Kirjoittaja Aihe: Antti Erkinjuntti  (Luettu 260974 kertaa)

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #240 : Marraskuu 14, 2012, 09:23:37 »
Voisko ajatella heittää Haapala tuohon laituriksi? Saattaisi yhteispeli Conollyn kanssa toimia tosi hyvin? Tällä hetkellä Haapala menee Makkosen vierellä ihan hukkaan. Ei vaan toimi. Makkonen ollut minulle iso pettymys, vaikkei sillä merkitystä olekaan, mitä mieltä olen.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #241 : Marraskuu 14, 2012, 09:30:57 »
Voisko ajatella heittää Haapala tuohon laituriksi? Saattaisi yhteispeli Conollyn kanssa toimia tosi hyvin? Tällä hetkellä Haapala menee Makkosen vierellä ihan hukkaan. Ei vaan toimi. Makkonen ollut minulle iso pettymys, vaikkei sillä merkitystä olekaan, mitä mieltä olen.

Itse en ainakaan Haapalaa sijoittaisi Erkinjuntin paikalle. Sehän ei ole yllätys, että Makkosen rinnalla menee hukkaan. Omasta mielestäni tuo on Haapalalle ihan hyvä paikka, itse pidän Haapalaa järkevänä ja fiksuna pelaajana jolloin sopii Makkosen rinnalle hyvin, toki pisteitä ei tule samaan tapaan mutta Henkan muu duuni on loistavaa.

Jotain EJ:n kanssa on yritettävä. Mitenhän toimisi EJ:n ja Haapalan yhteispeli? Jos vaihtaisi EJ:n ja Ahtolan paikkaa.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #242 : Marraskuu 14, 2012, 09:40:53 »
Mun idea olis kyllä tällä kohtaa se,että Erkinjuntti laitettais Ahtolan ja Makkosen kanssa...Se ei välttämättä auttaisi Erkinjunttia,mutta Connolly-Koskiranta-Haapala voisi olla aika kova kenttä ainakin liikettä olisi. Ja näin ollen EJ olisi sielä mihin hän tämän hetken suorituksillaan kuuluu ja Henkan pistepotentiaalia saataisiin ulosmitattua...

Uskon,että tällä järjestelelyllä meillä olisi kaksi ekaa kenttää aika tomanttisia ja kolmosessa olisi potentiaalia,joka joko tulee tai ei tule,mutta ainakin "alisuorittajat" Ahtola ja Erkinjuntti olisivat samassa kentässä,jolloin ongelma ikäänkuin olisi vain yhdessä kentässä. Makkonen puolustaa kuitenkin hyvin joten tuskin omissakaan kauheesti kolisisi..Ja EJ saisi ehkä enemmän tilaa ja aikaa, kun pääsee vastustajan alempia kenttiä vastaan...
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #243 : Marraskuu 14, 2012, 10:25:37 »
Valitettavasti Antin "tekemisessä" ei ole oikein mitään hyvää. Yksin yrittämistä joka ei johda mihinkään. Syöttö lähtee vasta kun on jo liian myöhäistä ja omissa tilanteissa kädet jäätyy tai kiekko pyörähtää lavassa. Näennäistä kiekonhallintaa maalintakana tai kulmissa sieltä maalintekopaikoille kuitenkaan pääsemättä.

Erkinjunttihan oli eilen parantanut olennaisesti perussyntiään eli kiekon hautomista, heitti useita namupasseja ja oli aktiivisesti mukana ketjun kylmahyrrissä. Saisi edelleen suoraviivaistaa hieman ja erityisesti laukoa hanakammin, mutta kaiken kaikkiaan ero kuukauden takaiseen on huomattava ja viestisi pohjautuu enemmän vanhaan mielikuvaan kuin TPS-otteluun.

Mäkin haluaisin mieluummin nähdä Ahtolan ja Erkinjuntin paikkoja vaihdettavan päikseen, mutta tällä hetkellä Erkinjuntti ei ole enää vastaava pulma kuin tovi sitten.

Haapalasta sen verran että hän tai Connolly nimenomaan sopii hyvin Makkosen ketjuun, koska he ovat joukkueen ainoat laiturit, jotka ovat riittävän fiksuja rytmittämään peliä.

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #244 : Marraskuu 14, 2012, 13:09:10 »
Valitettavasti Antin "tekemisessä" ei ole oikein mitään hyvää. Yksin yrittämistä joka ei johda mihinkään. Syöttö lähtee vasta kun on jo liian myöhäistä ja omissa tilanteissa kädet jäätyy tai kiekko pyörähtää lavassa. Näennäistä kiekonhallintaa maalintakana tai kulmissa sieltä maalintekopaikoille kuitenkaan pääsemättä.

...viestisi pohjautuu enemmän vanhaan mielikuvaan kuin TPS-otteluun.

Näkemykseni perustuu itseasiassa 3-4 edelliseen otteluun ja siihen odotusarvoon jonka 1-2 ketjun laiturille asetan. EJ:n alkukauden otteista SM-liigassa ei ole niinkään tarkkaa käsitystä, mutta ei käsittääkseni ole niissäkään oikein onnistunut. Itse herraa kohtaan ei ole mitään antipatioita, mutta ei mielestäni suorita sillä tasolla joka oikeuttaisi noille minuuteille. "Alemmissa" kentissä kun olisi paremmin esiintyviä kavereita esim. Haapala/Ahtola.

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #245 : Marraskuu 14, 2012, 16:23:35 »
Erkinjunttihan oli eilen parantanut olennaisesti perussyntiään eli kiekon hautomista, heitti useita namupasseja ja oli aktiivisesti mukana ketjun kylmahyrrissä. Saisi edelleen suoraviivaistaa hieman ja erityisesti laukoa hanakammin, mutta kaiken kaikkiaan ero kuukauden takaiseen on huomattava ja viestisi pohjautuu enemmän vanhaan mielikuvaan kuin TPS-otteluun.

+1

Näin sen minäkin näin. Erkinjuntti pelasi ihan hyvin eilen, hyvää pyörittelyä hyökkäyspäässä ja hyviä syöttöjä. Maalinteko vain on edelleen vaikeaa.

Mahdollisista vaihtoehdoista Erkinjuntille, niin en oikein näe Haapalaa Connollyn kanssa ykköskentässä, menisi jo liian mikkihiiri-kentäksi. Haapalan voi kyllä nostaa takaisin Barkovin kenttään, jolloin Hansen vastaavasti ykköseen, tiedä sitten toimisiko.

Haapalahan on varsin älykäs ja taitavasti syöttävä pelaaja, mutta maaleja ei ole vielä kauheasti syntynyt. Siinä mielessä muistuttaa paljon Connollya, joten Connolly-Koskiranta tarvitsee ehkä toisenlaisen pelaajan rinnalleen.

Ahtola puolestaan on ihan toisentyyppinen pelaaja. Vahvuus on laukaus ja maalinteko, toisaalta sitten nämä kulmapyörittely- ja syöttelyominaisuudet ei ole Erkinjuntin(kaan) tasolla. Kokeilu ykkösketjussa olisi toki mielenkiintoinen.


Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #246 : Marraskuu 21, 2012, 01:45:50 »
Olkoon kaverille joillekin surffari ja rasite, sekä LeKiin lähetettävä moppitukka niin kyllä itse ainakin alan jo säälimään miestä toden teolla.

Sehän oli ihan käsittämätön kämmi se tyhjästä maalista ohi ampuminen, voi vain kuvitella minkälainen kiirastuli miehen sisällä on tällä hetkellä. Ei mistään, siis ei mistään sisään. Tuurikaan ei ole yhtään myötä, kai se pitää ansaita. Tämän päivän vastustajassa myös Kuhta on pelannut ilman maalia tähän asti, kuinka ollakaan mies pääsi laukomaan unelmanvedon läheltä maalia ja käsittämätön koppi ylänurkasta Metsolalta. Näin se vain menee.

Noin muuten Erkinjuntti pelasi mielestäni ihan hyvän ottelun, välillä jakaa kiekkoa hyvin ja välillä hautoo. Sen kanssa on elettävä. Onhan tuo kulmissa jaloistaan käsittämättömän vahva kaveri.

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #247 : Marraskuu 21, 2012, 06:12:38 »
Alkaa vain ehkä syömään motivaatiota muilta jos ei kaveri laita edes avopaikasta sisään (miksi sille edes syöttää...). Mitä tässä oikeastaan edes odotetaan? Onko Erkinjuntissa jotain niin maagista että väkisin pidetään ykkösen laidassa? Aika hyvät näytönpaikat on kaverille jo annettu, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Rotaatiota nyt tuolle paikalle ja katotaan josko jollain muulla kulkis. Pettynyt Rautakorven melko mielikuvituksettomaan peluuttamiseen.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #248 : Marraskuu 21, 2012, 07:44:18 »
Alkaa vain ehkä syömään motivaatiota muilta jos ei kaveri laita edes avopaikasta sisään (miksi sille edes syöttää...). Mitä tässä oikeastaan edes odotetaan? Onko Erkinjuntissa jotain niin maagista että väkisin pidetään ykkösen laidassa? Aika hyvät näytönpaikat on kaverille jo annettu, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Rotaatiota nyt tuolle paikalle ja katotaan josko jollain muulla kulkis. Pettynyt Rautakorven melko mielikuvituksettomaan peluuttamiseen.
Erkinjuntti pelas eilen oikeinkin hyvin. Ja mm. ekassa erässä pelas ihan itse itsensä tekopaikkoihin. Tällä hetkellä ei vain mistään uppoa - ja siihen ei auta rotaatiot eikä mikään muukaan kuin jatkaa yrittämistä. Ehkä se jossain kohtaa natsaa ja sitten lähtee kulkemaan.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #249 : Marraskuu 21, 2012, 08:41:56 »
Alkaa vain ehkä syömään motivaatiota muilta jos ei kaveri laita edes avopaikasta sisään (miksi sille edes syöttää...). Mitä tässä oikeastaan edes odotetaan? Onko Erkinjuntissa jotain niin maagista että väkisin pidetään ykkösen laidassa? Aika hyvät näytönpaikat on kaverille jo annettu, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Rotaatiota nyt tuolle paikalle ja katotaan josko jollain muulla kulkis. Pettynyt Rautakorven melko mielikuvituksettomaan peluuttamiseen.
Erkinjuntti pelas eilen oikeinkin hyvin. Ja mm. ekassa erässä pelas ihan itse itsensä tekopaikkoihin. Tällä hetkellä ei vain mistään uppoa - ja siihen ei auta rotaatiot eikä mikään muukaan kuin jatkaa yrittämistä. Ehkä se jossain kohtaa natsaa ja sitten lähtee kulkemaan.
Hyvältä pörräämiseltä näytti ja paikkoja oli. Todella toivon, että olen paikalla hallilla kun EJ saa SEN maalinaikaan. Sitten toivottavasti peli vapautuu ja verkko soi. Potentiaalia on - ja onneksi yritystä.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #250 : Marraskuu 21, 2012, 08:55:47 »
Samaa mieltä, kyllä EJ pelas eilen hyvin, mutta kun gorilla on selässä niin se on.  Oon täysin varma, että tuolla yrityksellä se jossain vaiheessa sieltä tippuu. Itse jalkapalloilijana samojen ongelmien kanssa tuskailleena tiedän miltä se tuntuu ja sympatiat on kyllä täysin Antin puolella. Ei tässä ole enää kyse pelaajan huonoudesta vaan pään sisällä kummittelevasta paineesta. On se todellakin käsittämätöntä miten se kiekko ei noista paikoista uppoa välillä edes tuurilla, sen verran hyviin paikkoihin kaveri itsensä löytää.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #251 : Marraskuu 21, 2012, 11:49:24 »
Vois olla Juntilla käyttöä tälle herralle http://tappara.fi/liiga/joukkue.html?view=tapparapelaajat&layout=pelaaja&pelaajaid=106

Tietääkö kukaan muuten yhtään mitään tosta Konttisesta ?

Poissa TBK

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #252 : Marraskuu 21, 2012, 15:08:20 »
Konttisesta en tiedä, mutta mv-valmentaja Tuononen on myös erikoistunut menttaalipuolen harjoitteluun. Hän on mentaalivalmentaja Minna Marshin kanssa tehnyt maalivahtien mielikuvaharjoittelu cd:n.
Nēmō enim fere saltat sobrius, nisī forte īnsānit.

Poissa Theoren

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 195
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #253 : Marraskuu 21, 2012, 15:56:14 »
Säälittämäänhän tuo alkaa pikkuhiljaa. On tullut kärkkäästi arvosteltua Anttia, mutta eilen pelas hyvin. Connolly on muutaman huippupaikan järkänny, mutta eilinen sössiminen oli jo jotain. Kyllä siinä perse nousi jo penkistä, eikä meinannu uskoa ettei tuostakaan maalia. Hyvin oli maalintekopaikalla kyllä.
Yrittää kovasti ja on vähentänyt turhaa pörräämistä kulmissa. On ainakin minun silmissä parantanut, mutta maalia ei vaan saa mistään. Upean nousun maalille teki myös siinä 1.erässa. Kaikki muu sujuu, mutta maalin edessä jäätyy totaalisesti.
Jaa-a. Mikähän siihen auttaisi sitten. Makkosen viereen pienemmälle vastuulle, jos rentous löytyis?
Maalit kai ne on mitkä ratkasee ja kyllähän niistä paikoista pitäs laittaa sisäänkin välillä.
kyä meinaan kyä näin o

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #254 : Marraskuu 21, 2012, 16:19:44 »
Niinhän sitä sanotaan että niin kauan on asiat kunnossa kun pääsee maalipaikoille. Melkoinen orankilauma
EJn harteilla juuri nyt asustaa. Minusta näytti kuin EJ olisi hieman hätkähtänyt tilanteessa jossa Conolly pisti
laatan tyhjiin. Siinä oli aukeamassa tilanne jossa olisi vielä voinut EJlle tarjoilla paikan, mutta tämä ilmaisi kehon
kielellä että älä ny vaan mulle syötä, laitan ohi kuitenkin.

EJllä on tehot nollissa mutta muuten peli kyllä kulkee ihan mukiinmenevästi, ei huolta kyllä homma vielä aukeaa.

Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams