Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (62/103) > >>

Jarzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 02, 2011, 23:57:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 02, 2011, 23:42:28 ---Jäsen Naapurin kun taidan tuntea niin allekirjoitatko, että tämänkaltainen RD:n vähättelevä puhe omistaan on jotakuinkin samaa, mitä Pajuoja heitteli juuri ennen potkujaan teillä? Eikö ollut niin, että Pajuojan "samankaltaisten" pelaajia vähättelevien kommenttien jälkeen luotto valmentajaan oli lopullisesti mennyt eikä jatkomahdollisuuksiin enää uskonut Ilveksen hallituksessa kukaan?

Itse olen sitä mieltä, että RD:n hauskat heitot, vaikka tavallaan rehellistä ja suoraa puhetta ovatkin, kääntävät pahimmillaan (kuten ehkä juuri nyt) veistä siinä avohaavassa, joka joukkueen lihassa tällä hetkellä on. Se tie ei vie pitkälle.

--- Lainaus päättyy ---
Pajuojan heitot ennen potkuja oli hieman eri sorttisia, mutta siitä olen samaa mieltä, että molempien heitot ovat aika vaarallisilla vesillä. Kuvaa jotenkin sitä epätoivoa, mitä valmentajalla on. Jokainen valmentaja varmaan tietää, että asioita ei edistetä pelaajien julkisella mollaamisella. Siltä osin tilanne on erilainen, että Juupe oli ja on edelleenkin henkeen ja vereen Ilves. RD on kuitenkin vain "palkkasoturi", jolle Tappara on vain tapa hankkia makkaraa leivän päälle.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on kyllä totta, mutta on se perkele, jos " Pensselisetä " ei yritä antaa edes pelinappuloita....

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarzo - Joulukuu 03, 2011, 00:01:43 ---Tämä on kyllä totta, mutta on se perkele, jos " Pensselisetä " ei yritä antaa edes pelinappuloita....

--- Lainaus päättyy ---
Ilveksessä haikailtiin myös vahvistusten perään. Ei saatu ja porukka päätti sitten ottaa itse vastuun menestyksestä. Miksi se ei onnistuisi Tapparassa?

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: polvitaklaaja - Joulukuu 03, 2011, 00:00:43 ---Mä peesaan tuota profeetan kommenttia RD:n vähättelevästä puheesta joukkuetta kohtaan ja itsensä (oman olonsa) esiin tuomista siinä mielessä että voittoja janoava valmentaja ei tässä tilanteessa olisi ***** vaan "ok fiilikset, ei mitään hätää jees jees".

--- Lainaus päättyy ---

Sen mitä Dufvaa hetken siinä hallin ulkopuolella näin niin kyllä sillä mun mielestä aika kova vitutus ennemminkin oli.

En tiedä miksi mutta näen tuon niin ettei siinä niinkään tarkoiteta pelaajia.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 03, 2011, 00:06:27 ---Sen mitä Dufvaa hetken siinä hallin ulkopuolella näin niin kyllä sillä mun mielestä aika kova vitutus ennemminkin oli.

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti parhaiten sen pystyit aistimaan kun jutulle pääsit ja en epäile etteikö vituttaisi, paskahan joukkue oli tänään.

Kaikesta huolimatta, nuo kommentit vaikka semi-hauskoja olivatkin, olisi voinut jättää sanomatta tai olisi vaikka ladannut laidallisen "road was very slippery"-jargonia.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 03, 2011, 00:06:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: polvitaklaaja - Joulukuu 03, 2011, 00:00:43 ---Mä peesaan tuota profeetan kommenttia RD:n vähättelevästä puheesta joukkuetta kohtaan ja itsensä (oman olonsa) esiin tuomista siinä mielessä että voittoja janoava valmentaja ei tässä tilanteessa olisi ***** vaan "ok fiilikset, ei mitään hätää jees jees".

--- Lainaus päättyy ---

Sen mitä Dufvaa hetken siinä hallin ulkopuolella näin niin kyllä sillä mun mielestä aika kova vitutus ennemminkin oli.

En tiedä miksi mutta näen tuon niin ettei siinä niinkään tarkoiteta pelaajia.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Uskon minäkin, ettei siinä ensisijaisesti tarkoiteta nykyisiä pelaajia, vaan sitä setää, jonka työ on hankkia lisää pelaajia. Alla sama ajatus lihavoituna hieman aiemmin eri sanoin.


--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 02, 2011, 22:34:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 02, 2011, 22:26:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: terottaja - Joulukuu 02, 2011, 21:00:17 ---Dufvan eväät on syöty...

--- Lainaus päättyy ---

En nyt tiedä miten tätä tänne kirjoittaisi mutta pakko oli odottaa pelaajia ja valmennusta ulos pukokopeista hallin pihalla ja katsoa vituttaako niitä edes. Pienen kyssärin heitin Dufvallekin ja vastaus oli "Olisi pitänyt olla huolestunut paljon aikaisemmin, yritän sammuttaa tulipaloa, sen halun pitää olla jossain ihan muualla". Pässikin tajuaa että sillä tarkoitetaan Leinosta ja hallitusta, tehkää nyt jumalauta jotain siellä toimistossa, ihan järkyttävää.

--- Lainaus päättyy ---

Hienoa salapoliisityötä. Päätelmä lienee oikea ja niin kai se onkin, että Dufvakin vaan jää Mikin ja hallituksen jalkoihin. Saa huutaa pelaajia, mutta vastaus on aina sama. Rautakorvelle taisi ainakin kolmannella tulemisellaan käydä juuri näin.

--- Lainaus päättyy ---

Harmi.

Miten me teemme tämän:


--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 03, 2011, 00:04:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarzo - Joulukuu 03, 2011, 00:01:43 ---Tämä on kyllä totta, mutta on se perkele, jos " Pensselisetä " ei yritä antaa edes pelinappuloita....

--- Lainaus päättyy ---
Ilveksessä haikailtiin myös vahvistusten perään. Ei saatu ja porukka päätti sitten ottaa itse vastuun menestyksestä. Miksi se ei onnistuisi Tapparassa?

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta