Kirjoittaja Aihe: Joukkueen Tamperelaisuus....  (Luettu 6540 kertaa)

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Joukkueen Tamperelaisuus....
« : Heinäkuu 29, 2006, 10:14:39 »
Huomasin tässä surukseni Tapparan joukkueessa olevan vain kolme täysveristä tamperelaista.
Ja olen tullut siihen tulokseen, että tästä johtuu ylesömäärien pienuus (n.5600).
Mitä mieltä muut ovat. Ilveksessä on asiat paljon paremmin siellä on sentään 13 tamperelaista.

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2006, 10:24:17 »
Noo pelaajat kuten: Pyymäki, Pukka, Mäntymaa, Kontiola ovat kuitenkin omien junnujen kautta tiimiin tulleita, että ei se ny niin kauheesti mua huolestuta, jos joku on Nokialla syntynyt. Sitten ois asiat tosi huonosti enkä kävisi hallissa, jos kentällä olis vähemmistö kotimaisia pelaajia. 1. kentän keskellä olis joku Laku
Pekka ja pakkiparina ois manne-mutiainen. Mietippä sitä ja halliin vaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2006, 13:03:18 kirjoittanut maqpie »

Jones 65

  • Vieras
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2006, 12:11:52 »
Onko oikein määritellä joukkueen Tamperelaisuus syntymäpaikalla?
On joukkueessa kuitenkin 8 pelaajaa C-junnuista Tapparassa pelanneita ja 4 pelaajaa B-junnuista pelannutta. Ihan hyvä
määrä.

Poissa timo-D

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #3 : Heinäkuu 29, 2006, 20:18:57 »
Mun mielestä omia junnuja sais joukkueessa olla ehdottomasti enemmän. Ei muualta hommattuja täytemiehiä ollenkaan. Vahvistukset ovat asia erikseen.

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #4 : Heinäkuu 29, 2006, 21:24:42 »
Saravon Pekkakin syntynyt Rovaniemellä. En kyl mee enää peleihin, jos Peksi tulee takaisin.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2006, 14:40:54 »
Huomasin tässä surukseni Tapparan joukkueessa olevan vain kolme täysveristä tamperelaista.
Ja olen tullut siihen tulokseen, että tästä johtuu ylesömäärien pienuus (n.5600).
Mitä mieltä muut ovat. Ilveksessä on asiat paljon paremmin siellä on sentään 13 tamperelaista.

Juuri Tampereella syntyneiden pelaajien suuremman määrän vuoksi Ilves suorastaan murskasi Tapparan katsojavertailussa 28 silmäparilla. Lisäksi tästä syy-seuraussuhteesta voidaan päätellä, että viimeisen 30 vuoden aikana Tapparan pahimmat muukalaislegioonat on nähty kausilla -80, -84 ja -85.

Jos omista ei löydy pelimiehiä, niitä pitää hakea muualta. Minä menen Hakametsään Tapparaa. Jos haluaisin katsoa tamperelaisia kiekkojunnuja, menisin katsomaan junnuja. Ihastelen ja tuskailen Tapparan pelaajien otteita samalla tavalla riippumatta heidän synnyinpaikastaan. Minulle tämä homma on näin yksinkertaista.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2006, 17:56:12 »
Yleensähän kaikki joukkeet aina hakevat tietyntyyppisiä pelaaajia joukkueeseen. Tärkeintä mielestäni aina on, että pelaaja haluaa tulla Tapparaan ja nimenomaan antaa 100% itsestään kaiken peleissä! Jos pelaaja on oma kasvatti niin aina parempi.

Poissa DON

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 347
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #7 : Elokuu 04, 2006, 19:51:42 »
No kunhan ei "mitään swazimaan taatelintallaajia" sentään...

Kuka tunnistaa lainaukseni?

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Joukkueen Tamperelaisuus....
« Vastaus #8 : Syyskuu 29, 2006, 23:06:42 »
Ajattelin vaan muistuttaa!  ::)