Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (172/180) > >>

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Tammikuu 26, 2015, 13:02:13 ---Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

--- Lainaus päättyy ---
Mitenkäs usein mainitut veroasiat sopisi tähän skenaarioon?

Tuonne toimihenkilöhuhuihin kirjoitin, että M. Ojanen olisi siirtymässä Rautakorven tiimiin ensi kaudella ja että Rautakorpi olisi jatkamassa KHL:ssä. Tämä huhu pyöri ennen TPS-huhua. Joten saa nähdä, miten palat loksahtelevat kevään mittaan.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Tammikuu 26, 2015, 13:16:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 26, 2015, 13:10:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Tammikuu 26, 2015, 13:02:13 ---Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin tunteen. Jos kyseessä olisi "oman joukkueeni valmentaja", niin minulla olisi hyvin kaksijakoiset tunteet. Toisaalta tuonut menestystä roppakaupalla, mutta vastapainoksi hirvittävän epäluotettava ja jolle ei sopimukset tunnu oikein merkitsevän mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos meillä ei ihan kaikkia tietoa ole siitä, mitä Jukka ja Mikki ovat sopineet. Mitä tulee comittmenttiin, niin silloin kun kaveri on puikoissa, niin näyttää olevan hyvinkin sitoutuneen oloinen henkisesti ja fyysisesti. Aika voimakas oli tuo sinun ilmaus.

--- Lainaus päättyy ---
Aika voimakas, mutta onhan Jukan pestit melkeinpä joka kerta loppuneet vähän kesken.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 26, 2015, 13:33:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Tammikuu 26, 2015, 13:16:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 26, 2015, 13:10:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bwo - Tammikuu 26, 2015, 13:02:13 ---Jukka Rautakorpi on aika vakavasti näköjään huhuissa liitetty TPS:n tulevaisuudensuunnitelmiin. Ei herätä mun mielessäni erityisen lämpimiä ajatuksia tämä skenaario.

--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin tunteen. Jos kyseessä olisi "oman joukkueeni valmentaja", niin minulla olisi hyvin kaksijakoiset tunteet. Toisaalta tuonut menestystä roppakaupalla, mutta vastapainoksi hirvittävän epäluotettava ja jolle ei sopimukset tunnu oikein merkitsevän mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Jos meillä ei ihan kaikkia tietoa ole siitä, mitä Jukka ja Mikki ovat sopineet. Mitä tulee comittmenttiin, niin silloin kun kaveri on puikoissa, niin näyttää olevan hyvinkin sitoutuneen oloinen henkisesti ja fyysisesti. Aika voimakas oli tuo sinun ilmaus.

--- Lainaus päättyy ---
Aika voimakas, mutta onhan Jukan pestit melkeinpä joka kerta loppuneet vähän kesken.

--- Lainaus päättyy ---

No joo, 2005-2006 tuo sopimuksen purkaminen oli kyllä kaikille osapuolille hyvä ratkaisu. Joukkueessa oli tuolloin "liikaa" edellisen projektin aikaisia pelaajia eikä uutta annettavaa loppujen lopuksi ollut. Ja kuten hyvin on tiedossa niin JR:n valmennustyyli on todella vaativa ja kuluttava. Varmaan 2011 kuviteltiin, että organisaatiossa olisi "enemmänkin" muutostyötä kuin loppujen lopuksi oli, tästä syystä tuo purkaminen oli myöskin kaikille osapuolille järkevää jo kahden vuoden jälkeen. Tai sitten joukkueessa olisi pitänyt olla vaihtuvuutta paljon enemmän.

Rouhija:
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten nopeasti TPS nousisi hopeajoukkueeksi.
Mulla ei ainakaan ole mitään suurempaa tarvetta roudata miestä enää takaisin Tapparaan. Kyllä niitä muitakin valmentajia on maailmasta löydyttävä, mieluiten sellaisia, jotka eivät kesken sopimuskauden katoa ja jätä palavia raunioita.

himmmaaa:
Tervemenoa Tepsiin. En ikinä halua nähdä tätä miestä ainakaan Tapparan penkin takana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta