Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (102/180) > >>

Hatchetman:
Otettas ny se pokaali. Sitten vois siirtyä UTJ:ksi ....mutta onko noita uskottavia valmentajia .......Oksu-Jalonen kait saa kenkää kohta, mutta kaverihan HPK-aikoina nerokkaasti lauko,että oranssi saa aikaan oksennusreaktion....en tyypistä tykkää, mutta jos sanko sisällytettäs soppariin ja mitaliputkea pukkais, niin...puistattaa mutta...??

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Maaliskuu 29, 2014, 19:59:33 ---Mitä mieltä ollaan nyt täällä foorumilla Jukka Rautakorvesta? Neljän sakissa kuitenkin tänäkin vuonna tällä valmentajalla. Vahvistaako osan pastaveljien kasetin kestävyyttä vai pitäskö kuitenkin vaihtaa kauden päätteeks valmentajat?
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tällä rosterilla pitääkin olla 4. sakissa. Kaikki muu olisi iso epäonnistuminen, varsinkin kun 1. kierroksen vastus vielä valikoitui sopivasti.

Linden #16:
Jatkakoon nyt kauden loppuun ainakin.  ;D
Kyl tässä viä silti on paljon tekemistä. Mutta minimitavote on saavutettu. Pelataan mitaleista. Mulla ainakin kasetti sulaa välillä jos ei kulje, ehkä siks mä kirjottelen täällä ja Jukka valmentaa liigassa.
Kiva näyttää aasilta näin hyvän asian vuoksi.
Vaikka tosiaa on tässä viä tekemistä. Nyt voitonmaljat tän kunniaks ja ootellaan mitä jatkossa.

Ekku#73#:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Maaliskuu 29, 2014, 19:59:33 ---Mitä mieltä ollaan nyt täällä foorumilla Jukka Rautakorvesta? Neljän sakissa kuitenkin tänäkin vuonna tällä valmentajalla. Vahvistaako osan pastaveljien kasetin kestävyyttä vai pitäskö kuitenkin vaihtaa kauden päätteeks valmentajat?

--- Lainaus päättyy ---
Kannatan vaihtoa, oon aika täynnä Rautakorven kiekkoo ja tavallaan käy vähän sääliksi pelsuja koska musta ne pelas hyvää lätkää ja harmittaa ihan ******* että mulla on kausikortti.
Keskiviikkona en ainakaan peliin mene ja sen jälkeen jos peli paranee sillä mulle ei voitot riitä vaan se pitää muistuttaa jääkiekkoa.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Maaliskuu 29, 2014, 20:34:24 ---
Kannatan vaihtoa, oon aika täynnä Rautakorven kiekkoo....

--- Lainaus päättyy ---

Maistuisko HirvosSami -kiekko vai pitäiskö olla Mattilan Petri läpsytystä? Äkkiä unohtuu sulla, minkälaista sontaa on tarjottu Hakametsässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta