Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217932 kertaa)

Poissa mufli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #435 : Maaliskuu 02, 2008, 20:46:57 »
Minun mielestäni se c1 fanien lippu oli todella ruma  :(

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #436 : Maaliskuu 02, 2008, 20:49:59 »
Minun mielestäni se c1 fanien lippu oli todella ruma  :(


teeppä sitten itse hienompi. mitä?

Poissa mufli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #437 : Maaliskuu 02, 2008, 20:56:00 »
Tein sen kyllä ihan ite että... Ja pleijjareihin kaks tai kolme kertaaa isompi. Pitäis vaan löytää keppi :)

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #438 : Maaliskuu 02, 2008, 21:42:51 »
Mikä ihmeen älämöly siellä C1:ssä oli Saipa pelissä? Kuulin juttua et siel oli huudeltu mitä sattuu. Jos nyt kuitenkin pidetään se meininki päällä joka tuntu olevan lauantaina Ässiä vastaan aina maalipaikkojen aikana, kun koko halli taputti ja paukutti tahtia. Semmonen ku olis normaalisti muutenkin. Ei mitää ihme älämölyä mutta hitusen enempi normaalia TAPPARA huutoa ja tsemppausta. ..Tai no, mikäpä minäkään oon sanomaan kun paljoo oo peleihin päässy.. mut ideana ois tää. :)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Makkone51

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
  • C1 Fans - Seistään aina teidän tukena
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #439 : Maaliskuu 02, 2008, 21:59:44 »
Mikä ihmeen älämöly siellä C1:ssä oli Saipa pelissä? Kuulin juttua et siel oli huudeltu mitä sattuu. Jos nyt kuitenkin pidetään se meininki päällä joka tuntu olevan lauantaina Ässiä vastaan aina maalipaikkojen aikana, kun koko halli taputti ja paukutti tahtia. Semmonen ku olis normaalisti muutenkin. Ei mitää ihme älämölyä mutta hitusen enempi normaalia TAPPARA huutoa ja tsemppausta. ..Tai no, mikäpä minäkään oon sanomaan kun paljoo oo peleihin päässy.. mut ideana ois tää. :)
"älämölyä" :D joo se oli vähän sellasta kokeilua ja muutamilla meni vähän överiksi, mutta Ässät-pelin meininki pidetään.

Poissa wibe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #440 : Maaliskuu 02, 2008, 22:10:52 »
Mikä ihmeen älämöly siellä C1:ssä oli Saipa pelissä? Kuulin juttua et siel oli huudeltu mitä sattuu. Jos nyt kuitenkin pidetään se meininki päällä joka tuntu olevan lauantaina Ässiä vastaan aina maalipaikkojen aikana, kun koko halli taputti ja paukutti tahtia. Semmonen ku olis normaalisti muutenkin. Ei mitää ihme älämölyä mutta hitusen enempi normaalia TAPPARA huutoa ja tsemppausta. ..Tai no, mikäpä minäkään oon sanomaan kun paljoo oo peleihin päässy.. mut ideana ois tää. :)
"älämölyä" :D joo se oli vähän sellasta kokeilua ja muutamilla meni vähän överiksi, mutta Ässät-pelin meininki pidetään.


joo. ja parannetaan.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #441 : Maaliskuu 02, 2008, 23:36:30 »
Kannustus on aina tietty hyvä juttu ja näin, hienoo et saadaan ääntä halliin, mutta...
Mikä järki on perustaa jotain hiton omia kannustusporukoita ?
Samoja juttuja siellä pitäis huutaa ja samaan tahtiin taputtaa että saadaan selvää ja kuuluvaa kannustusta aikaan, joten miks ihmeessä täytyy perustaa oma ryhmä sitä varten? Vai onko nää nyt vaan sitä surullisen kuuluisaa huomion hakemista... Tarve kuulua porukkaan ? Eiköhän me Tapparafanit kuitenkin loppupeleissä olla yhtä ja samaa sakkia.

Voipi olla että oon ainoo kenellä se sitten ei mee kaaliin, mutta kun ei mee niin ei mee.


Poissa Makkone51

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
  • C1 Fans - Seistään aina teidän tukena
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #442 : Maaliskuu 03, 2008, 11:44:30 »
Kannustus on aina tietty hyvä juttu ja näin, hienoo et saadaan ääntä halliin, mutta...
Mikä järki on perustaa jotain hiton omia kannustusporukoita ?
Samoja juttuja siellä pitäis huutaa ja samaan tahtiin taputtaa että saadaan selvää ja kuuluvaa kannustusta aikaan, joten miks ihmeessä täytyy perustaa oma ryhmä sitä varten? Vai onko nää nyt vaan sitä surullisen kuuluisaa huomion hakemista... Tarve kuulua porukkaan ? Eiköhän me Tapparafanit kuitenkin loppupeleissä olla yhtä ja samaa sakkia.

Voipi olla että oon ainoo kenellä se sitten ei mee kaaliin, mutta kun ei mee niin ei mee.


Kyse on siitä että me haluamme kannattaa eri tavalla kuin vain istua penkissä ja läpsytellä käsiä yhteen. Tottakai se on myös huomion hakemista, mutta onko siinä jotain väärää? On jokaisen oma asia miten kannustaa. Ennen istuimme C3:n alariveillä ja oli turhauttavaa istua penkissä ja vain haaveilla siitä että kaikki seisoisivat ja laulaisivat. Onneksi seisomakatsomossa ei kukaan tule valittamaan jos seison, laulan ja hypin. Mutta aivan totta on että Tappparalaiset ovat loppupeleissä yhtä ja samaa sakkia, sillä kaikkia yhdistää yksi asia, Rakkaus Tapparaa kohtaan.

Ozzy

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #443 : Maaliskuu 03, 2008, 16:01:44 »
 Hieno homma että C 1 Fans on aloittanut toimintansa, jonkunhan se aloite on tehtävä ! Ei muutakun soihtuja mukaan niin saadaan vaan lisää meininkiä  ;D Minun mielestäni nämä eri kannattaja ryhmät kuuluvat asiaan. Vieläkun sävellätte jotain omaa niin hyvä tulee. Sinikaartistakin olitte pöllineet laulun mutta mitäs sitten ? Se oli muuten viime pelissä mahtava se Islannin lippu jonka olitte raahanneet halliin, puhumattakaan siitä kirveestä ! Ja vielä lopuksi miksi pitää fanittaa jotain pelicansien Anssi Salmelaa, kun voisi fanittaa iki omaa Teemu Aaltoa !?!?!

 C 1 Fans jyrää ! ...?

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #444 : Maaliskuu 03, 2008, 19:29:48 »
Ja vielä lopuksi miksi pitää fanittaa jotain pelicansien Anssi Salmelaa, kun voisi fanittaa iki omaa Teemu Aaltoa !?!?!

öö offtopic mutta mitä sä selität ? Pelicansien Anssi Salmelaa ?

Mutta no, niin mitäpä se mulle sitten kuuluu miten kannustatte, kunhan vaan sanoin mielipiteeni. Senkun laulatte ja hypitte jos siltä tuntuu :P

Poissa mufli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #445 : Maaliskuu 03, 2008, 20:52:58 »
! Ei muutakun soihtuja mukaan niin saadaan vaan lisää meininkiä  ;D ??? Miks pitäis jotain soihtuja?? Ei mitään järkee..


Poissa Makkone51

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
  • C1 Fans - Seistään aina teidän tukena
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #446 : Maaliskuu 03, 2008, 21:17:32 »
! Ei muutakun soihtuja mukaan niin saadaan vaan lisää meininkiä  ;D ??? Miks pitäis jotain soihtuja?? Ei mitään järkee..


  Sinä et sitä ainakaan päätä että soihtuja vai ei. Tee sää niitä lippuja vaa okei?  ???

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #447 : Maaliskuu 03, 2008, 22:59:17 »
Kannustus on aina tietty hyvä juttu ja näin, hienoo et saadaan ääntä halliin, mutta...
Mikä järki on perustaa jotain hiton omia kannustusporukoita ?
Samoja juttuja siellä pitäis huutaa ja samaan tahtiin taputtaa että saadaan selvää ja kuuluvaa kannustusta aikaan, joten miks ihmeessä täytyy perustaa oma ryhmä sitä varten? Vai onko nää nyt vaan sitä surullisen kuuluisaa huomion hakemista... Tarve kuulua porukkaan ? Eiköhän me Tapparafanit kuitenkin loppupeleissä olla yhtä ja samaa sakkia.

Voipi olla että oon ainoo kenellä se sitten ei mee kaaliin, mutta kun ei mee niin ei mee.




Olen kanssasi niin samaa mieltä. Kohta sitä varmaan alkaa porukka tappelemaanki toisiaan vastaan kun ollaan jo eri ryhmiin änkeydytty. Jos sitä "älämölyä" halutaan pitää, niin änkeytykää C3:seen sekaan vaan. Jos se joitaki jurppii nii sitte se jurppii, mut mua henk. koht. ainaki ärsyttää enemmän se, että sitä sitte rakennetaan ns. "oma fanipääty" jossa sitä huuellaan mitä sattuu. Menee meiän pojat jäälläki iha sekasi moisesta. :P 

Ei mut tosissaan: eikö me olla kuitenkin kaikki samaa sakkia?
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #448 : Maaliskuu 03, 2008, 23:10:14 »
Sinä et sitä ainakaan päätä että soihtuja vai ei.
SM-liiga on päättänyt teidän puolesta, että ei.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

jokerifani1

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #449 : Maaliskuu 04, 2008, 18:19:58 »
Ja kuten nikistä huomaa, olen jokerifani. Oli ihan pakko tulla kuokkimaan tänne kun huomasin nuo uutta "faniryhmää" käsittelevät viestit tuossa yläpuolella. Ne löysin linkeistä, jotka olivat laitettu jokerifanit.nettiin hieman huvittuneiden kommenttien kanssa. Älkää aloittako mitään trollitrollinarripaska-älämölöä, vaikka sellaiseksihan se usein tällaisissa tapauksissa menee.

Kunnioitan ja arvostan suuresti Tapparan faneja. He ovat äänekkäitä, oikeasti kannustavat omiaan eivätkä ole niitä tyypillisiä janarifaneja peruukit ja kasvomaalit naamalla. Hakametsässä on myös loistava tunnelma, ainakin niissä matseissa missä minä olen siellä vieraillut. Mutta kyllä pisti nauramaan toi uuden "faniryhmän" perustus ja kommentit siitä kuinka maineella ei ole väliä ym. ym. Tällaisten parasiittien takia Jokerifaneilta on mennyt maine, uskokaa huviksenne, suurin osa jokerifaneista ei ole örveltäviä idiootteja.

Ja mitä tulee tuohon kysymykseen, että mitä pääkaupunkilaiset tuosta sanoisivat, niin ainakin eteläpäädystä kommentit olisivat sellaisia että niitä ei ihan viitsi tänne kirjoitella, nassikat saattaisivat pahoittaa pahemman kerran mielensä. Suurinta huvitusta aiheutti tuo " halutaan olla samanlaisia kuin Tsadin Kinkit." Miksi haluatte olla samanlaisia kuin jotkut typerät pukupellet sipoosta, kun kannatatte Tapparaa? Ja tsadin kinkeissä ei ole mitään ihailtavaa. Ja niiknuin joku tuolla ylempänä sanoi, kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole valmis vastaamaan kun puhelin soi, sillä sitten vasta Tappara-fanien maine meneekin.

Nyt tulee klassinen kuokkiksen kotiinveto, mutta eteläpäädyssä on nyt toiminut jonkun aikaa uusi faniryhmä nimeltä BG 103. He kannustavat ja pitävät ääntä siellä, missä sitä tarvitaan johtuen eteläpäätyyn pesiytyneistä perse penkkeihin liimautuneista janareista. Eivätkä he ole kehitelleet omia kannustushuutojaan, kuten tämä "faniryhmä." Nuo yllä kirjoitetut huudot saivat minut naurun partaalle lähinnä janarimaisuudellaan ja tyhmyydellään. Ja vielä matkittu muilta faniryhmiltä. Jos niitä on ihan pakko vääntää, niin kannattaisi varmaan keksiä itse.

Itse viimeaikoina tapahtuneista ikävistä asioista Jokerifaneja koskien viisastuneena päätin myös antaa neuvon, jota kannattaa kuunnella huolimatta siitä että olen "joku itsekäs **** helsingistä". Älkää antako kenenkään yksittäisten kakaroiden pilata mainettanne, kun teillä vielä suhteellisen hyvä sellainen on. Niin kävi meille, vaikka Saipalta ja IS:ltä tulikin kehua viime vierasmatkasta. Toisaalta eihän tuollainen säälittävä vinkuna (sellaiseksi sen kuvittelen) kuulukkaan minnekkään joten ei pitäisi niin suurta pelkoa olla. Se, että fanikulttuuri on kehittynyt vuosien aikan yhä ns. "ammattimaisemmaksi" ja ollaan otettu mallia (ainakin täällä) hyvällä menestyksellä Keski-Euroopasta, niin tuollainen ottaa kyllä takapakkia monia monia vuosia.  Ei tällaisia faniryhmiä minnekkään ikinä, se on eduksi varsinkin teille mutta niin myös koko suomalaiselle fanikulttuurille. Onnea poffeihin tampereelle, tänne stadiin en varmaan vastakaikua saa, ainakaan positiivista sellaista.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2008, 18:28:27 kirjoittanut jokerifani1 »