Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 218029 kertaa)

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #225 : Syyskuu 22, 2007, 20:14:03 »
Musta se taas menee niin, että ku peli on käynnissä, seurataan peliä ja katkoilla kerkee muutaki. Niinhän ne cheerleaderitki tekee. Tauoilla pelaajatki kerkee kuunnella kannustusta.

Penalty_Killer

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #226 : Syyskuu 22, 2007, 21:42:44 »
Musta se taas menee niin, että ku peli on käynnissä, seurataan peliä ja katkoilla kerkee muutaki. Niinhän ne cheerleaderitki tekee. Tauoilla pelaajatki kerkee kuunnella kannustusta.
Tjhaa että vaan tauoilla pelaajat jotain noteerais? Ennemminkin niin että pelaajien fiilikset paranee kun on sellanen "pauhu" päällä/taustalla, olit sitten sorvaamassa tai vaihdossa. Sillai sitten antaa siipiä pelaajien suoritukseen katsomon "mylvintä".
Kukas tietää pelaajia, kysyköön miten katsomon meteli tai hiljaisuus vaikuttaa kentällä ja vaihtoaitiossa.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #227 : Syyskuu 24, 2007, 21:17:04 »

Tjhaa että vaan tauoilla pelaajat jotain noteerais? Ennemminkin niin että pelaajien fiilikset paranee kun on sellanen "pauhu" päällä/taustalla, olit sitten sorvaamassa tai vaihdossa. Sillai sitten antaa siipiä pelaajien suoritukseen katsomon "mylvintä".
Kukas tietää pelaajia, kysyköön miten katsomon meteli tai hiljaisuus vaikuttaa kentällä ja vaihtoaitiossa.

Samaa mieltä. Mä ainakin kuuntelen aina töissä musiikkia ja se auttaa mua keskittyyn paremmin töihin. Sama se on kentälläkin. Pelaajat tekee siellä työtä ja uskoisin että jokainen (lähestulkoon ainakin) ajattelee samoin kuin moni muukin suomalainen/tamperelainen.. eli työ onnistuu paremmin kun on "taustahälyä". Ja siis, eihän se kannustus kuulu sinne jäälle mitenkään selostuksen ja musiikin lomasta, vaikka koko fanikatsomo pitäis meteliä.

Anteeks ny vaan, mut ei pysty käsittää tota, mikä järki on kannustaa muun metelin aikana.
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #228 : Syyskuu 25, 2007, 05:18:25 »
Eräs asia joka  itseeni ärsyttää on se , kun tulee pelikatko, niin heti alkaa helvetillinen musiikin jytke.Itse ainakin tykkään kuunnella, kun katsomo koittaa lämmittää jo(i)takin pelaajaa huudoillaan.
Ymmärrän kyllä, että viuhkatytöt tarvii esiintymiseensä musiikkia, mutta silti...

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #229 : Syyskuu 25, 2007, 15:42:39 »
Sehän se just peleissä on idea: pelikatkoilla musaa -> cheerleader showta... peliajalla fanikatsomon kannustushuutoja. Mitä itua siitä on, jos koko halli on hiiren hiljaa itse pelin aikana? O__o Ei jymmarra.
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #230 : Lokakuu 08, 2007, 16:06:42 »
Hei... niille kelle tulee Lätkässä Tapparaan -lehti (luulis tulevan kaikille) niin kun uusimmassa on siellä haastattelu Benoitista yms. pojista niin lukekaapa se viimenen:"Terveiset faneille" -kohta.
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #231 : Lokakuu 08, 2007, 17:55:42 »
No kertokaas nyt, mitä siellä lukee, ei tuu mulle (vielä ainakaan) sellainen lehti.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #232 : Lokakuu 09, 2007, 11:58:56 »
Siellä luki:

Terveisesi Tappara-faneille?

Timo Koskela: Pitäkää ääntä katsomossa ja pysykää positiivisina!
Arsi Piispanen: On mukavempaa pelata, kun hallissa on tunnelmaa!
Jori Lehterä: Pitäkää lippu korkeella!
André Benoit: Tehkää kaudesta ikimuistoinen! Ääntä koppiin illasta toiseen!
Nicholas Angell: Kiva olla täällä - ja vaikkain vain puolitoista kuukautta näillä näkymin, teen toitä 110%:sti.
Steve Saviano: Toivottavasti voin auttaa joukkuetta miten vain kykenen. Kannustakaa minua kun voitte!

..pidetäänhän nuo mielessä hallissa?  8)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #233 : Lokakuu 09, 2007, 19:12:15 »
Varsinkin tuossa Koskelan kommentin loppuosassa on erittäin tärkeä neuvo. Sen kun muistaisi ja huomioisi itsekin katsomossa ollessa. Tuntuu tämä homma menevän paikoitellen turhan vakavaksi ja perimmäinen tarkoitus unohtuu.

Poissa Prisca

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #234 : Lokakuu 10, 2007, 13:46:34 »
Mä olen samaa mieltä. Positiivisuus on yks avainjuttu katsomossa. Tottakai sitä rupee v-tuttaa jos menee penkin alle ja tuomarit viheltää mitä sattuu yms. häppeninkiä on jäällä, mut edellee: me ollaan siellä joukkuetta varten ja kannustamassa niitä ja toki katsomassa hyvää kiekkoa.

Noudatetaa siis Koskelan vinkkiä ja ollaan positiivisia. :)
Jos et kannusta, et voita, jos et voita, häviät, jos häviät, olet luuseri, mutta aina sinulla on silti omat kannattajasi.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #235 : Lokakuu 10, 2007, 18:54:51 »
Mä olen samaa mieltä. Positiivisuus on yks avainjuttu katsomossa. Tottakai sitä rupee v-tuttaa jos menee penkin alle ja tuomarit viheltää mitä sattuu yms. häppeninkiä on jäällä, mut edellee: me ollaan siellä joukkuetta varten ja kannustamassa niitä ja toki katsomassa hyvää kiekkoa.

Noudatetaa siis Koskelan vinkkiä ja ollaan positiivisia. :)
Minusta joukkue on ennemmin meitä varten ;)

Mutta todellakin positiivisa huutoja yleisöön, itse en tykkää jos huudetaan esim. "MIKSET SÄ LAUO, LAUO JO MIKÄ SUA VAIVAA!"
varsinkin jos ei ole mitään paikkaa.

Poissa KP

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #236 : Lokakuu 27, 2007, 23:58:01 »
Hyvin te vedätte.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #237 : Lokakuu 28, 2007, 12:10:26 »
Jos joku huutaa tuollai laukomiseen liittyen niin hän varmaan haluaa perimmäisenä ajatuksena, että se pelaaja hakee sen laukaisupaikan ja tekee maalin! Monet huutavat spontaanisti jotain! Mulle on lähes sama mitä muut huutavat. Kaikki tosifanit kuitenkin haluavat että pelataan hyvin ja voitetaan jos peli on voitettavissa! Itsekin joskus kiroilen mikä ei tietenkään ole hyvä juttu varsinkin kun paikalla on monesti lapsiakin. Mikä sitten on negatiivista huutamista? Sekö että vaatii pelaamaan paremmin ja niin kuin itse asian näkee? Lauo jo hyvä mies! Itse en näe mitään ärsyttävää moisessa lauseessa. Ymmärrän toki jos se jotakuta ärsyttää. Eihän sillekkään sitten mitään voi. Pääasia mielestäni on että huudetaan niin kentällä tietävät että olemme mukana ja haluamme voittoa tai ainakin pelin parantamista!

Janari

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #238 : Marraskuu 06, 2007, 15:34:27 »
Käsittämätöntä. Suomen suurin fan club ja mitään ei saada aikaan. Miksi ette vie toimintaanne eteenpäin? Nykyinen toimintanne on häpeällistä, sillä täälläkin foorumilla vain keskitytään siihen milloin pitäisi huutaa ja mitä saisi huutaa. Viekää hommaa eurooppalaisemmaksi, tehkää lauluja, tifoja, huutakaa jne.

Teillä on edellytykset siihen

T. Janari Turusta.

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #239 : Marraskuu 06, 2007, 15:55:04 »
Viekää hommaa eurooppalaisemmaksi,

Vaikka viestissäsi ei mitään sisältöä ollutkaan, niin tähän lauseeseen haluan tarttua. Jos nyt viedään sitä hommaa ihan siihen suuntaan kun halutaan ja mihin suomalainen luonne taipuu. Ei aleta apinoimaan "suuren maiilman juttuja". Ainakaan omasta mielestä ne ei jäähalliin sovi, esimerkkinä muutama eteläisemmän Suomen faniryhmä, joiden tarkoituksena tuntuu monesti olevan vain itsensä esille tuominen. Ei sen tarvi mitään hienoa olla kunhan vaan tunnelmaa saataisiin luotua.
The only easy day was yesterday