Tuon joukkueen hyökkääjistä puolet on just Ionin mainitsemia, jotka ei osaa syöttää, pitää kiekkoa, eikä edes taklaa! Sen sijaan juuri noista pelaajista Ahtolalla on paras laukaus, ja on ehkä jopa fyysisin. Koko riittää kyllä suojaamaan kiekkoa, ja tekeekin sitä, mutta kun joutuu tekee liikaa, kun vieressä koohottaa Makkonen, ni on pakko. Aivan huikea oivallus vielä Ionilta verrata siihen, kun Makkonen oli poissa Peltola on kyllä kieltämättä hyvä stuntti Makkoselle, ihan yhtä hyvä syöttämään ja tekemään peliä ku Jussikin Mietippäs Ioni sitä, kun Jerry pääs pelaamaan Barkovin rinnalla
No mietitääs... Pääsi alkukaudesta pelaamaan Barkovin kanssa kun Nieminen oli pois. Lisäksi teki maalin HPK:ta vastaan kun Barkov tarjosi käsittämättömän syötön takakulmalle käytännössä tyhjiin. Pointti oli sulla siis, että jätetään Nemo pois tosta jotta Ahtola saa peliaikaa?
Sori nyt vaan, mutta mulle ei riitä Ahtolan kohdalla se että on paras laukaus. Vertaus Peltolan ja Makkosen välillä tarkoitti sitä, että miksi ihmeessä Makkosen poissaollessa Peltola oli ketjun vahvin lenkki eikä Ahtola jonka olisi silloin pitänyt sitä roolia ottaa kun "riippakivi" Makkonen puuttui??
Ilmeisesti mä sitten olen vaan niin eksyksissä tässä asiassa. Eikä se mitään, hyvä vaan kun on eri mielipiteitä. TPS, HIFK ja nyt Rautakorven Tappara, voisiko vain olla niin ettei se potentiaali riitä menestystä tavoittelevien joukkueiden kärkiketjuihin?
Mä oon tottunu saamaan pashaa niskaan jo EJ:n puolustelustakin, niin tulkoon sitten tästäkin mielipiteestä. Olinhan täysin väärässä myös EJ:n suhteen...