Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217946 kertaa)

Poissa mufli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #345 : Tammikuu 05, 2008, 11:33:09 »
Oli hyvää huutoo HPK pelissä.. :) Kiitos tuntemattomille faneille.. Oli kyl hyviä Lauluja.. :) :P
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2008, 00:37:15 kirjoittanut mufli »

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #346 : Tammikuu 07, 2008, 18:50:26 »
Miksi Tapparalla on FANIKATSOMO? Mikä tämän katsomon tarkoitus on kun puhutaan FANIKATSOMOSTA? Miksi sinne myydän halvempi kausikortti kun muualle? Tarviiko tällä halvemmalle kausikortille lainkaan vastinetta?

ELI POISTETAAN KOKO FANIKATSOMO TAPPARAN PELEISTÄ KOSKA SILLÄ EI OLE MITÄÄN TARKOITUSTA?

Pitkiltä sivuilta löytyy ensi kaudellakin hyviä alarivin paikkoja ääniryhmälle, eikä tarvi maksaa hävyttömän halpaa hintaa kausarista. Perustetaan me muut C3:een Analyyttiset-fanikatsomo ja jatketaan pelien seuraamista Fan Clubin edullisilla kausareilla. Kiitokset vielä kerran Fan Clubin aktiiveille tästäkin edusta. ;)
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

The Rock

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #347 : Tammikuu 09, 2008, 19:23:57 »
Miksi Tapparalla on FANIKATSOMO? Mikä tämän katsomon tarkoitus on kun puhutaan FANIKATSOMOSTA? Miksi sinne myydän halvempi kausikortti kun muualle? Tarviiko tällä halvemmalle kausikortille lainkaan vastinetta?

ELI POISTETAAN KOKO FANIKATSOMO TAPPARAN PELEISTÄ KOSKA SILLÄ EI OLE MITÄÄN TARKOITUSTA?

Pitkiltä sivuilta löytyy ensi kaudellakin hyviä alarivin paikkoja ääniryhmälle, eikä tarvi maksaa hävyttömän halpaa hintaa kausarista. Perustetaan me muut C3:een Analyyttiset-fanikatsomo ja jatketaan pelien seuraamista Fan Clubin edullisilla kausareilla. Kiitokset vielä kerran Fan Clubin aktiiveille tästäkin edusta. ;)

Meinaatko Fortuna sitä, että fanikatsomoon tullaan muka vain halpojen kausikorttien takia, jos veikkaat niin silloin olet väärässä katsomossa fanikatsomoon kuuluu vain tosi fanit? Minä en ole sen takia vaan olen siitä syystä, että olen Tappara fani.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2008, 20:07:09 kirjoittanut The Rock »

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #348 : Tammikuu 09, 2008, 21:13:14 »
fanikatsomoon kuuluu vain tosi fanit?

Mitenkä määritellään tosi fani?

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #349 : Tammikuu 09, 2008, 22:17:37 »
Kyllä tosifanin tuntomerkit on ihan jotkut muut kuin katsomossa huutaminen. Katsomossa hiljaa istuva analyytikko saattaa useinkin olla paljon suurempi tosifani, kuin se suuna päänä mesoava kannattaja.

Tosifanius myös syntyy mielestäni ajan kanssa. Kauden 2003 jälkeen katsomoon tuli kummasti lisää näitä "tosifaneja", joita minä en henkilökohtaisesti pidä minään. Tosifani rämpii joukkueen mukana ne vaikeatkin vuodet.

Ja ennen kaikkea, tosifani antaa kaikkien kukkien kukkia. Kannustaa itse tyylillään ja antaa muiden kannustaa omallaan.

Tässä minun mielipiteeni.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #350 : Tammikuu 10, 2008, 13:51:08 »
Meinaatko Fortuna sitä, että fanikatsomoon tullaan muka vain halpojen kausikorttien takia, jos veikkaat niin silloin olet väärässä katsomossa fanikatsomoon kuuluu vain tosi fanit? Minä en ole sen takia vaan olen siitä syystä, että olen Tappara fani.

Mää tiedän, että nyt tulee astuttua miinaan.

Jos täällä fani/t alkavat määrittämään mikä on kullekin lippunsa lunastaneelle oikea katsomonosa, niin sitten on taas joillakin tosi pahasti puurot ja vellit sekaisin!! :o Juuri kun olen opettelemassa pelimatkoille turvavyön käyttöä, kohtuullista alkoholin nauttimista ja sitä kautta örveltämisen/kanssamatkustajien häiritsemisen vähentämistä sekä äidiltä lupalapun mukaan pyytämistä, niin nyt pitäisi sitten ruveta ennen kautta kyselemään "tosifaneilta" katsomonosaa mistä kausarinsa saa lunastaa. Ei hyvää päivää! :D
 
Tosifaneista en sen enempää tiedä, mutta kyllähän pelien seuraaminen, pelaajaajien suoritukset ja joukkue ovat edelleen se pääasia näissä tapahtumissa eikä se fani/faniryhmä joka saa suurimman metelin aikaiseksi. Kannustus ja sitä kautta tunnelman luominen halliin kuuluu toki hyvin oleellisesti tapahtumaan, mutta minä en pidä sitä kannattajaa joka antaa maalien, taklausten tai tuomarien töppäysten jälkeen äänijänteidensä venyä yhtään vähempää tosifanina kuin sitä joka kuluttaa niitä jänteitään koko matsin ajan ja ehkäpä vielä käyttää aikaansa tifojen tekemiseen tai laulujen rustaamiseen.
Kausikortin ostaminen tai irtolipuilla suurimmassa osassa peleissä käyvä voi jo minun mielestäni pitää itseään "tosifanina" jos tuota sanaa nyt yleensä edes fanin pitäisi käyttää, sehän on jo itsessään itsensä jalustalle nostamista, kun siellä jalustalla pitäisi olla fanituksen kohde.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2008, 13:01:11 kirjoittanut FORTUNA »
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #351 : Tammikuu 26, 2008, 22:02:07 »
Tuli kyllä tänään Ritarihallissa huomattua, että Kerhon fanit saavat kyllä "SM-liigan idiooteimmat fanit"-tittelin. Jatkuvaa leijumista katsomossa, vastustajan pelaajien mollaamista ja vieläpä vastustajan kannattajienkin ärsyttämistä. (Ei sillä, etteikö Hakametsässäkin joskus vähän haukuttais vastustajan pelaajia, mutta tuolla nyt ei muuta tehdäkään) Leikkas kyllä aika pahasti kiinni pariinkin kertaan ottelua. Mutta kohtalon ivaa oli se, että sikakatsomosta ei tänä päivänä paljoa ääntä lähde... ;D Hämeenlinnassa ollaan näköjään aika epätoivosia kun Kerho tekee täyttä mahalaskua tällä kaudella... ;)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2008, 22:03:50 kirjoittanut Stuge »
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #352 : Tammikuu 27, 2008, 11:00:01 »
Tuli kyllä tänään Ritarihallissa huomattua, että Kerhon fanit saavat kyllä "SM-liigan idiooteimmat fanit"-tittelin. Jatkuvaa leijumista katsomossa, vastustajan pelaajien mollaamista ja vieläpä vastustajan kannattajienkin ärsyttämistä. (Ei sillä, etteikö Hakametsässäkin joskus vähän haukuttais vastustajan pelaajia, mutta tuolla nyt ei muuta tehdäkään) Leikkas kyllä aika pahasti kiinni pariinkin kertaan ottelua. Mutta kohtalon ivaa oli se, että sikakatsomosta ei tänä päivänä paljoa ääntä lähde... ;D Hämeenlinnassa ollaan näköjään aika epätoivosia kun Kerho tekee täyttä mahalaskua tällä kaudella... ;)

Samaan kiinnitin myös huomiota. Mutta hassuinta oli se, että hallissa näytti olevan enempi Tapparan kannattajia kuin kerholaisia ;)
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #353 : Tammikuu 27, 2008, 13:55:53 »
Samaan kiinnitin myös huomiota. Mutta hassuinta oli se, että hallissa näytti olevan enempi Tapparan kannattajia kuin kerholaisia ;)
Niinpäs taisi olla. Olihan Hämeenlinnassa joitain ilmaislippujakin jaettu joissakin kaupoissa että saataisiin halliin vähän ihmisiä. Ihmisiä Hämeenlinnassa ei näytä enää kiinnostavan Kerhon edesottamukset.
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

Poissa briere48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 216
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #354 : Helmikuu 13, 2008, 16:43:25 »
Ensiksikään en tiedä sopiiko tämä tänne, tosin en löytänyt nopealla vilkaisulla oikein toistakaan paikkaa, minne asiani ilmaisisin. Olin pitkästä aikaa katsomassa Tapparan peliä tiistaina ja rupesi suunnattomasti kummastuttamaan tämä alarivin jätkien lauleskelu. Onko teidän laulukirja todellakin niin kapea, että joudutte huutamaan "taistele tepsi"-huutoja? Ehdottaisin myös, että nämä laulut ja rytmit olisivat vähän yksinkertaisempia tyhmemmällekkin fanille: En päässyt jyvälle lainkaan teidän laulusta, jossa joka 30s. välein huusitte "Tappara" ja joku kuiski aina huutojen välissä jotain, lisäksi osa huudoista olivat erittäin epäselviä! Ehdottaisinkin pojille, että yksinkertaistaisitte laulujanne, jotta koko katsomo voisa yhtyä kannustukseen. Voi toki olla, että tarvitsen kuulolaitteen.

Viestini tarkoitus ei ole hiljentää teitä tai väittää teidän olevan huonoja faneja, vaan antaa oman näkemykseni teidän toiminnasta
Nimimerkki axe Jatkoaika.comin keskustelupalstalla:
"Tää Provoaika.comin keskustelu on kyllä niin ***** paskaa että sais sulkee koko ***** paskan ennen kuin siitä tulee ***** paskempi.

Terveisiä moderaattoreille. Tavataan taas kuukauden päästä."

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #355 : Helmikuu 14, 2008, 08:14:11 »
Laulu taisi olla Jos sun lysti on..Sen varmaankin kaikki osaa mutta on eri asia saada väki siihen mukaan tiistain tps pelissä.Alarivien väellä näytti ainakin olevan hauskaa, harmi vaan että riville seitsemänkään ei kuulunut kuin välin Tappara huudot/tömistykset/taputukset.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #356 : Helmikuu 14, 2008, 09:39:04 »
Ensiksikään en tiedä sopiiko tämä tänne, tosin en löytänyt nopealla vilkaisulla oikein toistakaan paikkaa, minne asiani ilmaisisin. Olin pitkästä aikaa katsomassa Tapparan peliä tiistaina ja rupesi suunnattomasti kummastuttamaan tämä alarivin jätkien lauleskelu. Onko teidän laulukirja todellakin niin kapea, että joudutte huutamaan "taistele tepsi"-huutoja? Ehdottaisin myös, että nämä laulut ja rytmit olisivat vähän yksinkertaisempia tyhmemmällekkin fanille: En päässyt jyvälle lainkaan teidän laulusta, jossa joka 30s. välein huusitte "Tappara" ja joku kuiski aina huutojen välissä jotain, lisäksi osa huudoista olivat erittäin epäselviä! Ehdottaisinkin pojille, että yksinkertaistaisitte laulujanne, jotta koko katsomo voisa yhtyä kannustukseen. Voi toki olla, että tarvitsen kuulolaitteen.

Viestini tarkoitus ei ole hiljentää teitä tai väittää teidän olevan huonoja faneja, vaan antaa oman näkemykseni teidän toiminnasta


Sen jos sun lysti on ei todellakaan ollu tarkotus kuulua mihinkään. Koska yläriveillä ei todellakaan huudettu ekassa erässäkään yhtään mitään, vaikka huudot oli niinkin yksinkertasia kun tappara läpläpläp. Mutta jos sitä ääntä sitten lauantaina lähtisi muiltakin ja lauantaina on jälleen megafoni mukana halusitte tai ette.

Mitähän huutoja et ymmärtänyt? Tosta Tappara ja käsien läpsyttämisestä on enään paha mennä yksinkertaistamaan. Muita huutoja ei sitten huudeltukkaan ja sitten laulettiin tuota laulua, jos sitä voi lauluksi sanoa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2008, 09:48:49 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #357 : Helmikuu 14, 2008, 10:20:19 »
Miksi ihmeessä vastauksesi on niin hyökkäävä? Palaute oli asiallista ja ihan aiheellista. Turha siihen on ylärivien tekemisiä silloin vetää mukaan tai sitä, että 85% pitää megafonia aivan turhana vekottimena varsinkin kun sitä ei osaa käyttää.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #358 : Helmikuu 14, 2008, 10:55:56 »
Miksi ihmeessä vastauksesi on niin hyökkäävä? Palaute oli asiallista ja ihan aiheellista. Turha siihen on ylärivien tekemisiä silloin vetää mukaan tai sitä, että 85% pitää megafonia aivan turhana vekottimena varsinkin kun sitä ei osaa käyttää.

Tossa kyllä ollu mitään hyökkävää vaan vastaus suoraan asiaan.
Laulun oli vain tarkoitus kuulua kentälle koska se oli kokeilu. Se on mulle aivan sama mitä mieltä oot megafonista lauantaina se on silti mukana. Huudot oli vaikeita, johon esitin yksin kertasen kysymyksen että mitä huutoa ei ymmärtänyt.
Ja jos halli on yhtä hiljaa kun tiistaina, niin etä-kärpät viä TAPPARAFANEJA 100-0

Samaa mä voisin wille kysyä. Miks hitos sulla on aina joka asiaan nokan koputtamista?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Patu

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #359 : Helmikuu 14, 2008, 10:59:04 »
Ja jos halli on yhtä hiljaa kun tiistaina, niin etä-kärpät viä TAPPARAFANEJA 100-0
Ja tämäkö se suurin huoli sitten on? Mulle on ainakin aivan yhdentekevää tuon taiston lopputulos, kunhan Tappara vie kentällä vastustajaa.