Kirjoittaja Aihe: Antti Erkinjuntti  (Luettu 260948 kertaa)

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #840 : Helmikuu 03, 2015, 13:24:44 »
Itse olen useempaan otteeseen nähnyt herrat Luceniuksen ja EJ naukkailevan kesällä ja nyt kauden aikana EJ:n 4kertaa kupilla. Twitterissä EJ mm. twiittasi Tapparan kokoonpanon kun oli itse 13hyökkääjä ja pelin jälkeen "Hieno voitto! Iteltä aika virheetön peli tänään. Huomenna vastassa aina paha @TampereenPoika ja @TeamRaumanLukko". Nämä asiat minusta jo kielivät epäurheilijamaisesta käytöksestä ja lapsellisuudesta. Juomiseen en enään kommentoi muuta kun komppaan jäsen 4_tra lausetta Yksillöllisiä vaikutuksia.

Hui kauhia! Nyt on siis pelaajilta juomisen lisäksi kielletty myös huumori?

Näinpä...Kyllä urheilijatkin ovat ihmisiä.

Alkaa mennä kyllä otsikon vierestä, mutta ehkä EJ oli vain tutkitusti mainiolla palautusjuomalla heti treenin jälkeen... ::)

Lähde:IL - Tuore suomalaisanalyysi: Olut on mainio palautusjuoma!
http://m.iltalehti.fi/elintavat/2015020319137888_el.shtml

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #841 : Helmikuu 03, 2015, 13:25:26 »
Voi tsiisus, lätkäpelaajat vetää kesällä soppaa. Kylläpä on epäammattimaista käytöstä!

Oon muuten nähnyt joskus joukkuueen kapteeninkin juopottelemassa, samoin viime kauden maalipörssin voittajan, samoin Tapparan viime kauden parhaat ulkomaalaisvahvistukset. Epäammattimaisia juoppoja koko sakki!
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #842 : Helmikuu 03, 2015, 14:30:24 »
Voi tsiisus, lätkäpelaajat vetää kesällä soppaa. Kylläpä on epäammattimaista käytöstä!

Älä muuta sano.

Vielä yksi ylläripylläri kaikille spedeille, tiedän 100% varmaksi että EJ on käynyt myös treffeillä! Hyi helkkari mitä toimintaa kesken kauden -> pois pelaavasta kokoonpanosta kiitoooosh!
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #843 : Helmikuu 03, 2015, 14:36:53 »
Voi tsiisus, lätkäpelaajat vetää kesällä soppaa. Kylläpä on epäammattimaista käytöstä!

Älä muuta sano.

Vielä yksi ylläripylläri kaikille spedeille, tiedän 100% varmaksi että EJ on käynyt myös treffeillä! Hyi helkkari mitä toimintaa kesken kauden -> pois pelaavasta kokoonpanosta kiitoooosh!


Joo törkeetä miettikää kuinka paljon ajatukset voivat reeneissä karkailla.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #844 : Helmikuu 03, 2015, 16:19:39 »
Oli miten oli, mutta on kyllä ollut jotenkin "poissaoleva" ja ylimielinen, johtuisko siitä ettei jatka täälä?
Mulle sopii mainiosti, että EJ ei kuulunut jatkopahvin kirjoittaneisiin. Tervemenoo eteenpäin!

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #845 : Helmikuu 03, 2015, 18:39:25 »
No joo, itse olen vähän Lehterän valitsemilla linjoilla. Ja taisi Nemonkin mainita jossain haastattelussa ettei viinan kanssa läträys sovi enää suomalaiseen hokiin. Ei anna kovin kovaa kuvaa huippu-urheilijan elämästä, jos tämän tästä on kosteita saunailtoja ja näiden päälle vielä vedetään "omatoimisesti" kosteita iltoja. Aiheesta on varmaan hyllymetreittäin tutkimustietoa, siinä tosiaan annetaan vain vastustajille etumatkaa. Mutta kukin tavallaan.

EJ nousi edellisillä Tappara-kausillaan pelillisesti entistä kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi. Tällä kaudella tietty perustekeminen on ollut ihan laadukasta, mutta otteet ovat olleet odotuksiin nähden siltikin vähän vaisuja. Ehkä on tosiaan hyvä vaihtaa maisemaa tässä vaiheessa. Mutta vedetään tämä ensin kunnialla loppuun.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #846 : Helmikuu 03, 2015, 19:32:27 »
Itse olen useempaan otteeseen nähnyt herrat Luceniuksen ja EJ naukkailevan kesällä ja nyt kauden aikana EJ:n 4kertaa kupilla.

Tulee vaan mieleen että mitenkähän JuZa69:n oma alkoholin käyttö, täytyy varmaan päivystää lähes päivittäin jossain baarissa että 4 kertaa on samaan aikaan samassa paikassa vielä kesken olevan kauden aikana.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #847 : Helmikuu 03, 2015, 19:38:17 »
Näin muuten Erkinjuntin viime kauden aikana enemmänkin kun neljä kertaa kupilla, ja teki silti henk. koht. piste-ennätyksensä ja oli Tapparan kolmanneks paras pistemies.
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #848 : Helmikuu 03, 2015, 19:41:05 »
Näin muuten Erkinjuntin viime kauden aikana enemmänkin kun neljä kertaa kupilla, ja teki silti henk. koht. piste-ennätyksensä ja oli Tapparan kolmanneks paras pistemies.

Tämähän kertoo siis siitä että Liigassa suurella osaa pelaajista on alkoholiongelma koska eihän tuo olisi muuten mitenkään mahdollista.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #849 : Helmikuu 03, 2015, 19:42:19 »
Eihän se mikään yllätys ole, että EJ viihteellä käy. Mutta toisaalta onko sekään sattumaa, että ne joita eniten tuolla baareissa nähdään ovat juuri näitä luceniuksia, hannupikkaraisia ja jessesaarisia? Joku voisi sanoa flegmaattisiksi taiteilijoiksi tai aikuisiksi lapsiksi. Vaikea kuvitella jostain Saravosta/Latvalasta, että kävisi parin viikon välein vetämässä pään täyteen. Enkä nyt todellakaan väitä, että Erkinjuntti näin tekisi.

Minulle se on ihan sama, miten pelaajat vapaa-aikansa käyttää, jos se ei vaikuta työhön. Erkinjuntin kohdalla ei ainakaan männä vuosina ole vaikuttanut, joten tehköön, mitä haluaa.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #850 : Helmikuu 03, 2015, 19:42:54 »
Näin muuten Erkinjuntin viime kauden aikana enemmänkin kun neljä kertaa kupilla, ja teki silti henk. koht. piste-ennätyksensä ja oli Tapparan kolmanneks paras pistemies.

Tämähän kertoo siis siitä että Liigassa suurella osaa pelaajista on alkoholiongelma koska eihän tuo olisi muuten mitenkään mahdollista.
Niin. Kaikki Antin alapuolella pistetaulukossa olevat lienee vain kovempia juoppoja. Paljonkohan Saravo vetää simaa kun pistetahti Liiga-uralta on vaan n. 0,2p/peli?
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #851 : Helmikuu 03, 2015, 21:20:20 »
Fakta on, että Erkinjuntti on ollut jo pidemmän aikaa joukkueen heikoimpia lenkkejä. Ei pelaa joukkueelle, pitkät kuljetukset päättyvät liian usein kiekonmenetyksiin. Maalinteko on lisäksi todella vaikeaa, joskaan viime aikoina ei ole enää useinkaan päässyt edes paikoille, mikä kertonee kaiken olennaisen.

Peliesityksillä ei mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon. Alemmissa kentissä ei ole mitään käyttöä ja ylempiin kenttiin ei nykyvire riitä. Ja kun luonnetta ei ainakaan katsomoon nähtynä ole riittävästi, kannattaisi miestä yrittää vaihtaa kookkaampaan hyökkääjään kevättä ajatellen. Da Costa pystyy vähintään samaan hyökkäyspäässä ja omaa aivan eri luokan laukauksen, joten hänet kutsuisin takaisin. EJ:llä on paljon potentiaalia ja on osoittanut olevansa parhaimmillaan erinomainen pelaaja. Jos hän peiliin katsomalla ja onnistumisten kautta löytää oman huipputasonsa, niin olen todella mielelläni väärässä. Nyt nähtyä "työpaikalla, muttei töissä" -asennetta en kuitenkaan fanina halua enää nähdä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2015, 21:23:15 kirjoittanut Z »

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #852 : Helmikuu 03, 2015, 21:23:56 »
Fakta on, että Erkinjuntti on ollut jo pidemmän aikaa joukkueen heikoimpia lenkkejä. Ei pelaa joukkueelle, pitkät kuljetukset päättyvät liian usein kiekonmenetyksiin. Maalinteko on lisäksi todella vaikeaa, joskaan viime aikoina ei ole enää useinkaan päässyt edes paikoille, mikä kertonee kaiken olennaisen.

Peliesityksillä ei mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon. Alemmissa kentissä ei ole mitään käyttöä ja ylempiin kenttiin ei nykyvire riitä. Ja kun luonnetta ei ainakaan katsomoon nähtynä ole riittävästi, kannattaisi miestä yrittää vaihtaa kookkaampaan hyökkääjään kevättä ajatellen. Da Costa pystyy vähintään samaan hyökkäyspäässä ja omaa aivan eri luokan laukauksen, joten hänet kutsuisin takaisin. EJ:llä on paljon potentiaalia ja on osoittanut olevansa parhaimmillaan erinomainen pelaaja. Jos hän peiliin katsomalla ja onnistumisten kautta löytää oman huipputasonsa, niin olen todella mielelläni väärässä. Nyt nähtyä työpaikalla, muttei töissä -asennetta en kuitenkaan fanina halua enää nähdä.

Jos peli ei kulje se ei aina ole asenteesta kiinni kuten täällä luullaan. Ainakin omaan silmään EJ tosiaan pelaa joukkueelle ja yrittää kyllä mutta asiat eivät vain onnistu tällä hetkellä. Itseluottamus on varmaan negatiivinen tasolla... Itse uskon että Erkinjuntti saa juonenpäästä kiinni mutta edelleen väitän että asenteessa ei todellakaan ole mitään vikaa. Väitettiinhän täällä Greeninkin asenteen olevan surkea kun alkukaudella ei onnistunut, ja se on vuosien mittaan ollut täällä se ykkösselitys kaikkeen.

Poissa Z

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #853 : Helmikuu 03, 2015, 21:39:34 »
Luonne ja asenne eivät ole synonyymeja.

Greenin henkinen puoli on kunnossa, sen näkee CV:stä ja kentältä katsomoon. Josh katsoo ennen peiliin kuin pelikaveriin.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #854 : Helmikuu 03, 2015, 22:54:05 »
Saattaa kyllä olla niinkin, että Erkinjuntti nousee kevään peleissä aika kovaan arvoon, jos niin pitkälle päästään...saas nähdä.