Kirjoittaja Aihe: Antti Erkinjuntti  (Luettu 261709 kertaa)

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #90 : Marraskuu 19, 2011, 18:54:47 »
Kuinka moni vielä haluaa ulostaa EJ:n????

Onneks näyttää nyt epäilijöille! Itse olen aina pitänyt miestä loistavana pelaajana enkä ymmärrä miksi EJ:stä olisi pitänyt/pitäisi luopua..

Poissa Peke66

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 102
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #91 : Marraskuu 19, 2011, 19:41:59 »
Taitaa EJ olla toinen Tapparan pelaaja Saravon lisäksi, jotka ovat tulleet Tapparaan kotipalkisiltani, siis lapinläänistä. I`am very proud!
Ennemmin rotuaarilla minihameessa, kuin kärppäpaita päällä pimiässä komerossa.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #92 : Marraskuu 19, 2011, 19:50:19 »
Hieno paluu sairastuvalta! Jatkahan samaa rataa!  ;)

Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #93 : Marraskuu 19, 2011, 20:17:20 »
Taitaa EJ olla toinen Tapparan pelaaja Saravon lisäksi, jotka ovat tulleet Tapparaan kotipalkisiltani, siis lapinläänistä. I`am very proud!

En usko että oot Lapista!Ei yhtään H:ta koko lauseessa..  ;D Eiks se menis jotenkin näin: Taithaa EehJii olha toinhen Tapharan pelhaaja...
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #94 : Marraskuu 19, 2011, 21:13:04 »
Tärkeä pelaaja kyllä Tapparalle...harmi vaan tuo loukkaantuminen, saattasi olla pelastanut tärkeitä pisteitä joukkueelle.

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #95 : Marraskuu 19, 2011, 22:48:49 »
Hyvä peli Antilta tänään ja pari hienoo maali ja hyvä taistelu loppuun saakka  vaikka tais jalkaan hiukan sattua  :D

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #96 : Marraskuu 19, 2011, 23:18:41 »
Onhan Erkinjuntti kyllä nyt osoittautunut, että on kyllä ihan joukkueen kirkkain tähti.

Miten olisi kenttä, jossa Barkov pelaisi keskellä ja Erkinjuntti snaipperina laidalla ja kenttää täydentäisi myös raskaaseen työhön sopeutuva Venäläinen? Ei olis mielestäni huonompi juttu. Barkov-Erkinjuntti on oikeesti pakko kokeilla. Ehkä joku Ahtolakin jne. kävis tuohon toiseen laitaan, mutta kyllä nyt olen ylpeä siitä, että meillä on näin mahtava pelaaja täällä Hakametsän oikeassa päässä.  :)
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #97 : Marraskuu 19, 2011, 23:23:07 »
Onhan Erkinjuntti kyllä nyt osoittautunut, että on kyllä ihan joukkueen kirkkain tähti.

Miten olisi kenttä, jossa Barkov pelaisi keskellä ja Erkinjuntti snaipperina laidalla ja kenttää täydentäisi myös raskaaseen työhön sopeutuva Venäläinen? Ei olis mielestäni huonompi juttu. Barkov-Erkinjuntti on oikeesti pakko kokeilla. Ehkä joku Ahtolakin jne. kävis tuohon toiseen laitaan, mutta kyllä nyt olen ylpeä siitä, että meillä on näin mahtava pelaaja täällä Hakametsän oikeassa päässä.  :)

Itse kyllä pitäisin EJ:n Makkosen laidalla. EJ tykkää pitää kiekko paljon, ja tällöin Makkosen ei tarvitse pitää sitä niin paljon, vaan pääsee rouhiin ja raastaan enemmän.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #98 : Marraskuu 19, 2011, 23:31:26 »
Onhan Erkinjuntti kyllä nyt osoittautunut, että on kyllä ihan joukkueen kirkkain tähti.

Miten olisi kenttä, jossa Barkov pelaisi keskellä ja Erkinjuntti snaipperina laidalla ja kenttää täydentäisi myös raskaaseen työhön sopeutuva Venäläinen? Ei olis mielestäni huonompi juttu. Barkov-Erkinjuntti on oikeesti pakko kokeilla. Ehkä joku Ahtolakin jne. kävis tuohon toiseen laitaan, mutta kyllä nyt olen ylpeä siitä, että meillä on näin mahtava pelaaja täällä Hakametsän oikeassa päässä.  :)

Itse kyllä pitäisin EJ:n Makkosen laidalla. EJ tykkää pitää kiekko paljon, ja tällöin Makkosen ei tarvitse pitää sitä niin paljon, vaan pääsee rouhiin ja raastaan enemmän.

Juuri näin. Nyt kun Peltolakin pelasi hyvän pelin tuossa kentässä, niin antaa olla ainakin pari seuraavaa peliä yhdessä. Barkovin kenttä taas ei toiminut oikein yhtään, kun Peltola siitä lähti, joten ehkä Palolaa voisi koittaa tässä ketjussa?

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #99 : Joulukuu 01, 2011, 23:25:18 »
Tänään näkyi sitä EJ:n pimeää puolta, eli yksin yrittämistä aika paljon. Yritti päästä vastusjan 5 pelaajan läpi yksin, eikä jakanut kiekkoa ajoissa.
Heikoin peli Tapparassa toistaiseksi.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #100 : Joulukuu 08, 2011, 20:27:52 »
Tässäpä linkki haastatteluun, jossa Erkinjuntti kertoo aivotärähdyksestään.

”Pään kanssa ei voi mennä puolikuntoisena kaukaloon.”  ;D

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #101 : Joulukuu 09, 2011, 15:23:37 »
Tässäpä linkki haastatteluun, jossa Erkinjuntti kertoo aivotärähdyksestään.

”Pään kanssa ei voi mennä puolikuntoisena kaukaloon.”  ;D

Hieno haastattelu. Auttaa tajuamaan, miten aivotärähdys todella vaikuttaa eikä se todellakaan ole leikin asia. Kiitos linkistä! :)

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #102 : Joulukuu 19, 2011, 17:29:54 »
Kylläpä on Erkinjuntin ensimmäinen syksy Tampereella ollut vaikea. Tässä ote päivän Lapin Kansasta:

"[..] Ottelua seurasi myös RoKi-kasvatti Antti Erkinjuntti. Tapparan liigahyökkääjän kautta on varjostanut kuuden viikon tauko aivotärähdyksen vuoksi. Nyt Erkinjuntti parantelee puolestaan kylkiruston ja pikkuvarpaan murtumia.
   - Aika vaikea syksy tässä on takana niin joukkueella kuin itsellä, mutta eiköhän tämä tästä.
   Ensi viikolla Erkinjuntti aikoo suunnata jäälle RoKi:n ja Rebelsin kanssa ennen paluuta Tampereelle. [...]"

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #103 : Joulukuu 19, 2011, 17:41:44 »
Täh?! Eihän nuo nyt kovin hyvältä kuulosta. Eipä ole minun korviini ainakaan kuulunut moisia juttuja..
Etenkin tuo kylkirustovamma kuulostaa ikävältä..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2011, 17:52:30 kirjoittanut HuiHai »

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Antti Erkinjuntti
« Vastaus #104 : Joulukuu 19, 2011, 19:39:20 »
No on ainakin oman osansa kärsinyt loukkaantumisista tälle kaudelle, hope so...