Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (74/103) > >>

tukkajukka2012:
Tiedän 100 prosentin varmuudella,että RDlle luvattiin että pelaajia tulee. Ja kuten täällä joskus jo menin lipsauttamaan ni maajoukkue tauolla piti tulla 3 pelaajaa. Sitä en tiedä mihin ne kaatu.

Siinä oon samaa mieltä että joku Suikkanen,Jalonen,Rautakorpi,Marjamäki ja jopa Summanen olis varmasti saanu tostakin porukasta enemmän irti.
Mutta jos miettii että RD tietoisesti teki sen että otti sillä porukalla pisteet irti "huonolla hyökkäyspelillä" ja kauheella tsemppauksella. Ja luuli saavansa vahvistuksia, ja ku tauolla ei tullu ketään,vaan lähti ehkä paperilla joukkueen paras hyökkääjä. Ni kai se hiukka tietenki voi syystäkin nyppiä. Vai voiko?

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Joulukuu 12, 2011, 22:37:42 ---Mutta jos miettii että RD tietoisesti teki sen että otti sillä porukalla pisteet irti "huonolla hyökkäyspelillä" ja kauheella tsemppauksella. Ja luuli saavansa vahvistuksia, ja ku tauolla ei tullu ketään,vaan lähti ehkä paperilla joukkueen paras hyökkääjä. Ni kai se hiukka tietenki voi syystäkin nyppiä. Vai voiko?

--- Lainaus päättyy ---
Minä taas olen sitä mieltä, että RD halusi Tenutesta eroon ja sai paremmin hänen filosofiaansa sopivan Ahtolan tilalle. Molemmilla tamperelaisjoukkueilla on sama vika, eli ei ole rahaa uusiin hankintoihin. Teillä on käytetty Mäntylästä vapautuneet rahat kahteen vahvistukseen ja Tenutesta ja Kangasniemestä vapautuneet rahat Ahtolaan ja siihen, että Barkoville pitää nyt oikeasti maksaa palkkaa. Se mitä on jäänyt yli, on mennyt yhden ylimääräisen valmentajan palkkaan.

coly:
Kyllähän Tenute jäi Tapparaan Ahtolan tulonkin jälkeen. Ei tuossa mitään päikseenvaihtoa ollut. Tenute oli vain niin paska, jos olis onnistunut niin pelaisi vieläkin, mitenkään Ahtolasta riippumatta. Kyllä rahaa on oltava, Mäntylästä ja Tenutesta tuli kuitenkin niin roimat säästöt ja pelaajabudjetissa piti olla ennestäänkin "varaa". Barkov nyt kuitenkin pelaa vielä Saludo-palkalla. Jokainen tajuaa että Tapparan munaton seurajohto yrittää säästää ensi kauteen. Kukaan ei mun mielestä voi olla niin hölmö että luopuu tuollaisessa tilanteessa Tenutesta ilman että korvaajaa tulee. Kyllä jonkinlainen kunnianhimo täytyy olla toimintaan.

Kuten kirjoitin ja "tukkajukka2012" sanoo 100% varmuudella niin ei Dufva varmasti huvikseen kuitenkaan Tapparaan saapunut ja vahvistuksia luvattu, siihen nähden homma on todellinen pannukakku jälleen kerran. Aivan sama osaako mies valmentaa vai ei.

Dufva tuli sammuttamaan tulipaloa, nyt se vain sytytti sen ensin, katsotaan saako toimisto sitä sammutettua.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 12, 2011, 22:48:46 ---Minä taas olen sitä mieltä, että RD halusi Tenutesta eroon ja sai paremmin hänen filosofiaansa sopivan Ahtolan tilalle.
--- Lainaus päättyy ---
Luulen kanssa että asia on näin. Tuosta ensimmäisestä en ole täysin varma, mutta Ahtola on Tapparan "Tuomas Pihlman".


--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 12, 2011, 22:48:46 ---Molemmilla tamperelaisjoukkueilla on sama vika, eli ei ole rahaa uusiin hankintoihin.
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin Ilveksellä on varaa + 100.000€ maksavaan laatupelaajaan. Sopimus siis puolikautta ja mahd. artisti niin kyllä tuolla luulisi pelaajan saavan. Hiitälä on tämän kertonut. Viimeksi tänään 957:n aamuvieraana.


--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 12, 2011, 22:48:46 ---Barkoville pitää nyt oikeasti maksaa palkkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä pidä. Enkä usko että maksetaan huvikseen. Barkov pelaa tämän kauden A/B -junnun junnusopparilla jollaisella kauteen lähti.

Börje:
Pelaajille vittuilu on varmaan paikallaan, jos kukaan ei yritä eikä pistä itseään täysillä likoon. Pelaajan "paskuus" puolestaan ei ole mikään syy vittuilla tai sitten valmentaja on aivan väärissä hommissa.  Yrittämisen puutteesta ja laiskuudesta voi ja pitääkin sanoa, mutta suoritusten parantamiseen tarvitsee osata muutakin kuin vittuilua.

Lisäksi Dufvan kutsuminen huippuvalmentajaksi on melko hassua, jos ottaa todesta väitteet kolmen huippupelaajan vaatimuksesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta