Kirjoittaja Aihe: Olli Palola  (Luettu 399617 kertaa)

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #855 : Maaliskuu 08, 2015, 04:53:28 »
On kevätkunto aika kohdallaan Opalla!!! Maalipörssin tuplavoitto alkaa olla jopa HYVIN todennäköinen, kolme pömpeliä karussa...
Tämän hetken tilanteen mukaan vaatii Elolta neljä maalia, jos Palola ei enää tee maalia...
Elolle kylläkin riittää maalipörssin voittoon 3 maalia, jos Olli ei tee enää yhtään. Elolla kun pelejä 6 vähemmän. Mutta onhan se Opan maalipörssin voitto hyvin todennäköinen.
Tehopisteet ratkaisevat. Ei pelit.

Ei ratkaise, vaan pelatut pelit.

Jeps. Jos pelimäärä tasan, niin siinä vaiheessa ratkaisee tehopisteet kuten kaudella 2009-2010 kun Aaltonen, Hentunen ja Enlund tekivät kaikki 28 maalia 58 peliin.
Viimevuonna pistepörssin voitto meni vahalahdelle jolla oli 7 ottelua enemmän kuin Keräsellä. Maalit ratkaisivat Vahalahdelle. Miksi maalipörssin voitto ratkottaisiin otteluiden perusteella jos ei pistepörssin voittoakaan ratkaista?
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Olli Palola
« Vastaus #856 : Maaliskuu 08, 2015, 08:52:34 »
Pisti silmään vähän ylikorostunut maalipaikkojen pelaaminen Palolalle Tepsiä vastaan. Tuntui, että maalipörssin voittoa pelattiin vähän joka käänteessä.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa isokynä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #857 : Maaliskuu 08, 2015, 08:55:15 »
Jaa, enpä osaa sanoa. Joka tapauksessa ainakin vielä kaudella 2009-2010 perusteet olivat nuo ja itse olen siinä uskossa, että näin on edelleen. Onhan ne toki voineet muuttua sen jälkeen. Niin tai näin, eiköhän Palola tällä kaudella maalikuninguuden vie.

Edit; vastaus nimimerkille tappawafanfoeva
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2015, 08:57:27 kirjoittanut isokynä »

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #858 : Maaliskuu 08, 2015, 09:54:22 »
Jaa, enpä osaa sanoa. Joka tapauksessa ainakin vielä kaudella 2009-2010 perusteet olivat nuo ja itse olen siinä uskossa, että näin on edelleen. Onhan ne toki voineet muuttua sen jälkeen. Niin tai näin, eiköhän Palola tällä kaudella maalikuninguuden vie.

Edit; vastaus nimimerkille tappawafanfoeva
Katsoin tuota maalipörssiä niin sijoilla 6.Hännikäinen & 7. Luttinen. Molemmilla 18 maalia. Hännikäinen 58O 44p, Luttinen 52O 31p.
Eli Hännikäinen pisteiden turvin ohi vaikka enemmän otteluita.
Case closed.
Onnea Opalle!
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa isokynä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #859 : Maaliskuu 08, 2015, 10:05:19 »
Jaa, enpä osaa sanoa. Joka tapauksessa ainakin vielä kaudella 2009-2010 perusteet olivat nuo ja itse olen siinä uskossa, että näin on edelleen. Onhan ne toki voineet muuttua sen jälkeen. Niin tai näin, eiköhän Palola tällä kaudella maalikuninguuden vie.

Edit; vastaus nimimerkille tappawafanfoeva
Katsoin tuota maalipörssiä niin sijoilla 6.Hännikäinen & 7. Luttinen. Molemmilla 18 maalia. Hännikäinen 58O 44p, Luttinen 52O 31p.
Eli Hännikäinen pisteiden turvin ohi vaikka enemmän otteluita.
Case closed.
Onnea Opalle!

Ja sijalla 8. Janne Keränen 55 o 17+9=26, sijalla 9. Ville Korhonen 54 o 17+18=35. Korhosella vähemmän pelejä ja enemmän pisteitä, silti Keräsen takana...
Eli en hirveästi luottaisi noiden liigan tilastojen "oikeellisuuteen".
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2015, 10:10:58 kirjoittanut isokynä »

Poissa vepsu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #860 : Maaliskuu 08, 2015, 11:20:16 »
Jaa, enpä osaa sanoa. Joka tapauksessa ainakin vielä kaudella 2009-2010 perusteet olivat nuo ja itse olen siinä uskossa, että näin on edelleen. Onhan ne toki voineet muuttua sen jälkeen. Niin tai näin, eiköhän Palola tällä kaudella maalikuninguuden vie.

Edit; vastaus nimimerkille tappawafanfoeva
Katsoin tuota maalipörssiä niin sijoilla 6.Hännikäinen & 7. Luttinen. Molemmilla 18 maalia. Hännikäinen 58O 44p, Luttinen 52O 31p.
Eli Hännikäinen pisteiden turvin ohi vaikka enemmän otteluita.
Case closed.
Onnea Opalle!

Ja sijalla 8. Janne Keränen 55 o 17+9=26, sijalla 9. Ville Korhonen 54 o 17+18=35. Korhosella vähemmän pelejä ja enemmän pisteitä, silti Keräsen takana...
Eli en hirveästi luottaisi noiden liigan tilastojen "oikeellisuuteen".

Menee näköjään aakkosjärjestyksen mukaan tuo maalijärjestys jos on sama määrä maaleja. Ainakin tällä hetkellä.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #861 : Maaliskuu 08, 2015, 12:22:58 »
jotain kertoo se kuka istuu joukkuerangaistukset

Eikös se istu ne joka on vaarallisin jos pääsee aitiosta läpiajoon tai 1-1:een?

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #862 : Maaliskuu 08, 2015, 12:24:58 »
Pisti silmään vähän ylikorostunut maalipaikkojen pelaaminen Palolalle Tepsiä vastaan. Tuntui, että maalipörssin voittoa pelattiin vähän joka käänteessä.

Mielestäni taas ei pistänyt. Se mikä pisti silmään (ja on pistänyt ennenkin) on, että Palola osaa hakeutua niille maalipaikoille jotta kiekkoa voi sinne ylipäätään pelata.

Ojasjanne

  • Vieras
Vs: Olli Palola
« Vastaus #863 : Maaliskuu 08, 2015, 12:37:06 »
jotain kertoo se kuka istuu joukkuerangaistukset

Eikös se istu ne joka on vaarallisin jos pääsee aitiosta läpiajoon tai 1-1:een?

Tai semmonen kaveri, kuka ei alivoimaa pelaa. Palola täyttää molemmat kriteerit.

Poissa Mika

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #864 : Maaliskuu 08, 2015, 13:07:45 »
Siis tehopisteet ratkaisevat. Jos Opa pääsee 30+20 ja Elo 30+19 Opa viä voiton. Jos Elokin saa 30+20 niin Elo voittaa, koska vähemmän pelattuna pelejä.

Poissa vepsu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #865 : Maaliskuu 08, 2015, 14:58:13 »
Siis tehopisteet ratkaisevat. Jos Opa pääsee 30+20 ja Elo 30+19 Opa viä voiton. Jos Elokin saa 30+20 niin Elo voittaa, koska vähemmän pelattuna pelejä.
Ok. Kun runkosarja päättyy ratkeaa paremmuus siis näillä kriteereillä. Tällä hetkellä näköjään tilastoissa mennään aakkosjärjestyksessä, mutta järjestys ilmeisesti muutetaan kun viiminen peli runkosarjassa on pelattu.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #866 : Maaliskuu 08, 2015, 15:29:50 »
Palola on enää maalin päässä maagisesta 30 maalin rajapyykistä (muistaakseni 5 pelaajaa (Nurminen, Sahlstedt, Pesonen, Lahti, Zaborsky) onnistunut tässä tällä vuosituhannella) ja pikkuisen harmittaa jos hän ei enää osu kahdessa viimeisessä pelissä.
Tällä vuosituhannella kukaan Tapparan pelaaja ei ole tehnyt 30:ä maalia kaudessa eikä edes 1990-luvulla.
Saattaa olla että seuraavaa mahdollista kertaa saatetaan joutua odottamaan pitkään.....

Poissa isokynä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #867 : Maaliskuu 08, 2015, 16:29:01 »
Siis tehopisteet ratkaisevat. Jos Opa pääsee 30+20 ja Elo 30+19 Opa viä voiton. Jos Elokin saa 30+20 niin Elo voittaa, koska vähemmän pelattuna pelejä.

Ei kun Elo vie vähemmän otteluita pelanneena, jos päätyvät yhtä moneen maaliin, aivan sama vaikka Palolalla olisi miten monta syöttöpistettä enemmän.

Poissa vepsu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 219
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #868 : Maaliskuu 08, 2015, 17:59:16 »
Siis tehopisteet ratkaisevat. Jos Opa pääsee 30+20 ja Elo 30+19 Opa viä voiton. Jos Elokin saa 30+20 niin Elo voittaa, koska vähemmän pelattuna pelejä.

Ei kun Elo vie vähemmän otteluita pelanneena, jos päätyvät yhtä moneen maaliin, aivan sama vaikka Palolalla olisi miten monta syöttöpistettä enemmän.
Taas tultiin tähän samaan mitä itsekin ensin ajattelin ja joka moneen otteeseen ehdittiin kumota. Millähän perusteella se nyt sitten oikein ratkaistaan? Tuntuu, ettei sitä kukaan oikein varmuudella tiedä.

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #869 : Maaliskuu 08, 2015, 18:06:01 »
Siis tehopisteet ratkaisevat. Jos Opa pääsee 30+20 ja Elo 30+19 Opa viä voiton. Jos Elokin saa 30+20 niin Elo voittaa, koska vähemmän pelattuna pelejä.

Ei kun Elo vie vähemmän otteluita pelanneena, jos päätyvät yhtä moneen maaliin, aivan sama vaikka Palolalla olisi miten monta syöttöpistettä enemmän.
Taas tultiin tähän samaan mitä itsekin ensin ajattelin ja joka moneen otteeseen ehdittiin kumota. Millähän perusteella se nyt sitten oikein ratkaistaan? Tuntuu, ettei sitä kukaan oikein varmuudella tiedä.
Mentäskö ny sillä että katotaa nää kaks pelii alta pois ja sit katotaa kummalle titteli menee. Kun tää keskustelu kiertää vaan kehää.  ;D
Titta på ylähylly!