Kirjoittaja Aihe: Henrik Haapala  (Luettu 251979 kertaa)

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #165 : Marraskuu 20, 2012, 22:49:13 »
Kokonsa ja fysiikkansa puolesta nykyisessä roolissa Haapala ei pärjää näitä fyysisempiä joukkueita vastaan ja menee kyllä vähän osaaminen hukkaan. LeKissä aivan varmasti tulisi tulosta ja peliaikaa mikä voisi olla ihan hyvä juttu nykyisessä tilanteessa. Ei ainakaan lähtisi sinne "kokoamaan" itseään...
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #166 : Marraskuu 20, 2012, 22:54:14 »
Parhaat pelaa, reservipelaajat jatkakoon Lekissä, kunnes paikkoja aukeaa.

Kehittymisestä en ole huolissani. Kyllä tuo kolmosketju ja 10 minuuttia on tässä välillä ihan ok, kun isompaa roolia tuli jo kauden alussa, ja toivottavasti nuorten kisoissa. Ja mahdollisesti myöhemmin kaudella, etenkin jos NHL-työsulku päättyy.

Siinä kolmosketjussa sitä kaksinkamppailutreeniäkin tulee enempi kuin Barkovin rinnalla, hyvä on nähdä sitäkin puolta.



Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #167 : Marraskuu 20, 2012, 22:59:50 »
Iliman muuta esim. Erkinjuntille lisää peliaikaa ja kielletään sitä syöttämästä kellekkään, siihen loistavat ylivoimat, kuten tänäänkin, päälle. Haapala oli jumalauta ainut pelaaja tuossa kolmoskentässä, joka telee töitä. Kaverilla on rooli jarrukentässä ohjata vastustajan hyökkäyspeliä. Voisin olla samaa mieltä että siirretään toiseen joukkueeseen ykköskenttään, mutta siirretään kuitenkin toiseen  liigajoukkueeseen ei divariin. Minä voin alkaa kyselemään muilta liigajoukkeilta. Minä en tarvitse kuin 24 tuntia aikaa järkätä tuo homma. Jos haluat kaverin ykköskenttään, niin Erkinjuntti voi väistyä. Alkaa siinäkin kentässä sen jälkeen tapahtua.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Vilttiketju

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #168 : Marraskuu 20, 2012, 23:36:38 »
Iliman muuta esim. Erkinjuntille lisää peliaikaa ja kielletään sitä syöttämästä kellekkään, siihen loistavat ylivoimat, kuten tänäänkin, päälle. Haapala oli jumalauta ainut pelaaja tuossa kolmoskentässä, joka telee töitä. Kaverilla on rooli jarrukentässä ohjata vastustajan hyökkäyspeliä. Voisin olla samaa mieltä että siirretään toiseen joukkueeseen ykköskenttään, mutta siirretään kuitenkin toiseen  liigajoukkueeseen ei divariin. Minä voin alkaa kyselemään muilta liigajoukkeilta. Minä en tarvitse kuin 24 tuntia aikaa järkätä tuo homma. Jos haluat kaverin ykköskenttään, niin Erkinjuntti voi väistyä. Alkaa siinäkin kentässä sen jälkeen tapahtua.
22,5 h jäljellä.......

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #169 : Marraskuu 21, 2012, 11:22:32 »
Voisin olla samaa mieltä että siirretään toiseen joukkueeseen ykköskenttään, mutta siirretään kuitenkin toiseen liigajoukkueeseen ei divariin. Minä voin alkaa kyselemään muilta liigajoukkeilta. Minä en tarvitse kuin 24 tuntia aikaa järkätä tuo homma. Jos haluat kaverin ykköskenttään, niin Erkinjuntti voi väistyä. Alkaa siinäkin kentässä sen jälkeen tapahtua.

Vaikka Henkka pelasikin hienon alkukauden, niin nyt vähän niitä laseja pois jo silmiltä. Haapala hyytyi jo Barkovinkin kentässä, ja oli ns. se heikoin lenkki siinä, joka sitten söi tehoja koko ketjulta. Kuitenkin 11 peliä menty nyt kiikareilla, eli kyllä sulla saa jonkin verran agentin skillssejä olla, että saat Henkan hoidettua muille kärkikenttiin.

Haapala sopii mun mielestä ihan hyvin tohon kolmoskenttään, tuo lisää liikettä ja energiaa. Jos NHL nyt jossain kohtaa starttaa, niin sitten voisi taas kokeilla Barkovien kanssa.


"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #170 : Marraskuu 21, 2012, 11:40:45 »
Kolmoskenttä varmasti tällä hetkellä hyvä ratkaisu, luotan aikalailla valmennuksen osaamiseen peluutuksessa ja kehittämisessä. Hiukan malttia nyt tämänkin nuoren pelaajan kanssa, monta kautta edessä vielä myös Tapparassakin.

Poissa Veivaaja

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #171 : Marraskuu 21, 2012, 12:16:43 »
Haapalalla on tällä hetkellä yksi selkeä heikkous ja se on omalta puolustus alueelta vastustajan siniselle pääsy kiekon kanssa. Barkovin kentässä ei tätä tarvinnut tehdä juuri koskaan, mutta Makkosen ja Ahtolan rinnalla pakit yrittää turhan usein käynnistää hyökkäystä Haapalan kautta joka ei vaan tällä hetkellä toimi.

Mutta niinkuin taas eilen nähtiin niin kyllähän Haapala syöttää osaa. Paremmalla viimeistelyllä Ahtola ja Makkonen olis voinut tehdä maalin tai pari.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2012, 12:19:24 kirjoittanut Veivaaja »

Poissa Ioni

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 833
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #172 : Joulukuu 22, 2012, 20:37:40 »
Eipä nähdä sitten Henkkaa nuorten kisoissa. Harmittavasti viimeisenä ulos joukkueesta, mutta viimeaikaisiin peliesityksiin nähden ymmärrettävää. Ei asiaa kahteen ensimmäiseen kenttään ja käytännössä melko turha ottaa vääntämään 3 -4. ketjuun. P-Amerikkalaisia vastaan pulassa kun ei jerkku riitä...

Ehkä ottaa kiukun käyttöön ja näyttää kaikille kotoisessa liigassa :)

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #173 : Joulukuu 27, 2012, 19:21:45 »
Öö just luin jatko-ajan uutisen, et Haapala pelaa perjantaina Lekin kanssa, siis wtf ja minkä ihmeen takia kun Barkovkin on poissa MM-Kisoissa??? Onko nyt sitten Luce vai liigakunnossa yhtäkkiä vai mitä, ihmeellistä mun mielestä et Mestikseen pelaan vaikka, Tapparalla on peli perjantaina myös, kyllä Haapalaa sielä tarvittais varsinkin kun Sasha poissa (vaikkei sentteriainesta olekaan).. Saa nähdä kyl mielenkiinnolla et minkälaiset ketjut huomena on, taitaa nyt sitä pakkaa tulla kerrankin sekotettuna oikein kunnolla. Tai sitten ei..

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #174 : Joulukuu 27, 2012, 21:28:56 »
Kyllä nuorta miestä koetellaan oikein olan takaa. Ei LeKissä pelaaminen mikään häpee ole, mutta, mutta.
HIFK nosti kolme peliä ennen MM-kisoja Nykoppin liigarosteriin. Tämä vakuutti Rindellin valitsemaan Tuomaksen kisoihin. Hyvä juttu hänelle. Rautakorpi laittoi Haapalan villaan pari peliä ennen kisoja. Tämä vakuutti Rindellin. Nyt Rautakorpi heittää kaverin Mestikseen. Voi olla, että se on Haapalalle ihan oikein ja valmentajan tekemiset tukevat juuri oikealla tavalla nuorta pelaajaa. Voi olla, että HIFK ei oikein ymmärrä, miten nuoria viedään eteenpäin. Kaikesta huolimatta,  minua ********* oikein kunnolla. Ja tiedän, että minä en ole ainoa.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Kalinka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #175 : Joulukuu 27, 2012, 21:52:55 »
Vai olisikohan Haapala itse halunnut siirtoa? Lekissä peliaikaa tulee varmasti paljon ja varsinkin ylivoimalla tulee varmasti vastuuta.  Haapalahan on aina ollut nimeenomaan hyökkäävä pelaaja, joten varmasti on parermpi kehitykselle pelata isoja minuutteja Lekissä.
Huvittavaa muuten lukea eri keskustelupalstoilla perusteluja Haapalan pudotuksesta U-20 kisoista.. Lähes jokaisessa viestissä sanotaan Haapalan olevan liia pieni/heikko isoja maita vastaan käydyissä peleissä. Ihmisiltä tuntuu unohtuneen kuka oli se pelaaja U-18 MM-kisoissa, joka pystyi nimenomaan kovissa peleissä tekemään tulosta.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #176 : Joulukuu 27, 2012, 23:14:20 »
Tuskinpa Nykoppin nostaminen hetki ennen kisoja miestä on ajanut Ikosen ja Haapalan ohi.

Henkka on tietyllä tapaa vähän liian jokapaikan höylä. Hyvä monissa pienissä asioissa muttei huippu missään. Rautakorven syyksi U20-kisoista putoamista on turha vierittää. Ensi kaudella on Haapalan vuoro, näin se menee. Rautakorpi taisi itseasissa luulla liikoja laittaessaan Henkan tuohon kolmoskentän moottoriksi, ongelma syntyy herroista Makkonen ja Ahtola. eikä Haapalasta. Varmaan on vee-kerroin nuorella miehellä tapissa, mutta se mikä ei tapa niin vahvistaa. Nyt on hyvä aika vähän purkaa pahinta oloa Mestiksessä. Varsinkin kun ei sitä paikkaa edelleenkään sinne ykkös-kakkoskenttään löydy.

Poissa Kalinka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #177 : Joulukuu 27, 2012, 23:32:04 »
Tuskinpa Nykoppin nostaminen hetki ennen kisoja miestä on ajanut Ikosen ja Haapalan ohi.

Henkka on tietyllä tapaa vähän liian jokapaikan höylä. Hyvä monissa pienissä asioissa muttei huippu missään. Rautakorven syyksi U20-kisoista putoamista on turha vierittää. Ensi kaudella on Haapalan vuoro, näin se menee. Rautakorpi taisi itseasissa luulla liikoja laittaessaan Henkan tuohon kolmoskentän moottoriksi, ongelma syntyy herroista Makkonen ja Ahtola. eikä Haapalasta. Varmaan on vee-kerroin nuorella miehellä tapissa, mutta se mikä ei tapa niin vahvistaa. Nyt on hyvä aika vähän purkaa pahinta oloa Mestiksessä. Varsinkin kun ei sitä paikkaa edelleenkään sinne ykkös-kakkoskenttään löydy.

Niemisen Ville taisi sanoa veikkajaan kausiennakossa, että Haapalalla on huippuluokan luistelu ja peliominaisuudet ja kyllä ainakin itse olen Villen kanssa samoilla linjoilla. Alkukausihan oli hyvää näyttöä näistä ominaisuuksista, mutta sitten ilmeisesti alkoi hieman fyysiset puutteet tulla esiin ja pelintason tippui. Jos 18-vuotias ja kamat päällä 70kg painava kaveri pystyy pelaamaan liigassa tehokkaasti, niin siinä vaiheessa kaverilla täytyy olla jotain huippuominaisuuksia.
Itse uskon kanssa, että Henkka tervepäisenä ja ilmeisesti todella kunnianhimoisena kaverina haluaa nyt näyttää kaikille ettei ne taidot ole minnekkään hävinneet.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #178 : Joulukuu 27, 2012, 23:50:45 »
Leki siirrossa saattaa olla taustall sekin että u20 kiaojen ajaksi oli tehtysuunnitelmat ajaa jotain toista pelaajaa sisään ja henkan tiputus maajoukkueesta ei muuta sitä. mielenkiinnolla odotan huomisia koostumuksia. kuka on barkovin ja haapalan tilalla. Toivosin lucea. mutta voi olla venu haapalan tilalla ja peltola keskellä...
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Henrik Haapala
« Vastaus #179 : Joulukuu 28, 2012, 00:28:23 »
Lähes jokaisessa viestissä sanotaan Haapalan olevan liia pieni/heikko isoja maita vastaan käydyissä peleissä. Ihmisiltä tuntuu unohtuneen kuka oli se pelaaja U-18 MM-kisoissa, joka pystyi nimenomaan kovissa peleissä tekemään tulosta.

Niin ja mitenkähän valmennus sitten perustelee Järveläisen mukanaolon...

Noiden kahden välillä varmaan arpoivat ja kun Järveläinen teki harkkapelissä yhden näyttävän suorituksen (maali yläpeltiin) niin valinta kallistui tähän. Itse olen sitä mieltä, että jonkun noista kädettömistä hesalaisista täytemiehistä olis voinut pudottaa.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila