Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (58/180) > >>

IsotKirvekset:
Jukka ja Ville voisivat ottaa käytösoppia 17 kesäisestä Aleksanderista. Kaveri sai melkoisen viikatteen käsilleen mutta silti kertoili haastattelussa tyynesti
mokanneensa itse ja menettäneensä kiekon jatkoajalla.

Huutava vääryys, mutta "mies" itse tietää asian oikean laidan. Miksi siis yllyttää turhaa mediakohua. Jälleen yksi osoitus Barkovin kypsyydestä.

Mazza:
Miksi kaikkien pitäisi olla samasta puusta veistettyjä? Ville pelaa kovan tunnetilan kautta ja näyttää sen, eikä hänen tarvitse tässä vaiheessa uraa ottaa mallia kenestäkään. Barkov on poikkeuksellinen taituri ja varma Lady Byng-trophyn voittaja tulevaisuudessa, mutta ei nyt vaadita muilta vastaavaa ilmiömäisyyttä millään pelin osa-alueella. Persoonat kunniaan.

IsotKirvekset:
Ei tietenkään kaikkien tarvitse olla samasta puusta veistetty. Eivätkä herra paratkoon olekkaan.

Mutta jos joukkue kärsii kenen tahansa persoonallisuudesta on se pyrittävä karsimaan pois. Eikö?

Joukkeen etu oman edun ja persoonallisuuden edelle!

Täikampa:
Mun mielestä Ville on kyllä tällä kaudella lunastanut/ansainnut täydet kiukutteluoikeudet. Eri asia, jos olis joku saamaton lapanen kiikaritehoilla, mutta kuten edellä on toitotettu; isompaa Tappara-sydäntä saa hakea eli eiköhän ajattele aina joukkueen parasta, vaikka kuinka kiukuttelee ja kerää käytöskymppejä ym. Kuten joku edellä taisi sanoa; "Rapatessa roiskuu."

isokasi:
Näitä "yliyöntejä" vain lisää voittojen lomaan. Tulta, tunnetta ja taistelua. Kaikilla on tuossa oma roolinsa ja Villellä se on sytyttäjä. Jukka pitää huolen, että kukaan ei pääse helpolla..tuomarit mukaan lukien. Kun itse tekee hommia 100%:sesti, niin on oikeus vaatia sitä muiltakin..

Saa olla ei mieltä ja jos tykkää katsella harmaata massaa ja tappiokierteitä, niin siitä vaan. Itse sain siitä männä vuosina tarpeekseni. Nyt mennään kovaa ja välillä vähän roiskuu. Sen verran Jukka voisi kommenttejaan viilata, ettei tekisi Tapparasta turhaan uhria. Paljon mukavampi on kuunnella noita koukkimis- ja esttämissyytöksiä yms vääryyksiä muiden suusta. Se kertoo siitä, että peli kulkee. Tappara on taas kuskinpaikalla ja joka pelistä on lupa odottaa voittoa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta