusta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta on turha odottaa, jos sama meininki jatkuu. Annoitte itsestänne mahtavan ensivaikutelman, ja uskottavuutenne (joka muutenkin olisi jo aikaisemman käytöksenne perusteella ollut kiven alla) mureni saman tien yöhön ikuiseen.

Joten muistakaapa pitää jokin järki ja tietty asiallisuus, kun "kannustatte" omaa joukkuettanne voittoon. Tappara-fanien maine on hyvä, asiallinen ja omiaan kannustava, älkää pilatko sitä lapsellisuudellanne. Kiitos.

Ja vielä lopuksi miksi pitää fanittaa jotain pelicansien Anssi Salmelaa, kun voisi fanittaa iki omaa Teemu Aaltoa !?!?!
öö offtopic mutta mitä sä selität ? Pelicansien Anssi Salmelaa ?

Odotan mielenkiinnolla tuohon vastausta.....

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #451 : Maaliskuu 04, 2008, 22:54:12 »
Ja jos aivan välttämättä pitää olla oma ryhmä eikä yhteinen kelpaa, niin minkä takia se pitää tunkea samaan päätyyn alkuperäisen kanssa? Toisessa päädyssä olisi valmiiksi hiljaista ja oikea tarve houkutella yleisöä mukaan kannustamaan, mutta ei. Sinne vaan samaan nippuun kaikki hoilottamaan kilpaa toistensa kanssa, niin että taviskatsoja ei tiedä yhtään, mitä niillä käsillä tehdään ja missä tahdissa. Typerää touhua.
Katosiko kiekko näkyvistä?

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #452 : Maaliskuu 05, 2008, 00:03:34 »
Lainaus sensuroitu. terveisin Moderaattori
Oikeastaan ihan hyvä, että tällä viestillänne kerrotte, mitkä ovat todelliset motiivinne: ei tärkeimpänä Tapparan kannattaminen, vaan riidan haastaminen. Tietääpähän jatkossa suhtautua teihin oikein, eli äärimmäisen negatiivisesti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2008, 00:17:57 kirjoittanut Moderaattori »
Katosiko kiekko näkyvistä?

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #453 : Maaliskuu 08, 2008, 13:56:29 »
Olipa muuten bluesin hallilla viimosenpäälle typeriä videoinserttejä joilla mainostivat playoff-kausareitaan.
Kyllä alkoi vituttamaan moinen ihmisten aliarviointi ja typerä vittuilu.
Pitäisi kiskaista jonkun kuokkaan sitä kaveria joka noita ideoi.
Muutenkin toi videotaulumeininki on aika mautonta jos aletaan herjaamaan vastustajia tai heidän kannattajiaan, kuten ainakin jokruhallissa on tapana.
Toivottavasti pysymme tälläisen paskan yläpuolella(Tampereen hallilla en ole päässyt käymään uuden taulun aikana)
Imaami on islamin pappi

Poissa Pee

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Neitikiekon kannattaja
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #454 : Maaliskuu 08, 2008, 23:43:36 »
Toivottavasti pysymme tälläisen paskan yläpuolella(Tampereen hallilla en ole päässyt käymään uuden taulun aikana)
Kunhan pääset käymään ja katsot Tapparan tauluvideon, vastaus on sen lopussa.
Katosiko kiekko näkyvistä?

Poissa kyynaama

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 330
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #455 : Maaliskuu 09, 2008, 12:46:36 »
Kunhan pääset käymään ja katsot Tapparan tauluvideon, vastaus on sen lopussa.
Jaahas, eli aika heikolta näyttää..
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200803097363242_jk.shtml
Aitoa oikeaa kannattajakulttuuria mestiksestä, tosi hienoa. AASIT.
Imaami on islamin pappi

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #456 : Maaliskuu 10, 2008, 21:22:29 »
Hävettää. Tämäniltaisessa Ilves - Lukko pelissä esiintyi jälleen edukseen lauma keskenkasvuisia tapparalaisia. Tapparaa huudettu ja naapurin kannattajille auottu päätä (pelissä ollut tuttuni asiasta mulle ilmoitti). Hyvä te, pilatkaa tapparalaisten hyvänä tunnettu maine typerällä apinoinnillanne. Ihan oikeasti, jos tämä on sitä fanikulttuuria, niin mun puolesta voidaan unohtaa koko homma. Hävettää.

Rafael

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #457 : Maaliskuu 10, 2008, 21:35:57 »
Hävettää. Tämäniltaisessa Ilves - Lukko pelissä esiintyi jälleen edukseen lauma keskenkasvuisia tapparalaisia. Tapparaa huudettu ja naapurin kannattajille auottu päätä (pelissä ollut tuttuni asiasta mulle ilmoitti). Hyvä te, pilatkaa tapparalaisten hyvänä tunnettu maine typerällä apinoinnillanne. Ihan oikeasti, jos tämä on sitä fanikulttuuria, niin mun puolesta voidaan unohtaa koko homma. Hävettää.

No mitä sitä nyt jostain teppoteineistä kannattaa sen kummemmin mitään ressiä ottaa. Tuskin tuo nyt mitään sen kummempaa fanikulttuuria on kun kerta ipan pelistä on kyse. Eikös tuollainen ole ihan normi meininkiä jossain teinien valloittamilla alariveillä.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #458 : Maaliskuu 10, 2008, 22:24:21 »
Ja mitä tulee Ilveksen fanikatsomoon, niin ei ne keskenkasvuset amikset ainakaan puhtaampia papereita saa. Ollaan siitä valovuosi edellä.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #459 : Maaliskuu 12, 2008, 21:56:05 »
No mikä oli tunnelma? Canalin pätkässä Alkio kehui että meteliä riitti 2-1 maalin jälkeen. Itse pääsen maisemiin vihdoin sunnuntaina kun Tappara siirtyy sarjassa 3-0 johtoon!

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #460 : Maaliskuu 13, 2008, 10:04:51 »
No mikä oli tunnelma? Canalin pätkässä Alkio kehui että meteliä riitti 2-1 maalin jälkeen. Itse pääsen maisemiin vihdoin sunnuntaina kun Tappara siirtyy sarjassa 3-0 johtoon!

Niiin meteliä riitti nimenomaan maalien jälkeen, muuten läpi ottelun metelistä vastasivat Jyp-fanit. Täytynee ihmetellä, että edes playoffseissa ei yleisö syty tippakaan. Tuntuu vaan olevan Tampereella se käytäntö, että mikäli ei joukkue maaleja tarjoa faneilleen niin ei tarvi kannustaakkaan. Ihmetyttää myös se kuinka yli puolet pienemmästä vierasfaniryhmästä voi lähteä isompi mekkala koko ajan kuin C-päädyn kannattajista (itse katselin peliä C-päädyssä). Nämä ovat tietysti minun mielipiteitäni ja mielestäni on aihetta välillä kritisoidakkin, jos on aihetta. Itse en kuulu C3 katsomoon joten voi tulla noottia ettei tarvi tulla huuteleen, jos ei itsekkään melskaa. Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että nimenomaan sen FANIKATSOMON tulisi sytyttää se kannustus ja saada se fiilis tarttumaan muihin sekä kentälle. Noin suuresta porukasta mitä C3:ssa on pitäisi lähteä kyllä aika kova ääni, jos siellä porukka puhaltaisi yhteen hiileen ja kannustaisi muulloinkin kuin maalin syntyessä. Varmasti saisi pelaajatkin ihan eri lailla lisävirtaa, jos olisi tunnelmaa. Ei kai aina joukkueen tarvi tehdä jotain maagista, että saadaan edes pieni kohahdus aikaan?

Ihmettelen myös sitä asiaa, kun kaikilla tuntuu olevan tarve perustaa jotain omaa ryhmäänsä ja sitten olevinaan kilpaillaan keskenään mikä on paras. Se oikea fanikatsomo ei tähän tietenkään ole tähän lähtenyt lähinnä tarkoitin Ääniryhmää ja tätä uutta C1 Fans-ryhmää. Sepä on sitten hienon kuulosta, kun kaikki laulaa eri hoiluja ja tapputtelee eri tahtiin eri puolilla hallia. Eiköhän kuitenkin kannattaisi tehdä niin, että C3 laittaa ne tahdit isompana ryhmänä ja sitten muut lähtisi mukaan? C1fanit aloitti "suurella" kohulla, mutta itseäni lähinnä huvitti se homma ja ne huutelut. Silloin siellä oli oikeata kannustusta ja meteliä, kun kyseisen ryhmän porukka oli pilkkeenä isin silmäkulmassa ja siihen tunnelmaan on aika paljon kurottavaa tuolla touhulla.


ANSSI#51

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #461 : Maaliskuu 13, 2008, 10:38:55 »
Tänään oli taas Pääsiäiskirkon vuoro ei voi olla totta että näinkin isosta fanikatsomosta ei lähde sen enempää ääntä.. jyväskyläisetkin kyllä hallitsivat heidän rummuillaan ei heistäkään kyllä paljoa ääntä lähtenyt.. Mutta toivotaan että jatkossa lähtisi enemmän ääntä ja mitä näihin faniryhmiin tulee niin mun mielestä se on ihan okei että näitä faniryhmiä on.. onhan jokereilla ja hifk:lla monta eri ryhmää tää on vaan mun mielipide mut kyll sieltä yläkerrasta(c1 fans) lähti tänäänkin ääntä enemmän kun c3:sesta vaikka aika hiljaista olikin ja ainakin nämä 2poikaa olivat saaneet aikaan kunnon playoff tukatkin ja onhan sinne lisää saatu porukkaakin kiitos teille

alpo

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #462 : Maaliskuu 13, 2008, 17:38:22 »
Tänään oli taas Pääsiäiskirkon vuoro ei voi olla totta että näinkin isosta fanikatsomosta ei lähde sen enempää ääntä.. jyväskyläisetkin kyllä hallitsivat heidän rummuillaan ei heistäkään kyllä paljoa ääntä lähtenyt.. Mutta toivotaan että jatkossa lähtisi enemmän ääntä ja mitä näihin faniryhmiin tulee niin mun mielestä se on ihan okei että näitä faniryhmiä on.. onhan jokereilla ja hifk:lla monta eri ryhmää tää on vaan mun mielipide mut kyll sieltä yläkerrasta(c1 fans) lähti tänäänkin ääntä enemmän kun c3:sesta vaikka aika hiljaista olikin ja ainakin nämä 2poikaa olivat saaneet aikaan kunnon playoff tukatkin ja onhan sinne lisää saatu porukkaakin kiitos teille


kyllä jyväskyläläiset oli ihan joka osa aluuella meitä paljon edellä

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #463 : Maaliskuu 13, 2008, 17:52:41 »
C 3 katsomossahan on se suurin syy, että moni vaan taputtaa sielä ( Itse kuulun tähän ryhmään). olisi ihan mukava tietää, että kuinka monella on kausikortti kyseiseen katsomoon? tai ns. irtolippukausari. Sekin vähän selvittäis sitä todellista määrää, kuinka moni on vakituinen istuja.
keskiviikonpelissäkin minun vieressä oli 3 uutta heppua joista yksi taputti välillä ja kaksi istui paikoillaan, myös maalien syntyessä. Tekikin mieleni kysyä pelin jälkeen "ettei kai tullut kädet kipeeks taputtamisesta". Kehut tarvii kyllä kanssa antaa Jypin rummuille, ne on mahtavat vaikka ei kuulunutkaan välillä muuta kuin niiden ääni.
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #464 : Maaliskuu 13, 2008, 18:17:54 »
Tänään oli taas Pääsiäiskirkon vuoro ei voi olla totta että näinkin isosta fanikatsomosta ei lähde sen enempää ääntä.. jyväskyläisetkin kyllä hallitsivat heidän rummuillaan ei heistäkään kyllä paljoa ääntä lähtenyt.. Mutta toivotaan että jatkossa lähtisi enemmän ääntä ja mitä näihin faniryhmiin tulee niin mun mielestä se on ihan okei että näitä faniryhmiä on.. onhan jokereilla ja hifk:lla monta eri ryhmää tää on vaan mun mielipide mut kyll sieltä yläkerrasta(c1 fans) lähti tänäänkin ääntä enemmän kun c3:sesta vaikka aika hiljaista olikin ja ainakin nämä 2poikaa olivat saaneet aikaan kunnon playoff tukatkin ja onhan sinne lisää saatu porukkaakin kiitos teille


kyllä jyväskyläläiset oli ihan joka osa aluuella meitä paljon edellä

Eniten olivat edellä oikeinkirjoituksessa. Siinä meidän faneilla on eniten parannettavaa.