Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (103/180) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: Hatchetman - Maaliskuu 29, 2014, 20:06:55 ---Otettas ny se pokaali. Sitten vois siirtyä UTJ:ksi ....mutta onko noita uskottavia valmentajia .......Oksu-Jalonen kait saa kenkää kohta, mutta kaverihan HPK-aikoina nerokkaasti lauko,että oranssi saa aikaan oksennusreaktion....en tyypistä tykkää, mutta jos sanko sisällytettäs soppariin ja mitaliputkea pukkais, niin...puistattaa mutta...??

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs tuo Aravirta tekee ensi kaudella?

Jos Jukka UTJksi ja Ara valmentajaksi? Kovasti tuntuvat toisiaan arvostavan

holvius:
Olemme neljän joukossa ja täällä porukka on laittamassa valmentajaa pihalle. Outoa ja ilmeisesti ei kaikki ole ollut mukana niinä vuosina kun näistä vain haaveiltiin. 

Itse epäilen, että Tappara parantaa ja paljon. Toki pitääkin. Tämä sarja vaikutti siltä, että rentouttua ei ollut paljon ja käsijarru oli päällä. Oletan, että kun minimitavoite on saatu kasaan, niin rentoutta tulee lisää. Ratkaisevaa on silti liike. Jos sitä ei ole rutkasti lisää, niin turpaan tulee.

LAPA:
On tää touhua! Vuosien vaikeiden kausien jälkeen ollaan toistamiseen neljän parhaan joukossa ja täällä ollaan vaihtamassa valmentajaa. Hyvähän se on puhua vaan materiaalista, onko kukaan ajatellut, että ilman Rautakorpea meillä ei olisi tuota materiaalia. Jostain kumman syystä pelaajien keskuudessa Jukkaa pidetään yhtenä Suomen parhaimpana valmentajana yksilön kehittämisessä ja Tapparaan haluaa tällä hetkellä hyvät pelaajat tulla.

Itse olen käynyt Tapparan peleissä 90-91 kaudesta lähtien ja ainoat menestykset on tullut Rautakorven aikana, poislukien Uraman pronssi. Rautakorpi on parasta mitä Tapparassa on ollut sitten 80-luvun.

Maikki:
Pelit ovat kesken: jos mestaruus tulee, tai finaali paikka niin ei varmaan kukaan ole vaihtamassa valmentajaa: nyt osin ymmärrän nämä huudot ja tuskat.. Käsijarru ja paineet ovat joukkueella, menestystä kun haetaan; uskon että jos neljännen ja tämän päivän jalkaa sekä variaatioita nähdään enemmän, niin koko joukkue rentoutuu ja puolustus hiotaan kirveeksi, niin avot..

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Maaliskuu 29, 2014, 21:04:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Maaliskuu 29, 2014, 20:34:24 ---
Kannatan vaihtoa, oon aika täynnä Rautakorven kiekkoo....

--- Lainaus päättyy ---

Maistuisko HirvosSami -kiekko vai pitäiskö olla Mattilan Petri läpsytystä? Äkkiä unohtuu sulla, minkälaista sontaa on tarjottu Hakametsässä.

--- Lainaus päättyy ---
No lähinnä aattelin Uramaa ja tämä materiaali ni uskoisin pelin olevan viihdyttävämpää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta