Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (61/103) > >>

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 02, 2011, 23:27:04 ---Ote RD:n haastattelusta http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-1&ID=207900: "Ajatellaan positiivisesti ja otetaan Olvia. Sillä tästä eteenpäin. Henkilökohtaisesti ihan ok fiilis. Pelejä tulee ja pelejä menee. Harmittaa se toki, ettei tuon parempaa vastusta pystytty antamaan. Me ollaan prosesseissa hieman eri vaiheessa. Sen tiesin jo Tampereelle mennessä."

-Henkilökohtaisesti ok fiilis- Mitä helvettiä?

--- Lainaus päättyy ---

Olin juuri kysymässä jäsen Rouhijan nostamasta Dufvan haastattelusta, mutta kiitos sinulle, tässähän se (linkki juttuun) jo olikin.

Tää on mielestäni aika vaarallista puhetta.

Jäsen Naapurin kun taidan tuntea niin allekirjoitatko, että tämänkaltainen RD:n vähättelevä puhe omistaan on jotakuinkin samaa, mitä Pajuoja heitteli juuri ennen potkujaan teillä? Eikö ollut niin, että Pajuojan "samankaltaisten" pelaajia vähättelevien kommenttien jälkeen luotto valmentajaan oli lopullisesti mennyt eikä jatkomahdollisuuksiin enää uskonut Ilveksen hallituksessa kukaan?

Itse olen sitä mieltä, että RD:n hauskat heitot, vaikka tavallaan rehellistä ja suoraa puhetta ovatkin, kääntävät pahimmillaan (kuten ehkä juuri nyt) veistä siinä avohaavassa, joka joukkueen lihassa tällä hetkellä on. Se tie ei vie pitkälle.

Jarzo:
Niin, loppujen lopuksi Ripa Rapalla on lihava soppari takataskussa ensi kaudelle, joten " nakkaako paskaakaan " enää Tapparan suuntaan, varsinkin kun on annettu " Laihialainen Venytetty Markka " prosessin loppuun viemiseksi...

PiKE87:
Olishan se kiva tietää että mikä h*lvetti siä mättää, sen sijaan saa lukea kommentteja tyyliin "Ajatellaan positiivisesti ja otetaan Olvia. Sillä tästä eteenpäin." Joopa joo.. hyvin menee.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 02, 2011, 23:42:28 ---Jäsen Naapurin kun taidan tuntea niin allekirjoitatko, että tämänkaltainen RD:n vähättelevä puhe omistaan on jotakuinkin samaa, mitä Pajuoja heitteli juuri ennen potkujaan teillä? Eikö ollut niin, että Pajuojan "samankaltaisten" pelaajia vähättelevien kommenttien jälkeen luotto valmentajaan oli lopullisesti mennyt eikä jatkomahdollisuuksiin enää uskonut Ilveksen hallituksessa kukaan?

Itse olen sitä mieltä, että RD:n hauskat heitot, vaikka tavallaan rehellistä ja suoraa puhetta ovatkin, kääntävät pahimmillaan (kuten ehkä juuri nyt) veistä siinä avohaavassa, joka joukkueen lihassa tällä hetkellä on. Se tie ei vie pitkälle.

--- Lainaus päättyy ---
Pajuojan heitot ennen potkuja oli hieman eri sorttisia, mutta siitä olen samaa mieltä, että molempien heitot ovat aika vaarallisilla vesillä. Kuvaa jotenkin sitä epätoivoa, mitä valmentajalla on. Jokainen valmentaja varmaan tietää, että asioita ei edistetä pelaajien julkisella mollaamisella. Siltä osin tilanne on erilainen, että Juupe oli ja on edelleenkin henkeen ja vereen Ilves. RD on kuitenkin vain "palkkasoturi", jolle Tappara on vain tapa hankkia makkaraa leivän päälle.

polvitaklaaja:
Mä peesaan tuota profeetan kommenttia RD:n vähättelevästä puheesta joukkuetta kohtaan ja itsensä (oman olonsa) esiin tuomista siinä mielessä että voittoja janoava valmentaja ei tässä tilanteessa olisi ***** vaan "ok fiilikset, ei mitään hätää jees jees".

Tähän vielä lisänä tuo Niemisen haastattelu. Kyllä siellä joku nyt hankaa vastaan ja pahasti mutta kysynpä vaan että mitä ihmettä tapahtui tauon aikana? Kävikö niin, että kun odotetut vahvistukset eivät saapuneetkaan niin kirveitä rupesi lentämään kaivoon?

Tän Duffelbagin kommentin jälkeen tulee väistämättä mieleen Urheilulehden artikkeli siitä kuinka JYP:ssä rupesi vastarintaa löytymään pelaajista... no jokaisella on tietysti oma mielipiteensä Seppänen & Co. mutta ajatuksia herättävä artikkeli kuitenkin (ei ole kyse uusimmasta lehdestä).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta