Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (121/158) > >>

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Tammikuu 28, 2012, 10:59:21 ---Jos nyt kuitenkin pelaillaan runkosarja loppuun ja toivotellaan sitten vasta sille viimeiselle onnea ja menestystä. Saipalla ja Hpk:lla on yhtälailla sarkaa kynnettävänä... eikö meilläkään ole kuin 11 pistettä viimeseen sijaan.

--- Lainaus päättyy ---

Erittäin hyvin sanottu! Pari peliä, jos hävitään ja Ilves saa voitettua niin ollaankin heti vähän eri tilanteessa joten turha tässä vaiheessa vielä hirveesti huudella.  Ei se meidänkään tilanne vielä kovin hääviltä näytä.

cace6969:
Joo ei todellakaan ole varaa huudella tai ilkkua yhtään mitään.Kyllä tässä meilläkin hommia vielä riittää.Ja vaikka olen henkeen ja vereen Tappara niin en todellakaan toivo että ilves tippuisi mihkään mestikseen.

Bouma:
Mä joskus aikoinaan toivoin Ilvekselle menestystä kun Tappara ei pärjännyt mutta en enää. Ilveksen fanit ovat armottomia Tapparan suhteen ja he toivovat kaikkea muuta kuin menestystä Tapparalle ja toivoisivat mestikseen tippumista ilman sääliä. Tervemenoa pohjalle Ilves, ei tule ikävä, ei edes paikalliskamppailuja, ei yhtään mitään.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Tammikuu 28, 2012, 12:50:22 ---Mä joskus aikoinaan toivoin Ilvekselle menestystä kun Tappara ei pärjännyt mutta en enää. Ilveksen fanit ovat armottomia Tapparan suhteen ja he toivovat kaikkea muuta kuin menestystä Tapparalle ja toivoisivat mestikseen tippumista ilman sääliä. Tervemenoa pohjalle Ilves, ei tule ikävä, ei edes paikalliskamppailuja, ei yhtään mitään.

--- Lainaus päättyy ---
En mäkään ilvekselle menestystä toivo.Ihan kivaahan se on kun ne rämpii,mutta sitä en toivo et ne putois mestikseen ja tuskin suurin osa ilvesläisistä toivoo et Tappara putois.Kyllä mulle on tärkeetä et on näitä paikallisvääntöjä ja vastakkain asettelua Tappara vs ilves.

Bouma:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Tammikuu 28, 2012, 12:57:17 ---mutta sitä en toivo et ne putois mestikseen ja tuskin suurin osa ilvesläisistä toivoo et Tappara putois.Kyllä mulle on tärkeetä et on näitä paikallisvääntöjä ja vastakkain asettelua Tappara vs ilves.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä toivoo, se on fakta. Niin monen kusiviiksi fanin kanssa käynyt näitä keskusteluja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta