Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 124268 kertaa)

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #375 : Lokakuu 07, 2010, 13:51:05 »
Kylläh, yhteneväisyys siinä onkin tärkeimpiä juttuja, samoin käytännöllisyys että se vois olla vaikka aina mukana. Parasta tietysti jos tuotteen saisi Tapparan fanishopista niin menisi eurot sinne mihin pitääkin - enkä rajoittaisi tätä pelkästään fanikatsomoon vaan tavoitteena olkoon laajempi yleisö. Muttamutta, nythän ilmeisesti noi Tappara-reinot on olleet myyntimenestys jollain tasolla... kieltämättä olisihan se hienoa jos hallillinen yleisöä vispaisi villisti reinotossuja päänsä päällä aina maalilaulun kajahtaessa, mutta ei se vaan taida kuitenkaan toimia. Eli ongelmana on vähän nyt se, onko tarjolla mitään sellaista joka kiinnostaa myös nuoria, kaikenikäisiä siis, joka NÄKYY, näyttää hyvältä ja jota voi käyttää hallilla eikä siis vain olohuoneessa takkatulen äärellä. Mä kaivoin eilen jo Visankin esille ja menin Tapparashop.fi:iin ostoksille, mutta. Siellähän on siis ihan toimivia vaatteita ja kaikkee hianoo, mutta onko siellä sellaista tuotetta johon on aidosti panostettu Tappara-hengessä ja jonka haluttaan todella menevän kuin kuumille kiville sekä täyttävän edellä mainitut muut kriteerit? Vai onko ne vaan jotain vaatteita joiden toivotaan sillon tällön jollekin kelpaavan?
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Karski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #376 : Lokakuu 08, 2010, 12:13:10 »
Mä kaivoin eilen jo Visankin esille ja menin Tapparashop.fi:iin ostoksille, mutta. Siellähän on siis ihan toimivia vaatteita ja kaikkee hianoo, mutta onko siellä sellaista tuotetta johon on aidosti panostettu Tappara-hengessä ja jonka haluttaan todella menevän kuin kuumille kiville sekä täyttävän edellä mainitut muut kriteerit? Vai onko ne vaan jotain vaatteita joiden toivotaan sillon tällön jollekin kelpaavan?
Jos meikäläiseltä kysytään, niin noihin fanituotteisiin pitäis panostaa huomattavasti enemmän. Tää on vaan meikäläisen mielpide, ja mää en missään nimessä väitä olevani varma siitä, että se olis kannattavaa. Tarkoitan nyt panostuksella uutta ideointia ja lisää tuotteita. Mutta noi reinot oli hyvä esimerkki siitä, että kun vähän käyttää päätä niin kauppa käy! Ja en mää siis sitä tarkota, että toi shop olis perseestä, mutta ainahan sitä voi kehittää! Ja esim. nyt mitä tuli uusia tuotteita, niin toi uuden mallinen lakki on ihan hyvä idea jne. Esimerkkejä uusista tuotteista olis just peruukit ja kaikenlaiset päähineet ja muu tommonen fanikrääsä mitä voi laittaa päälle kun lähtee matsiin. 

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #377 : Marraskuu 05, 2010, 04:28:34 »
Mielestäni Tappara on julkaissut neljä onnistunutta fanituotetta viimeisten vuosien aikana. Näihin luen valko-oranssisen pelipaidan muutaman vuoden takaa ilman painatuksia, Jannen ja Villen kaulahuivit sekä Tapparan retro-verkkarotsin, jonkalaista on mielestäni kaivattu, liian pieneksi kasvaneen takin ja talvirotsin jälkeen sitten 1980 -luvun. Muutenkin Tapparan toimistolla olisi mielestäni kysyntää uusille tuulille, markkinointiin ja fanituotteisiin. Näillä saisimme Kalervon tulevaan halliin edes sen verran väriä kuin on Freezerseillä Hamburgin hallissa, oli areena kuinka paikan päälle pakotettu tahansa. Nämä seikat siis liittyvät aiemmin mainittuihin, väriä halliin-keskusteluihin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2010, 04:36:58 kirjoittanut Volvo#27 »

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #378 : Tammikuu 01, 2011, 13:02:30 »
Olisi kyllä hienoa saada jotain uutta fanikatsomoon. Esimerkiksi noita ennen vanhaan käytettyjä bannereita, joissa lukee Tappara tai jotain muuta kannatukseen liittyvää! Uudet kannatushuudotkin olisivat hieno asia, vaikka itse en uusia huutoja tässä nyt keksikään.. Mutta siis pointti on, että jotain päivitettyä tekisi mieli fanikatsomossa nähdä/kuulla!

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #379 : Tammikuu 29, 2011, 20:15:30 »
Nyt siis tähän kaikki vastaa jotka haluaisi perustaa tapparalle uuden faniryhmän ja voisi tehdä jotain sen eteen esim. hankkia ison lipun ... Mää voin tehä semmosen kakskeppisen(Banderollin) Ja tehdä siihen jonkun logon jos ehdotuksia tulee. Oon nyt 2 vuotta kattonu ku tappara fanit koittaa saada jotain aikaan . Voitaisiin alkaa tehdä yhteistyötä esim. Orangejen kanssa ja tehdä c3 ihan oikea fanikatsomo!! ??? ??? ???

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #380 : Tammikuu 29, 2011, 20:20:39 »
Nyt siis tähän kaikki vastaa jotka haluaisi perustaa tapparalle uuden faniryhmän ja voisi tehdä jotain sen eteen esim. hankkia ison lipun ... Mää voin tehä semmosen kakskeppisen(Banderollin) Ja tehdä siihen jonkun logon jos ehdotuksia tulee. Oon nyt 2 vuotta kattonu ku tappara fanit koittaa saada jotain aikaan . Voitaisiin alkaa tehdä yhteistyötä esim. Orangejen kanssa ja tehdä c3 ihan oikea fanikatsomo!! ??? ??? ???

Messissä. Mitä aletaan tekeen?

Poissa jennnaö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #381 : Tammikuu 29, 2011, 20:26:02 »
Nyt siis tähän kaikki vastaa jotka haluaisi perustaa tapparalle uuden faniryhmän ja voisi tehdä jotain sen eteen esim. hankkia ison lipun ... Mää voin tehä semmosen kakskeppisen(Banderollin) Ja tehdä siihen jonkun logon jos ehdotuksia tulee. Oon nyt 2 vuotta kattonu ku tappara fanit koittaa saada jotain aikaan . Voitaisiin alkaa tehdä yhteistyötä esim. Orangejen kanssa ja tehdä c3 ihan oikea fanikatsomo!! ??? ??? ???

Messissä. Mitä aletaan tekeen?
njoo , mut mun mielestä tapparalla on semmonen, mut ei sitä kukaa käytä, ja muutenki se lakana riittää ja ääntä ku kuuluu , ni eikse jo riitä ? :o mut hyvä idea.

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #382 : Tammikuu 29, 2011, 20:29:24 »
no ihan eka voitais alkaa värväämään lisää porukkaa (eka vähintään 30-40) ja sit lisää. Kysy kaikilta tappara mielisiltä kavereiltas et voisko liittyä. Mulla on ainakin 3 kaveria jotka vois liittyä ja sit ne vois kysyä kavereitansa. Sit kun on kunnolla porukkaa nii sit voitais alkaa tekemään esim.sellainen lakana jossa vois olla ryhmän nimi(eka toki pitää keksiä sekin (:

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #383 : Tammikuu 29, 2011, 20:32:22 »
Mun mielestä pitäis oikeesti tehä tän eteen jotain ku siel on noin puolet jotka just ja just nousee seisomaan siinä maalin aikana ja taputtaa... Nii Kyllä se vähän alkaa herättämään eipäilystä et onks tää joku fanikatsomo häh???
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2011, 20:46:10 kirjoittanut PäVe-Setä »

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #384 : Tammikuu 29, 2011, 20:45:32 »
Mun mielestä pitäis oikeesti tehä tän eteen jotain ku siel on noin puolet jotka just ja just nousee seisomaan siinä maalin aikana ja taputtaa... Nii Kyllä se vähän alkaa herättämään eipäilystä et onks tää joku fanikatsomo häh???

Jep. Ja tähän kun lisätään se, että VIP-fanikatsomon 6(?) jannua pitää itse enemmän ääntä kuin C3 yhteensä. Itse en ole oikea henkilö valittamaan, sillä en näe paikanpäällä kun 10-15 peliä, mutta silloin kun peliä katsoo esim. E-katsomosta tai D-päädystä, niin taputukset kyllä kuuluu, mutta huudot ei ollenkaan. Tuntuu, että liian moni on fanikatsomossa, vain katsomassa peliä eikä kannustamassa ollenkaan.

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #385 : Tammikuu 29, 2011, 20:50:07 »
jokanen vois c3 katsomossa alkaa tehä jotain sen kannustuksen eteen koska se on oikeesti aika säälittävää kattoo ku 7-8 äijää koiittaa saada koko "fani"katsomoo heräämään mutta ku ei vaan lähde mukaan nii ei lähde!!

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #386 : Tammikuu 29, 2011, 21:55:12 »
Jos joku on keksinyt hyviä ehdotuksia faniryhmän nimen nii voi ihan vapaasti sanoo

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #387 : Tammikuu 29, 2011, 22:49:28 »
Jos joku on keksinyt hyviä ehdotuksia faniryhmän nimen nii voi ihan vapaasti sanoo

Mistä faniryhmästä nyt puhut?

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #388 : Tammikuu 29, 2011, 23:08:25 »
oon tässä vähän mietitty miten parantaa Tapparan Fanikulttuuria , nii meinattii perustaa tässä semmone uus faniryhmä.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #389 : Tammikuu 29, 2011, 23:09:18 »
Olisiko sitten niin, että tämä muutos tulisi ensi kaudeksi? Tuntuisi aika turhalta alkaa nyt väsämään mitään porukoita, kun kotipelejä on enää n.10 jäljellä, ja porukan järjestämiseen menee tuo kuukausi, kaksi. Jos tulisi ensi kaudeksi, niin olisi koko kesä aikaa organisoida tätä hanketta, jos siis toteutuu. Idea on kyllä täyden kympin arvoinen, koska lähes kaikilla muilla paikkakunnilla haukutaan Tapparan fanikatsomoa hiljaiseksi, mauttomaksi, hajuttomaksi yms. Olisi hieno nähdä taas banderollit ja jättiliput, sekä lisää porukkaa huutamassa!