Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (30/34) > >>

TJ:
Toihan on komea!

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Syyskuu 09, 2014, 10:11:53 ---Toihan on komea!

--- Lainaus päättyy ---

Ja paitakin on hieno.

bwo:
Tappara ei ole voittanut (SM-)Liigan aikana kertaakaan mestaruutta muuten kuin sininen kypärä päässä.

Taas jäädään toiseksi?

Petros:
Jaahas, että tollainen tekele.

Viime kaudella se leveä oranssi-valkoinen raita sinissä paidoissa sopi hyvin housujen valkoisen raidan kanssa.

Numerot hihassa edelleen pahassa paikassa alhaalla. Ymmärtää tietysti sponssien takia mutta kuitenkin.

Toivotaan että edes selkänumero on oranssi.

Axe Boobs:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 09, 2014, 02:25:17 ---Itse toivoisin vain sinistä asua jokaiseen kotipeliin, koska mielestäni se on niin paljon hienompi. Ja lähes kaikissa vieraspeleissä käytössä on kuitenkin valkoinen.

--- Lainaus päättyy ---
Mä oon valkoisen kotipeliasun kannalla. Kolme syytä:

1) Simisessä paidassa nuo valkoiset laatikot ovat vaan kamalia. Valkoiseen mainokset sulautuvat paremmin, kun kummastakaan ne eivät jää kuitenkaan mieleen.

2) Nostalgiasyyt: 90-luvun kakarana Tapparalla oli valkoiset kotipeliasut, kun hallilla aloin käymään.

3) Vierasjoukkueiden peliasut: Jos pitää valita, haluanko nähdä punaisen HIFK:n, turkoosin Pelicansin ja oranssin HPK:n vai valkoisen HIFK:n, valkoisen Pelicansin ja valkoisen HPK:n, valinta on helppo. Tapparan suhteen paidan värillä ei ole niin väliä, kunhan oranssit pöksyt pysyvät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta