Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2012-2013  (Luettu 595918 kertaa)

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #75 : Tammikuu 12, 2012, 22:11:07 »
Varmasti on Koskiranta useammankin seuran kiikarissa, mutta lienee turha pelätä/toivoa, että mies Tampereelle tulisi. Lukko on kilvassa vahvoilla, sillä reilun palkan lisäksi heillä on tarjota kakkossentterin tontti ja ylivoimavastuuta toisin kuin esim. Jokereilla, joka on tiettävästi myös kiinnostunut Koskirannasta.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #76 : Tammikuu 12, 2012, 22:45:50 »
Kaverilla varmasti ottajia riittää monessakin liigajengissa. En kuitenkaan näkisi Tapparaa mitenkään huonona vaihtoehtona, hänen itsensä kannaltaan. Uskoisinkin että Tappara ja Lukko on itseasiassa niitä jotka hänet voivat saada, Jokereita en näe edes uhkana.


Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #77 : Tammikuu 12, 2012, 23:08:35 »
Tappara ei varmasti Koskirannan itsensä kannalta olisi mitenkään huono vaihtoehto, mutta lähtökohtaisesti hän ei ainakaan minun mielestäni ole ihan sitä mitä me kaipaisimme. Makkonen ja Barkov ovat varsin riittävät sentterit kakkos- ja kolmosvitjaan, ja jotta sentteriosasto todella vahvistuisi tulisi uuden tulokkaan olla aavistuksen kovempi kaveri. Sitä en tiedä mistä Tapparan paljon puhutuilla resursseilla ja vetovoimalla saadaan Koskirantaa parempi pelaaja hankittua, mutta toivon, että organisaatiossa joku kuitenkin tietää.

Poissa Naapuriseurasta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 287
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #78 : Tammikuu 13, 2012, 11:04:06 »
Jatkoajassa huhuillaan Peltolaa Lukkoon ensi kaudeksi. Menisi isomman tilipussin ja paremman näyttöpaikan sekä Dufvan kanssa sinne.

Kyse siis teitin Jukka Peltolasta.

Poissa Haamuhanska

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #79 : Tammikuu 13, 2012, 12:06:07 »
Jatkoajassa huhuillaan Peltolaa Lukkoon ensi kaudeksi. Menisi isomman tilipussin ja paremman näyttöpaikan sekä Dufvan kanssa sinne.

Kyse siis teitin Jukka Peltolasta.
Mun mielestä joku paremmin asiasta tietävä kirjoitteli tuossa jo joku aika sitten, että Juki olis jo tehny jatkopaperin Tapparaan, mutta tiedä sitten..
- Satsasimme ottelun alkuun. 100 metrilläkin kannattaa lähteä juoksemaan heti alussa tosissaan. - RD

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #80 : Tammikuu 13, 2012, 14:51:30 »
Ei kai ny juki pois lähde toivottavasti ei! Jukille on tehty jo jatko sopimuksia monta vuotta sit kun kaveri pelaa hyvin niin päästetään menemään. Ois aika Leinosmaista päästää kaveri menemään.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #81 : Tammikuu 13, 2012, 15:08:06 »
Ei kai ny juki pois lähde toivottavasti ei! Jukille on tehty jo jatko sopimuksia monta vuotta sit kun kaveri pelaa hyvin niin päästetään menemään. Ois aika Leinosmaista päästää kaveri menemään.
Niiiìn. Ei kai se Leinonenkaan ihan kaikkeen syyllinen oo. Jos pelaaja itse haluaa lähtee, tilipussista riippumatta. Valmentajat kuitenkin suunnittelee tulevia pelipaikkoja, eikä Peltolaa varmaan mikään kolmoskentän laiturin homma jaksa ikuisesti kiinnostaa.
Toivottavasti Rautakouran tulo vaikuttaa pelaajien sopimuksiin/sopimushalukkuuteen suotuisasti. Rautakorven pitää saada valettua pelaajiin usko menestyksestä. Tällaista taapertamista ei kukaan nuori ja urallaan eteenpäin hamuava pelaaja halua jatkuvasti kokea.
Toivotaan,että Peltolalla on hyvä paikka Rautakorven kirjoissa ja että Jukalla olis jo sopimus Tapparaan taskussa.
Jos näin on ,se on varmasti Rautakorven ansiota jos ei ole niin sit sen on pakko olla Leinosen syytä.

Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #82 : Tammikuu 13, 2012, 15:09:35 »
Paitsi jos itse pelaaja haluaa vaihtaa joukkuetta jossa saa parempaa palkkaa me fanit ei voida tietää todellista syytä kun pelaaja vaihtaa joukkuetta

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #83 : Tammikuu 13, 2012, 20:32:21 »
Kun Jatkoajasta katsoo kyseisen nimimerkin viestejä, niin huomaa, että hänen huhunsa osuvat oikeaan noin 5% tarkkuudella. En usko, että Juki on minnekään lähdössä, ainakaan toivottavasti.

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #84 : Tammikuu 13, 2012, 20:54:57 »
Onhan Peltolalla käsittääkseni jo usean vuoden jatkosopimus taskussa.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen

Green Hill

  • Vieras
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #85 : Tammikuu 13, 2012, 20:56:44 »
Mitä noita huhuja oon tossa lukenu kuola poskella niin ottaisin kyllä Norosen ja Aallon mielelläni Tapparaan.Ei kahta sanaa.
Puistola olis kans tosi hyvä saada,mut tolle Koskirannalle en oikein lämpeä.Tarvis olla paljon kovempi sälli tonne ykkösen keskelle.
Tulee mielenkiintoinen kevät taas siirtomarkkinoilla :)

Poissa kuusysi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 514
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #86 : Tammikuu 13, 2012, 22:12:13 »
Topi Jaakola siirtymässä ensi kaudeksi suomeen ja HIFKiin. Näin svenskafans -sivusto.

Mode-edit:
Laitetaan linkki mukaan, kun sellainen kerran löytyy.
Helsingfors jagar Jaakola

Ja nimimerkille kuusysi kehotus harjoituskentälle (=testialue) opettelemaan linkittämistä.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2012, 22:41:46 kirjoittanut Trafan »

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #87 : Tammikuu 13, 2012, 22:41:45 »
Topi Jaakola siirtymässä ensi kaudeksi suomeen ja HIFKiin. Näin svenskafans -sivusto.
Menkööt. Minä olen ainakin saanut ihan tarpeeksi tuijotella tuon kaverin koomailuja maajoukkueessa, johon hänellä on Kukkosen kanssa jokin kiintiöpaikka joka vuosi.

Poissa sapa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #88 : Tammikuu 13, 2012, 22:49:51 »
Topi Jaakola siirtymässä ensi kaudeksi suomeen ja HIFKiin. Näin svenskafans -sivusto.
Menkööt. Minä olen ainakin saanut ihan tarpeeksi tuijotella tuon kaverin koomailuja maajoukkueessa, johon hänellä on Kukkosen kanssa jokin kiintiöpaikka joka vuosi.

Juu.. Jaakola on 2010 luvun A-J Niemi, peliotteista riippumatta aina maajoukkueen mukana!
Isot tissit tekee hölkästä yleisölajin

Tappara - LeKi - Koovee

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2012-2013
« Vastaus #89 : Tammikuu 16, 2012, 02:11:44 »
Haha, siinä tuliki jo aika tyhjentävät kommentit Jaakolasta :D MENKÖÖT! aivan uskomattoman kuraa toi kaveri, ja toi A-J Niemi vertaus sopii kun nenä pääähän ;D toinen ois voinu olla aki berg...
Otetaan se mikä meille kuuluu.