Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigaseurojen taloudet

<< < (114/122) > >>

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: mk80 - Lokakuu 09, 2015, 11:10:01 ---Mistäs saisin kättä pidempää väittelyyn kaverin kanssa..
Vastassa vannoutunut iki-ilves jonka kanssa väitellään seurojen taloustilanteesta. Hänen mielipiteensä tiivistettynä on se, että Poju pitää Tapparan pystyssä maksamalla joka vuosi velkoja pois. Vuosien menestyksen tuomaa tuloa ei laske ollenkaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kättä pidempäähän noita vastaan ei saa koskaan millään. Jos Poju sanoisi itse på svenska, att han ger ingenting, niin ne sanoo ettei se ny tietenkään totuutta kertoisi. Jos niille tuo tilit ja taseet ja sopimukset ja kaikki naaman eteen esille, niin nekin on vääristeltyjä ja väärennettyjä. Ne uskoo just sen mitä itse haluaa.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Lokakuu 09, 2015, 11:46:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mk80 - Lokakuu 09, 2015, 11:10:01 ---Mistäs saisin kättä pidempää väittelyyn kaverin kanssa..
Vastassa vannoutunut iki-ilves jonka kanssa väitellään seurojen taloustilanteesta. Hänen mielipiteensä tiivistettynä on se, että Poju pitää Tapparan pystyssä maksamalla joka vuosi velkoja pois. Vuosien menestyksen tuomaa tuloa ei laske ollenkaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kättä pidempäähän noita vastaan ei saa koskaan millään. Jos Poju sanoisi itse på svenska, att han ger ingenting, niin ne sanoo ettei se ny tietenkään totuutta kertoisi. Jos niille tuo tilit ja taseet ja sopimukset ja kaikki naaman eteen esille, niin nekin on vääristeltyjä ja väärennettyjä. Ne uskoo just sen mitä itse haluaa.

--- Lainaus päättyy ---
Aamen.
Tuon muuttuminen vaatii massiivisen jääkauden tai helvetin jäätymisen.

gatecrasher:
Ollaankohan Espoossa palaamassa takaisin avoimien shekkien ja mottipäisten pelaajapalkkioiden aikaan. Kun kerran tämä normaalien liiketoimintaperiaatteiden kanssa toimiminen ei näytä onnistuvan.

IS: Jussi Salonoja haluaa SM-liigan kriisiseuran pääomistajaksi: "Minun pitää saada ääneni kuuluviin"

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: mk80 - Lokakuu 09, 2015, 11:10:01 ---Mistäs saisin kättä pidempää väittelyyn kaverin kanssa..
Vastassa vannoutunut iki-ilves jonka kanssa väitellään seurojen taloustilanteesta. Hänen mielipiteensä tiivistettynä on se, että Poju pitää Tapparan pystyssä maksamalla joka vuosi velkoja pois. Vuosien menestyksen tuomaa tuloa ei laske ollenkaan  ;D


--- Lainaus päättyy ---

Niin, voit kertoa sille iki-Ilves kaverille, että Ilvekseltä pukkaa taas osakeantia ilmoille. Johan edellisestä onkin jo aikaa...puoli vuotta. Ja kuten aiemminkin todettu, että kun urheiluseura laittaa osakeannin ilmoille niin pääasiallisena syynä se, että paikataan heikkoa kassaa ja omaa pääomaa. Toki muutama poikkeus olemassa jolloin kerätty pääomia uutta nousua ja investointeja varten.

toinen aalto:
Nyt ei näytä hyvältä Espoossa. Verottaja hakee konkkaan. Lähde, aina luotettava Iltasanomat

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1447295892071.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta