Kirjoittaja Aihe: Olli Palola  (Luettu 399640 kertaa)

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #780 : Tammikuu 26, 2015, 12:56:05 »
Saapahan joukkue viimeistellä kevätkunnon yhdessä.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Harald Hokiman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1628
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #781 : Helmikuu 17, 2015, 20:52:30 »
Onnittelut Keuruun Kovaltshuk kypärätempusta, montako lienee urallaan tehny.  :)
tapparasydän, vuodesta 1978

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #782 : Helmikuu 17, 2015, 20:58:03 »
Onnittelut Keuruun Kovaltshuk kypärätempusta, montako lienee urallaan tehny.  :)

Tää oli toinen liigassa, aiemmin kaudella Sportia vastaan tuli eka.

On se kyl parhaimmillaan helvetin kova!
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #783 : Helmikuu 17, 2015, 21:28:56 »
Hieno peli Palolalta. Ihmettelin vaan, kun ei yhtään silinteriä Hakametsästä löytynyt...

Ojasjanne

  • Vieras
Vs: Olli Palola
« Vastaus #784 : Helmikuu 17, 2015, 21:31:12 »
Hieno peli Palolalta. Ihmettelin vaan, kun ei yhtään silinteriä Hakametsästä löytynyt...

Kyllä linjuri jonkun yhden reuhkan kaukalosta kiikutti jorkelle.

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #785 : Helmikuu 17, 2015, 21:36:20 »
Kyllä sinne joku koitti villamyssynsä heittää, mutta ei oikeen ollu sihti samalla tasolla ku opalla tänää ;D
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Remulus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #786 : Helmikuu 17, 2015, 21:41:45 »
Kyllä sinne joku koitti villamyssynsä heittää, mutta ei oikeen ollu sihti samalla tasolla ku opalla tänää ;D
Se olin minä. Haluatko lättyys?

Hieno peli tosiaan Ollilta ja koko ketjulta. Malinen vähän laskenut lähemmäksi omaa tasoaan, mutta menee hyvin vielä samassa remmissä näiden kahden liekehtivän pikarin kanssa.
"Kuinka nopea on Kankaanperä, jos Kallela on tuulen nopea?"

Poissa JormaV

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #787 : Helmikuu 17, 2015, 21:54:50 »
Hieno peli Palolalta. Ihmettelin vaan, kun ei yhtään silinteriä Hakametsästä löytynyt...

Kyllä linjuri jonkun yhden reuhkan kaukalosta kiikutti jorkelle.
Häh? Kyllähän Fan Club antoi kättelyjen jälkeen Palolalle  sellaisen minisilinterin, ja lippiksen reuhka meni tosiaan Tapparan vaihtoaitioon eikä toimitsijoille. Hyvä liike linjurilta IMO.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #788 : Helmikuu 17, 2015, 21:56:10 »
Pörssin kärkipaikka haltuun 8)

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #789 : Helmikuu 17, 2015, 21:59:18 »
Hieno peli Palolalta. Ihmettelin vaan, kun ei yhtään silinteriä Hakametsästä löytynyt...

Kyllä linjuri jonkun yhden reuhkan kaukalosta kiikutti jorkelle.

Meni itseltä tuo reuhka ohi. Toivottavasti näitä kolmen maalin iltoja tulee jatkossakin.

Poissa FrozenStar

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #790 : Helmikuu 17, 2015, 23:51:08 »
Mikäli voittaisi tällä kaudella maalipörssin tulisi Palolasta (SM)Liigan ensimmäinen kahtena peräkkäisenä kautena maalipörssin voittanut. Peukut pystyyn.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #791 : Helmikuu 18, 2015, 14:41:59 »
Kuka tunnustaa? Grattis Opa!!  :D

Palolalle hattu postissa: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1424230118320.html?pos=ksk-trm-smlg-ostu
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #792 : Helmikuu 18, 2015, 16:29:53 »
Kuka tunnustaa? Grattis Opa!!  :D

Palolalle hattu postissa: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1424230118320.html?pos=ksk-trm-smlg-ostu

Kyllä sinne joku koitti villamyssynsä heittää, mutta ei oikeen ollu sihti samalla tasolla ku opalla tänää ;D
Se olin minä. Haluatko lättyys?

Hieno peli tosiaan Ollilta ja koko ketjulta. Malinen vähän laskenut lähemmäksi omaa tasoaan, mutta menee hyvin vielä samassa remmissä näiden kahden liekehtivän pikarin kanssa.

Taisi jäädä muuan remulusta kalvamaan epäonnistunut hatunheitto hallilla ja nyt koitti korjata tilanteen? Osuit sentään postiluukkuun. Kehitystä havaittavissa sielläkin suunnalla niinkuin tapparan pelissäkin.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #793 : Helmikuu 18, 2015, 16:52:58 »
Hieno peli Palolalta. Ihmettelin vaan, kun ei yhtään silinteriä Hakametsästä löytynyt...

Kyllä linjuri jonkun yhden reuhkan kaukalosta kiikutti jorkelle.

Meni itseltä tuo reuhka ohi. Toivottavasti näitä kolmen maalin iltoja tulee jatkossakin.
Fan Clubin Rantanen kävi pelin loputtua ojentamassa Palolalle hatun myös.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #794 : Helmikuu 18, 2015, 23:40:22 »
Kyllä oli Palolan akan poika eilen melkoinen Kovaltshuk. Varsinkin se toinen maali oli sellainen, josta kannattaa katsoa hidastuskuvia. Suoraan syötöstä, nopeasti ja tarkasti eikä asentokaan ollut paras. Kolmaskin maali oli todella hieno, mutta siinä suurimman glamourin saa Kuuselan uskomaton syöttö. Toivotaan, että vire jatkuu. Runkosarjan maalikuninkuudesta viis, kunhan homma toimii tuolla tavalla play offseissakin. Se on paljon maalikuninkuutta tärkeämpää, varmasti jokaisen pelaajankin mielestä.