Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217937 kertaa)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #150 : Heinäkuu 06, 2007, 22:53:10 »
Jos nyt joku haluaa tuon tapaamisen järjestää, niin heittäkää minuakin yv:llä, kirjeellä tai vaikkapa kirveellä johon se paikka ja aika on kaiverrettu.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

fleury

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #151 : Heinäkuu 07, 2007, 12:50:36 »
Onneksi katsomo- ja Fanikulttuuri ole aivan niin kiihkeää kuin britaniassa rajun huliganismin muodossa.Jossa eli ns Ultra ja Firma -taustalla olevat jengit tappelevat ja mittelevät toisiaan vastaan.Ei vielä onneksi ole tullut suomeen.

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #152 : Heinäkuu 07, 2007, 14:16:50 »
Onneksi katsomo- ja Fanikulttuuri ole aivan niin kiihkeää kuin britaniassa rajun huliganismin muodossa.Jossa eli ns Ultra ja Firma -taustalla olevat jengit tappelevat ja mittelevät toisiaan vastaan.Ei vielä onneksi ole tullut suomeen.

Tietyissä piireissä ulkomailla ei urheilutapahtuma ole tärkein tietylle osalle "faneista" vaan nämä kannattajat ennemminkin etsivät tanssiseuraa muka oman joukkueensa nimissä. Tällaiseen toimintaan ei olisi tarkoitus lähteä nytkään mukaan, vaikka ymmärrän osaltani sen, että "omaa reviiriä" puolustetaan mikäli joku ryhmän ulkopuolelta käy esimerkiksi päälle ensimmäisenä. Omalla reviirillä tarkoitan muun muassa omaa katsomonosaa tai omaa bupia, jos sellainen kannattajaryhmällä on ikään kuin vakiopaikkana prematchpinteille ja jälkipeleille ja näin ollen sitä voidaan pitää ns. omana tupana.

Wille, ilmoittelen sinullekin, jos asiat etenevät johonkin suuntaan.
-A

demonmixu

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #153 : Heinäkuu 24, 2007, 12:14:21 »
Kyllähän noita tapaamisia silloin tällöin löytyy. Hallissa kauden aikana osa faneista ainakin kokoontuu tiettyyn päätyyn/baareihin pelin aikana. On myös olemassa baari johon ainakin osa faneista kokoontuu ennen ja jälkeen pelien, varsinkin lauantaisin. Sitä en toki tiedä, että kuinka helppoa esim. kesällä olisi saada porukkaa kasattua yhteen paikkaan. No härmälässä se on ainakin onnistunut.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #154 : Elokuu 18, 2007, 08:25:42 »
Ihmettelen suuresti Tapparan katsomoa, muutama ihminen huutaa kaikkien puolesta ja yrittää saada ihmisiä huutamaan.
Kukaan ei kuitenkaan huuda kuin joskus 1-5 huutoa jonka jälkeen alkaa hiljaisuus.
Lisäksi kun tilanne on kuten eilen 3-0 Ilvestä vastaan, viimeinen minutti kuuluisi seistä jos yhtään kunnioittaa Tapparaa.

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #155 : Elokuu 18, 2007, 10:06:57 »
viimeinen minutti kuuluisi seistä jos yhtään kunnioittaa Tapparaa.

Meinaakko tosiaan noin? No jokainen kannnustaa tyylillään, mielestäni ei ole oikeaa eikä väärää tyyliä.

Poissa Jamppis

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #156 : Elokuu 18, 2007, 11:16:15 »
viimeinen minutti kuuluisi seistä jos yhtään kunnioittaa Tapparaa.

Meinaakko tosiaan noin? No jokainen kannnustaa tyylillään, mielestäni ei ole oikeaa eikä väärää tyyliä.

Totta tuokin.
Mutta kyllähän se oli eilisessä pelissä liian selvää että Ilves-fanit päihitti meidän vähintään sen 3-0!!
Luvattoman hiljaista porukka oli eikä edes yv-pyörityksessä tms. mitään ääntä saatu aikaan.
Mikäs minä olen toisaalta asiasta valittamaan kun lähes tuppisuuna itsekkin, mutta faniryhmän(C3) tehtävähän se käsittääkseni pitäis olla laittaa porukka huutamaan?!
Noh ehkä sit kun pelit kovenee, toivotaan...

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #157 : Elokuu 18, 2007, 11:28:10 »
Mikäs minä olen toisaalta asiasta valittamaan kun lähes tuppisuuna itsekkin, mutta faniryhmän(C3) tehtävähän se käsittääkseni pitäis olla laittaa porukka huutamaan?!

Pitääkö puukon kanssa tulla uhkailemaan, että nyt huudatte, tai käy huonosti?

hardflip

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #158 : Elokuu 18, 2007, 11:48:14 »
Mikäs minä olen toisaalta asiasta valittamaan kun lähes tuppisuuna itsekkin, mutta faniryhmän(C3) tehtävähän se käsittääkseni pitäis olla laittaa porukka huutamaan?!

Pitääkö puukon kanssa tulla uhkailemaan, että nyt huudatte, tai käy huonosti?

Jos tän oli tarkotus olla vitsi niin aika laama sellannen.

Pitäydytäänpä asiassa ja keskitytään oleelliseen.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #159 : Elokuu 18, 2007, 15:03:32 »

Totta tuokin.
Mutta kyllähän se oli eilisessä pelissä liian selvää että Ilves-fanit päihitti meidän vähintään sen 3-0!!
Luvattoman hiljaista porukka oli eikä edes yv-pyörityksessä tms. mitään ääntä saatu aikaan.
Mikäs minä olen toisaalta asiasta valittamaan kun lähes tuppisuuna itsekkin, mutta faniryhmän(C3) tehtävähän se käsittääkseni pitäis olla laittaa porukka huutamaan?!
Noh ehkä sit kun pelit kovenee, toivotaan...

Eikai fanikatsomokaan kaikkea voi tehdä ;P Niinkuin sanoitkin, itse istut hiljaa mutta samalla arvostelet muita :o kyse oli kuitenkin Tampere-cupista, joka ei kuitenkaan mikään kliimaksi tällä kaudella ole. Tänään taas oli kovin hiljaista kissojen päässä....
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #160 : Elokuu 18, 2007, 16:28:00 »
Jos tän oli tarkotus olla vitsi niin aika laama sellannen.

Pitäydytäänpä asiassa ja keskitytään oleelliseen.

Öh? En kyllä ymmärtänyt nyt pointtiasi...

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #161 : Elokuu 18, 2007, 16:31:29 »
Väännän nyt rautalangasta ettei kenellekään jää epäselväksi:

C3:sta on turha syytellä siitä, että hallilla on hiljaista. Suomalaiset tuppisuut eivät paljoa ääntele kiekkokatsomoissa ennen finaaleja paria poikkeusta lukuun ottamatta. Ei sille voi oikein mitään, kaikkia vaan nyt ei saa mitenkään ääntelemään katsomossa, ilman fanikatsomoja tunnelma olisi vieläkin latteampi,. Ja nyt harjoituspeleissä tunnelma on vielä hieman hukassa verrattuna liigaankin, mutta kyllä se tästä.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #162 : Elokuu 18, 2007, 16:34:59 »
Vaikka tämä onkin ehkä turha viesti, niin on pakko sanoa, että omasta mielestäni juuri eilen Tappara-fanit olivat Ilves-faneja äänekkäämpiä, kun taas tänään asia oli toisinpäin. Ja kysehän on vasta harjoitusotteluista, joten eipä nyt riehuta siellä.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #163 : Elokuu 18, 2007, 19:04:58 »
viimeinen minutti kuuluisi seistä jos yhtään kunnioittaa Tapparaa.

Meinaakko tosiaan noin? No jokainen kannnustaa tyylillään, mielestäni ei ole oikeaa eikä väärää tyyliä.

Totta tuokin.
Mutta kyllähän se oli eilisessä pelissä liian selvää että Ilves-fanit päihitti meidän vähintään sen 3-0!!
Luvattoman hiljaista porukka oli eikä edes yv-pyörityksessä tms. mitään ääntä saatu aikaan.
Mikäs minä olen toisaalta asiasta valittamaan kun lähes tuppisuuna itsekkin, mutta faniryhmän(C3) tehtävähän se käsittääkseni pitäis olla laittaa porukka huutamaan?!
Noh ehkä sit kun pelit kovenee, toivotaan...

Kekkä ilvesfanit voitti meidän C3 katsomon eilen 3-0? Missähän pelissä olit liä eilen vai meinaako toi 3-0, sittenkin 3,0 promillea jotka oli eilen sulla? Itse en paljoakaan ilvesfaneja kuullu. Yhen pellen ipafanin näin halli kakkosessa, aik pelissä ja tämä kyseinen nuori poikuli esittelikin meille kauniisti viittomakielen alkeita!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2007, 19:06:29 kirjoittanut Jasu »
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #164 : Elokuu 18, 2007, 19:48:24 »
Mulla meni kyllä kannustaminen ihan pieleen eilen ja tänään. Molempina päivinä useampikin henkilö kävi asiasta huomauttamasta. Pyydän anteeksi kaikilta tuttavilta, jotka joutuivat häpeämään täysin väärää kannustamistani. Tämä tulee varmasti toistumaan.