Kirjoittaja Aihe: Olli Palola  (Luettu 399620 kertaa)

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Olli Palola
« Vastaus #90 : Syyskuu 19, 2012, 20:37:42 »
Kyllä mää nää kaksi viimesintä peliä paikan päällä nähneenä voisin Palolaa jo alkaa nostamaan mestiksestä.
Siellä on meinaan 1. ja 3. kentissä todella monta alisuorittajaa.



"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Mazza

  • Vieras
Vs: Olli Palola
« Vastaus #91 : Syyskuu 19, 2012, 21:49:14 »
Samaa mieltä, farmista ylös vaan. Tällä hetkellä en epäilisi hetkeäkään kokeilla Palolaa Connollyn tai Luceniuksen tilalla. Vaikka ykkösketju on ollut samassa koostumuksessa jostain touko-kesäkuulta lähtien, niin täytyyhän se hajottaa jos tulosta ei synny. Connolly on vaan lähempänä 3-4-ketjun pelaajaa SM-liigassa kuin kärkiketjujen, ainakin tällä hetkellä.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #92 : Syyskuu 19, 2012, 22:51:29 »
Sama O.P ylös vaan..Mut en ehkä ykköseen heti..Ahtola ykköseen ja Olli Ahtolan tilalle. Cono neloseen Kaksosen paikalle. Kaksonen LeKiin hakemaan tatsia.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Eräskirves

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #93 : Syyskuu 20, 2012, 12:08:44 »
Joo Palola Connolyn tilalle ykköseen ja heti Kärppiä vastaan tekee pari maalia  ;D

Poissa Chips P

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #94 : Syyskuu 22, 2012, 10:15:00 »
Olin eilen paikan päällä katsomassa Tuto-Leki-peliä ja siellähän Opa painoi kultapotta päässä (tyhmiä kysymyksiä: mistä lähtien Mestiksessä on ollut kultakypärä käytössä - oliko jo viime kaudella? Miksi tutolaisista sitä ei ollut kellään? Liigassakin ne on kai vasta tulossa pistehirmujen päihin?), hyvä vauhti oli ja kyllähän Palola siellä erottui luistelullaan ja muillakin otteillaan, ihan liigatason pelaaja ja monessa joukkueessa mahtuis varmaan pelaamaan...Mun mielestä miestä kandeis kokeilla yhtä lailla kun esim. Kaksonen, Peltola ym. joutuvat kierrätykseen.

Tyhmä kysymys nro 4: onko Vili Palola Ollin velipoika? Oli mukana Lekin puolustuksessa.

Vähän OT (pahoittelut että nyt tulee muutakin kuin Palola-juttua): Lekissä oli YHDEKSÄN nykyistä tai entistä Tapparan miestä mukana (olettaen, että ykkössentterinä pelannut Mika Niemi on se Mika Niemi joka pelas muutama vuosi sitten ihan hyvä puolikkaan kauden kolmossentterinä meillä). Halme ja Jyrkkiö pelasivat parina, Nessua oli hauska nähdä tositoimissa ja Pyymäkeä toki kanssa (kolme jäähyä!)

Tutolla on nyt Tamin kaudella tullut ihmeellinen tavaramerkki menettää selkeä johtotilanne, nytkin Leki tuli 0-2:sta ja 4-2:sta tasoihin kahdella salamamaalilla.

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #95 : Syyskuu 22, 2012, 12:33:09 »
^
Kultakypärä-käytäntö oli tietääkseni mestiksessä ekan kerran viime kaudella. Vili Palola on Ollin pikkuveli ja Mika Niemi on juuri se Mika Niemi joka pelasi Tapparassakin muutama vuosi sitten.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #96 : Syyskuu 26, 2012, 10:29:44 »
Pääsisköhän Olli paukuttaan maaleja Pelsujen verkkoon nyt kun Niclas tuli LeKi:in ja Connoly on varmaan kans pois. Toivotaan ,koska siinä on yks pelaaja jolla on toi asennepuoli kunnossa ja ihan ok pelaajalahjat + hyvä laukaus.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #97 : Syyskuu 26, 2012, 13:25:59 »
Pääsisköhän Olli paukuttaan maaleja Pelsujen verkkoon nyt kun Niclas tuli LeKi:in ja Connoly on varmaan kans pois. Toivotaan ,koska siinä on yks pelaaja jolla on toi asennepuoli kunnossa ja ihan ok pelaajalahjat + hyvä laukaus.

Palola on pelannut kyllä erinomaisesti LeKissä, eritoten erinomaisella asenteella. Tänään nähdään, miten Luceniuksen mukaantulo kakkoskenttään muuttaa tilannetta. Palola on kuitenkin varmasti ensimmäinen varamies kokoonpanoon.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #98 : Syyskuu 26, 2012, 18:40:44 »
Taas siellä on Palolan Olli heittäny pari häkkiä Lekin paidassa ja peliäkin on vielä puolet jäljellä. Pitäisköhän kaveria pikkuhiljaa nostella Tapparan rosteriin kun näyttäis peli olevan uomissaan. Vaikka sitten sinne parjattuun ykköseen EJ:n ja Koskirannan kanssa.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #99 : Syyskuu 26, 2012, 18:42:52 »
Ilman muuta ansaitsee mahdollisuuden piakkoin "ylhäällä". On kuitenkin hyvä muistaa,että mestispeleillä ja pisteillä ei juuri liigassa ole juhlittu(vrt. JM Järvinen esimerkiksi).
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #100 : Syyskuu 26, 2012, 18:52:18 »
Palola pisti kolmannen maalin, vaikka peli on kesken.
Kyllä voisi tosiaan näytönpaikan antaa!

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #101 : Syyskuu 26, 2012, 18:56:35 »
Ehdotan, että Palola siirretään suoraan Koskirannan ja Erkinjuntin viereen. Ratkaisuvoimaa ja rightin kätisyys!

Kovassa iskussa on. Mikähän on Rautakorven peruste Palolan mestispeleille?

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #102 : Syyskuu 26, 2012, 19:01:16 »
Itse tykkäsin Palolasta jo viime kaudella ja pelas kuitenkin omasta mielestäni odotuksiin nähden ihan ok suht pienellä vastuulla. Järvinen sai vastuuta ja aikaa yrittää mut eipä niitä onnistumisia kuulunut. Mut mitäpä näistä, kiva ois nähdä miten Palola pärjää "ylhäällä" .  Nyt ois kolme maalia kasassa Palolalla, montakohan maalia pitää vielä tehdä että Rautakorpi antaa näyttöpaikan.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Olli Palola
« Vastaus #103 : Syyskuu 26, 2012, 19:12:29 »
Kyllä Olli ansaitsee näyttää taitonsa liigan puolella.

Mazza

  • Vieras
Vs: Olli Palola
« Vastaus #104 : Syyskuu 26, 2012, 19:25:17 »
Olen todella tyytyväinen että Palola on onnistunut alkukaudesta loistavasti Mestiksessä. Oli suosikkipelaajia jo synkän viime kauden aikana, toivottavasti nousee pian takaisin Tapparan pelaavaan kokoonpanoon.