Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (31/34) > >>

AnSo:
Ite haluisin et pelattais yhdellä paidalla (sininen), ja ne vieraspelit mihin sininen ei käy vastustajan takia, niin niihin sitten kakkospaita valkoinen käyttöön.

Tätä toivoisin myös koko liigalta, koska aiemmin sivuttuna HIFKin kuuluu olla punanen, TPSn mustavalkoinen jne.

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Axe Boobs - Syyskuu 09, 2014, 11:57:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 09, 2014, 02:25:17 ---Itse toivoisin vain sinistä asua jokaiseen kotipeliin, koska mielestäni se on niin paljon hienompi. Ja lähes kaikissa vieraspeleissä käytössä on kuitenkin valkoinen.

--- Lainaus päättyy ---
Mä oon valkoisen kotipeliasun kannalla. Kolme syytä:

1) Simisessä paidassa nuo valkoiset laatikot ovat vaan kamalia. Valkoiseen mainokset sulautuvat paremmin, kun kummastakaan ne eivät jää kuitenkaan mieleen.

2) Nostalgiasyyt: 90-luvun kakarana Tapparalla oli valkoiset kotipeliasut, kun hallilla aloin käymään.

3) Vierasjoukkueiden peliasut: Jos pitää valita, haluanko nähdä punaisen HIFK:n, turkoosin Pelicansin ja oranssin HPK:n vai valkoisen HIFK:n, valkoisen Pelicansin ja valkoisen HPK:n, valinta on helppo. Tapparan suhteen paidan värillä ei ole niin väliä, kunhan oranssit pöksyt pysyvät.

--- Lainaus päättyy ---

1) Tämän näen juuri päinvastoin. :D Mutta nämä ovat makuasioita.

2) Tämän syyn ymmärrän.

3) Itseäni hämmentää nähdä kotipelissä vierasjoukkueella hienompi peliasu ja omalla joukkueella se (omasta mielestä) vähemmän hieno. Mutta tähän toki auttaisi edellisenkin kirjoittajan ehdotus, että aina pelattaisiin sillä yhdellä peliasulla, paitsi silloin kun joukkueiden asut eivät erottuisi kunnolla, jolloin vierasjoukkue pelaa kakkospaidalla. AnSon kanssa siis täysin samaa mieltä.

Mielestäni hienointa ja tärkeintä olisi, että eri joukkueiden asut erottuisivat toisistaan ja värejä tunnustettaisiin enemmän. Sen takia ehkä tuo valkoinenkaan ei niin miellytä silmää, kun melkein kaikilla joukkueilla on toisena paitana valkoinen (mikä on käytännön syistä ihan ymmärrettävää).

tapparalaine:
Todella tyylikkäät nuo uudet vieraspaidat!

Tmo:
TV-kuvissa näyttää kokovalkoiselta. Karmea paita. Hyissstana  :(

Messi:
Hieno paita. Se on makuasia, sano koira kun toisen p:ttä nuoli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta