Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

(1/158) > >>

IlvesMan:
Ilveksen joukkue alkaa olla kasassa. Seura hakee vielä yhtä keskushyökkääjää, ja sen jälkeen katsotaan vielä pakkihankintaa. Rajalasta on lähetetty sähköpostia Pohjois-Amerikkaan ja Ilves on pyytänyt että Raju saisi skulata vielä vuoden Ipan mukana. Ilveksessä Toni meni eteenpäin toisinkui surkean Amerikan vuoden aikana. Edit. Myös Anttilan kanssa keskustellaan vielä jatkosta.

Rajala Sentteri Niinimäki
Marjamäki Lee Rask
Sointu Myttynen Korhonen
Keränen Tuominen Kantola
Pellinen Huhtala

Puolustaja Glenn
Peltola Jokipakka
Tukio Bäckström
Kesä Laine
Västilä Mäkinen

Wiikman
Aittokallio
Kolppanen

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Huhtikuu 06, 2011, 11:12:26 ---Ilveksen joukkue alkaa olla kasassa. Seura hakee vielä yhtä keskushyökkääjää, ja sen jälkeen katsotaan vielä pakkihankintaa.
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä eilisen uutisen mukaan Anttilankin kanssa käydään neuvotteluita, eikä tästä varmaankaan olla leipomassa sentteriä tai pakkia.

Jaakkima:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Huhtikuu 06, 2011, 11:12:26 ---Rajalasta on lähetetty sähköpostia Pohjois-Amerikkaan ja Ilves on pyytänyt että Raju saisi skulata vielä vuoden Ipan mukana.

--- Lainaus päättyy ---

Jos oikeesti halutaan pitää joukkueessa olen erittäin yllättänyt että asia hoidetaan sähköpostilla. Itse soittaisin tuonne ja nevottelisin asiasta.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaakkima - Huhtikuu 06, 2011, 14:31:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Huhtikuu 06, 2011, 11:12:26 ---Rajalasta on lähetetty sähköpostia Pohjois-Amerikkaan ja Ilves on pyytänyt että Raju saisi skulata vielä vuoden Ipan mukana.

--- Lainaus päättyy ---
Jos oikeesti halutaan pitää joukkueessa olen erittäin yllättänyt että asia hoidetaan sähköpostilla. Itse soittaisin tuonne ja nevottelisin asiasta.

--- Lainaus päättyy ---
Siis suullinen sopimus puhelimitse.... Nokka Jalosen tyyliin ;D
Ei kyllä pitää olla kirjattuna, edes sähköpostiin!

IlvesMan:
Hyviä korjauksia. Tuota Anttilaa en kirjoittanut koska en usko että hänelle sopimus väsätään ja lisäksi olin hänet unohtanut.  ::) Kuten yllä korjattiin, niin varmasti Ilves on ollut myös puhelin yhteydessä Edmontonin suuntaan.

Kerrotaan nyt vielä että Huhtala ei ole Ilvekseen tulossa ensi kaudeksi. Näin Hiitelä katkaisi hihuilta viimeisetkin siipien rikkeet. Haussa oleva keskushyökkääjä on "maalintekoon kykenevä, kahdensuunnan kokenut peluri". Tällaisia ei joka puolella kasva, ja Ilves onkin suunnannut katseet Suomen rajojen ulkopuolelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta