Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (171/180) > >>

Kylmäpää-Kake:
http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194934505149/artikkeli/amur+habarovskin+paavalmentaja+jukka+rautakorpi+aikamoinen+haaste+otettiin+vastaan+sashan+kanssa.html

Tossa Jukan haastattelu aamulehdestä. Aika kovan haasteen edessä Jukka on.

tapsa34:
Pellavapään joukkue otti sitten ekan voittonsa ;D.

bwo:
Kävin katsomassa Turussa viikonloppuna vähän surullisenkin yksipuolisen näytöksen, jonka henkeyttämänä kiinnostuin verkossa esiin tuoduista turkulaisten ajatuksista koskien kuopastaan pois pääsemistä. 

Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Tammikuu 26, 2015, 13:02:13 ---Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin tunteen. Jos kyseessä olisi "oman joukkueeni valmentaja", niin minulla olisi hyvin kaksijakoiset tunteet. Toisaalta tuonut menestystä roppakaupalla, mutta vastapainoksi hirvittävän epäluotettava ja jolle ei sopimukset tunnu oikein merkitsevän mitään.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 26, 2015, 13:10:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Tammikuu 26, 2015, 13:02:13 ---Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin tunteen. Jos kyseessä olisi "oman joukkueeni valmentaja", niin minulla olisi hyvin kaksijakoiset tunteet. Toisaalta tuonut menestystä roppakaupalla, mutta vastapainoksi hirvittävän epäluotettava ja jolle ei sopimukset tunnu oikein merkitsevän mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos meillä ei ihan kaikkia tietoa ole siitä, mitä Jukka ja Mikki ovat sopineet. Mitä tulee comittmenttiin, niin silloin kun kaveri on puikoissa, niin näyttää olevan hyvinkin sitoutuneen oloinen henkisesti ja fyysisesti. Aika voimakas oli tuo sinun ilmaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta