Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217937 kertaa)

Poissa Tweety

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #330 : Joulukuu 31, 2007, 15:08:03 »
Asia on kyllä moneen kertaan jo todettu. Istumakatsomoissa istutaan. Jos haluaa välttämättä seistä katsomossa, niin voi mennä kaikessa rauhassa tai rauhattomuudessa seisomakatsomoon. Sellaisia löytyy kyllä Hakametsässä. Jos ei itse sinne löydä, niin voi aina kysyä järjestysmiehiltä apua.

Jos odottaa muilta asiallista käyttäytymistä itseään kohtaan, niin kannattaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan. Suurin osa C3:seen tulijoista haluaa ensisijaisesti seurata peliä ja heitä kohtaan on korrektia, että ainakin suurimman osan ajasta katsojat siellä istuvat.
Oot oikeessa, mutta jos yritetään jonkinlaista "kulttuuria" saada meillekin, olisi parempi jos jengi seisoisi ja hyppisi.

Sä varmaan pissit lauantaina hunajaa, kun sait katsella sitä Jokerilaisten hyppimistä ja kuunnella sitä epämääräistä mölinää, josta ei saanut sanaakaan selvää. Jos se on sitä "kulttuuria", niin pysykööt helvatin kaukana Hakametsästä! Mun eteen ei tuu yksikään jannu pomppimaan pelin aikana.

Ugh, olen puhunut.
Sen verran puolustan Jokereita, ne teinit jotka hyppäsivät meidän fanejen niskaan eivät kuuluneet Ultras Jokereihin, itse lähinnä kadehdin Eteläpäädyn toimintaa joka oli selvästi järjestäytyneempää ja hienompaa kuin meidän Hakakirkossa, siis tarkoitin hakametsässä.

Luetko ollenkaan, mitä täällä kirjoitetaan? Kukaan ei puhunut mitään niistä teineistä, jotka siellä meidän katsomossa kävi uhoomassa. Dolphinhan nimenomaan puhui Eteläpäädystä! Mä yhdyn tässä Dolphinin mielipiteeseen täysin, sillä mua ainakin lähinnä nauratti se pomppiminen ja toisiin törmäily siellä. Ja huudoistakaan ei saanut sitten niin mitään selvää, joten enpä voi kyseistä katsomoa kauheasti ihailla. Mutta mielipiteitähän on monia ja tässä oli omani.

väitäkkö kuitenkin että meidän fanikatsomon hiljaa istuminen kuuluu D-päätyyn? Eli ei taida erota muuta kun jokerifaneista kuuluu jotain mölinää mistä ei saa selvää mut C3-katomosta ei senkään vertaa!
Mä en ole väittänyt mitään. Vielä. Mutta nyt kun otit asian puheeksi, niin voin vaikka väittääkin, että meidän C3-katsomon huutaessa Tapparaa ilman sen suurempia hyppimisiä tai lauluja (jotka eivät mene kuitenkaan nuotilleen), se kuulostaa paljon paremmalta toiseen päätyyn (oli se sitten Hakametsän D-pääty tai jonkun muun hallin joku toinen pääty) kuin joku älämölö, mistä ei saa sanaakaan selvää.
Tota noin, ollaan käyty koittamassa Pelicans pelissä...
Eipä kuulunut juurikaan huutoa, joskus kuului muutama Tappara huuto.
Ylipäätään, Jokeripelissä suuriosa lopetti huutamisen siihen kun oltiin häviöllä 2-0, tosifaneja!
Ja vaikka mä en huutais IKINÄ kertaakaan, ei tee musta sen huonompaa fania kuin sä. Mä voin olla (ja ihan satavarmasti oonkin) samanlailla "tosifani" kuin sinäkin, mutta se ei velvoita mua mihinkään huutamiseen. Mut se ei myöskään tarkoita, ettenkö esim. uskoisi enää Tapparan voittoon. Herääs nyt jo hiukan!

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #331 : Joulukuu 31, 2007, 15:12:51 »
Miksi Tapparalla on FANIKATSOMO? Mikä tämän katsomon tarkoitus on kun puhutaan FANIKATSOMOSTA? Miksi sinne myydän halvempi kausikortti kun muualle? Tarviiko tällä halvemmalle kausikortille lainkaan vastinetta?

ELI POISTETAAN KOKO FANIKATSOMO TAPPARAN PELEISTÄ KOSKA SILLÄ EI OLE MITÄÄN TARKOITUSTA?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa passivemonkey

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #332 : Joulukuu 31, 2007, 18:01:35 »
Vit..u te ääniryhmäläiset jaksatte olla saa%%¤ koko ajan jauhamassa kuukua.. Ihan sama mitä osioo täällä lueskelee, niin aina jonku teistä kolmesta jakaa todella järkeviä kommentteja ja ohjeistuksia muille. Hemmetti jättäkää tulematta vieraspeleihin niin kaikilla paljon mukavampaa. Tiedän että tähänkin viestiin joka ikinen teistä vastaa tyyliin että itte oot tyhmä ja blaablaa. 30 vuotta Tapparaa oon seurannu enkä oo monesti tollasiin urpoihin törmänny..

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #333 : Joulukuu 31, 2007, 18:12:22 »
Vit..u te ääniryhmäläiset jaksatte olla saa%%¤ koko ajan jauhamassa kuukua.. Ihan sama mitä osioo täällä lueskelee, niin aina jonku teistä kolmesta jakaa todella järkeviä kommentteja ja ohjeistuksia muille. Hemmetti jättäkää tulematta vieraspeleihin niin kaikilla paljon mukavampaa. Tiedän että tähänkin viestiin joka ikinen teistä vastaa tyyliin että itte oot tyhmä ja blaablaa. 30 vuotta Tapparaa oon seurannu enkä oo monesti tollasiin urpoihin törmänny..
Täysin samaa mieltä. Teidän ryhmän nimeksi kuuluisi paremminkin Ääliöryhmä.
Teidän vieressä oleva tyttökatras kannustaa hyvin.
Mikä järki on muuten huutaa siihen megafoniin? Megafoniin nimenomaan ei kuulu huutaa, yrittäkää nyt tajuta se.

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #334 : Joulukuu 31, 2007, 18:21:57 »
Kaikki hyvä kannustushan on toki tervetullutta mutta täälä kanssa noihin " tolloihin " mielipiteisiin kyllästyny..Miettikää ensin ja kirjottakaa vasta sitten..itse asia mitä ajatte on hyvä mutta esiin tuonnissa on parantamisen varaa..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2007, 18:25:21 kirjoittanut Mari »

Poissa mufli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #335 : Joulukuu 31, 2007, 20:07:04 »
Asia on kyllä moneen kertaan jo todettu. Istumakatsomoissa istutaan. Jos haluaa välttämättä seistä katsomossa, niin voi mennä kaikessa rauhassa tai rauhattomuudessa seisomakatsomoon. Sellaisia löytyy kyllä Hakametsässä. Jos ei itse sinne löydä, niin voi aina kysyä järjestysmiehiltä apua.

Jos odottaa muilta asiallista käyttäytymistä itseään kohtaan, niin kannattaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan. Suurin osa C3:seen tulijoista haluaa ensisijaisesti seurata peliä ja heitä kohtaan on korrektia, että ainakin suurimman osan ajasta katsojat siellä istuvat.

eikö sulla riitä kunto???

Poissa passivemonkey

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #336 : Tammikuu 01, 2008, 01:45:02 »
Heh!! Sain jo yksityisviestin yhdeltä heistä..  Juuri tätä  ;D

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #337 : Tammikuu 01, 2008, 09:34:22 »
eikö sulla riitä kunto???

Eiköhän JH:n kunto riittäisi hyppimiseen siinä missä meidän muidenkin, mutta mulla (ja varmaan suurimmalla osalla muillakin) on ihan toiset paikat, jossa sen hien otan pintaan.

Voittehan kokeilla arvon ääniryhmäläiset itse sitä pomppimista ja hyppimistä peleissä. Miksi yritätte saada siihen koko katsomoa mukaan, kun voitte näyttää itse ensin esimerkkiä. Kyllä siihen sitten porukkaa liittyy múkaan jos sen joku katsoo omaksi puuhaksi.

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #338 : Tammikuu 01, 2008, 11:53:18 »

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #339 : Tammikuu 01, 2008, 12:46:13 »

Itsekkin olen miettinyt tätä ns. fanikatsomo lippua, että mikä sen idea Tapparassa on?
Fanikausari on todella paljon halvempi kuin normaalihintainen kausari C3:een.
Ilmeisesti tarkoituksena on ajaa Tapparaa henkeen ja vereen kannustavia yhteen, siis nimen omaan kannustavia. Näin se asia ei tällä hetkellä ole. Sillä väitän suurimman osan C3:ssa istuvista olevan halvankausikortin perässä.
Elikkäs ehdottaisin tämmöistä, että poistetaan tämmöiset turhat alennukset.
Tämä toisi Tapparallekkin lisää resursseja käyttöön parempien lipputulojen mukana.

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #340 : Tammikuu 01, 2008, 13:41:18 »
Nyt keskustelu asiallisemmalle linjalle, tai pistetään kaikki väittelyyn osallistuneet pitkälle jäähylle.

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #341 : Tammikuu 01, 2008, 13:44:00 »
Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A
Itse ihmettelen samaan, eikö kunto riitä vai mikä on?
Voisihan sitä koittaa.

Te ilmeisesti siellä alariveillä luulette, että teidän kuningasideanne lähtevät liikkeelle kun joku heiluttaa käsiä Hemingwaysiin päin megafonin kanssa.

Mutta hei ehdottomasti. Hyppiminen ainoaksi mittariksi katsomossa! Näyttää yhtä hyvältä kuin lahtelaisten (ulkomuistista tämä?) hyppiminen tappioasemassa ja aaltojen tekeminen jokaisen pitkänkiekon jälkeen.

Lainaus käyttäjältä: Mari
Kaikki hyvä kannustushan on toki tervetullutta...

Samaa mieltä siinä, että kaikki ääni halliin on tervetullutta, mutta ilmeisesti eräät ovat ajatelleet löytäneensä jonkinlaisen viisasten kiven jonka avulla lähteä viemään katsomoa eteenpäin. Ennen olen ajatellut, että jokainen elää peliä ja kannustaa omalla tavallaan ja se riittäköön, mutta joidenkin kohdalla on ehkä parempi jättää ajattelematta näin sillä alarivien juosten kustut ideat ja niiden toteuttamiset tuntuvat olevan niin isoja juttuja pienten ihmisten elämässä, että niihin on turha kiinnittää enempää huomiota.

Osittain voin nostaa kuitenkin tuoppia Ääni"ryhmän" "jäsenten" suuntaan, sillä jonkinlaista rohkeutta tarvitaan tällaisen aloittamiseen. Harmi vain, että tietyt yksityiskohdat olivat jo alkuunsa tuhoon tuomittuja ja toteuttamiskelvottomia ja halliin tultiin kuin pelastajina, ajatellen että omat ideat ovat ainoita oikeita, vaikkei todellisuudessa potentiaalia olisikaan ollut edes vähää alusta, sori nyt hei.

Uuden vuoden tunnelmissa...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2008, 13:46:37 kirjoittanut Volvo#27 »

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #342 : Tammikuu 01, 2008, 14:35:51 »
Lainaus käyttäjältä: T-A-P-P-A-R-A
Itse ihmettelen samaan, eikö kunto riitä vai mikä on?
Voisihan sitä koittaa.

Te ilmeisesti siellä alariveillä luulette, että teidän kuningasideanne lähtevät liikkeelle kun joku heiluttaa käsiä Hemingwaysiin päin megafonin kanssa.

Mutta hei ehdottomasti. Hyppiminen ainoaksi mittariksi katsomossa! Näyttää yhtä hyvältä kuin lahtelaisten (ulkomuistista tämä?) hyppiminen tappioasemassa ja aaltojen tekeminen jokaisen pitkänkiekon jälkeen.

Lainaus käyttäjältä: Mari
Kaikki hyvä kannustushan on toki tervetullutta...

Samaa mieltä siinä, että kaikki ääni halliin on tervetullutta, mutta ilmeisesti eräät ovat ajatelleet löytäneensä jonkinlaisen viisasten kiven jonka avulla lähteä viemään katsomoa eteenpäin. Ennen olen ajatellut, että jokainen elää peliä ja kannustaa omalla tavallaan ja se riittäköön, mutta joidenkin kohdalla on ehkä parempi jättää ajattelematta näin sillä alarivien juosten kustut ideat ja niiden toteuttamiset tuntuvat olevan niin isoja juttuja pienten ihmisten elämässä, että niihin on turha kiinnittää enempää huomiota.

Osittain voin nostaa kuitenkin tuoppia Ääni"ryhmän" "jäsenten" suuntaan, sillä jonkinlaista rohkeutta tarvitaan tällaisen aloittamiseen. Harmi vain, että tietyt yksityiskohdat olivat jo alkuunsa tuhoon tuomittuja ja toteuttamiskelvottomia ja halliin tultiin kuin pelastajina, ajatellen että omat ideat ovat ainoita oikeita, vaikkei todellisuudessa potentiaalia olisikaan ollut edes vähää alusta, sori nyt hei.

Uuden vuoden tunnelmissa...

En nytten oikein ymmärtänyt koko viestiä. Mitä meinasit tolla pienillä ihmisillä? Markosta ei pientä saa millään, enkä minäkään ny ihan kuitenkaan pienempiin kuulu. Ja tosta hyppimisestä sen verta että se on kyseisen henkilön oma kanta, eikä ääniryhmän. Vai olekko nähny monta kirjotusta missä suosin tuota hyppelyä, taikka onko The Rock esittäny innostuksensa hyppelylle?
Ja todellakin tämän hetken kannustukseen on jokainen lisä kannustus tervetullutta. Myös se poika jolla on oma rumpu, joka mukamas on sitten rytmitajuton. hänkin on varmasti tervetullut fanikatsomoon ilman eräitten ihmisten kommentteja! Lauantaina on sitten HPK-peli ja luulisin muutaman Hpk-faninkin eksyvän peliin. Niin eiköhän kuitenkin yritetä yhessä kannustaa, sen koommin ilman meidän arvostelua teihin mutta myös teiän arvostelua meihin. Ihmettelen suuresti että meitä saa arvostella mutta me ei saada arvostella takasin?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #343 : Tammikuu 01, 2008, 22:57:22 »
Pakko laittaa tähän oma mielipide..
Jasun henk kohtaisesti tiedän,ni sanon taas että ei sun kannata huutaa
katsomoon: Huutakaa,ääntä jne.. Ei kukaan ala huutaa jos käsketään!
Mukava hemmo kyllä toi Jasu.

Olen kyl osittain samaa mieltä näiden "junnujen" kans et ääntä
pitäs saada lisää C3 katsomoon..

Aina vaan ei pysty huutaa,tai sit ei kykene (kurkku kipee jne)

Tapparaa kannustaen vuodesta 1978


Poissa DanC

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #344 : Tammikuu 02, 2008, 14:40:17 »
Tulipa silmäiltyä ketju läpi. Osin niin tuttua tekstiä myös teillä.