Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (93/158) > >>

#51:
Mikäli oikein olen tajunnut, niin Koistisella oli ensi kaudesta etäänpäin mahdollista viettää muutama sopimuskausi ulkomailla, joten eiköhän tästä rahaa kilise Ilveksen pussiin enemmän kuin Tapparalle Mäntylän tapauksesta. Koistisen palkka + 200 000€ veikkaan mä. Se on sitten eri asia, että hankitaanko Koistisen tilalle ketään (tai sentteriä) vai kuitataanko summalla tappioita tms.

himmmaaa:
Hiitelä sanoi että ilves ei tule hankkimaan enää yhtään pakkia, vaan siellä keskitytään sen 1. ketjun hyökkääjän etsimiseen ja että mitään "toivotaantoivotaan" kavereita ei ipaan hankita.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Joulukuu 23, 2011, 16:13:43 ---Hiitelä sanoi että ilves ei tule hankkimaan enää yhtään pakkia, vaan siellä keskitytään sen 1. ketjun hyökkääjän etsimiseen ja että mitään "toivotaantoivotaan" kavereita ei ipaan hankita.

--- Lainaus päättyy ---
Puolustajien hankintaan ei olekaan näillä näkymillä mitään tarvetta, sillä joukkueessahan on tälläkin hetkellä 6 liigatasoista pakkia (Glenn, Bäckström, Peltola, Jokipakka, Tukio ja Järventie). Sen lisäksi tällä hetkellä nuorten MM-kisoissa pelaava Mäkinen on pelannut syksyn aikana ihan hyvin liigassa ja Teemu Kesä on pelikuntoinen taas reilun kuukauden kuluttua. Hyökkäys kaipaisi ilman muuta hyvän tasoista sentteriä, mutta siitä olen Hiitelän kanssa samaa mieltä, että mitään toivotaan toivotaan hankintaa ei kannata tehdä. Hyvällä sentterillä saattaisi se säälipaikka aueta, mutta tälläkin miehistöllä pitäisi se karsinta kyllä pystyä välttämään.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Joulukuu 23, 2011, 15:51:12 ---Mikäli oikein olen tajunnut, niin Koistisella oli ensi kaudesta etäänpäin mahdollista viettää muutama sopimuskausi ulkomailla, joten eiköhän tästä rahaa kilise Ilveksen pussiin enemmän kuin Tapparalle Mäntylän tapauksesta. Koistisen palkka + 200 000€ veikkaan mä. Se on sitten eri asia, että hankitaanko Koistisen tilalle ketään (tai sentteriä) vai kuitataanko summalla tappioita tms.

--- Lainaus päättyy ---

Koistisella on ennen jokaista kautta tietty päivämäärä jota ennen hänen pitää ilmoittaa Ilvekselle pelaako Tampereella vai ulkomailla. Jos Ville ilmoittaa pelaavansa ulkomailla, saa Ilves korvauksen seuralta jonne Koistinen menee. Sopimus ei sisällä samanlaisia vapaita ulkomaanvuosia kuten Mäntylän sopimus.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Joulukuu 23, 2011, 16:54:59 ---Koistisella on ennen jokaista kautta tietty päivämäärä jota ennen hänen pitää ilmoittaa Ilvekselle pelaako Tampereella vai ulkomailla. Jos Ville ilmoittaa pelaavansa ulkomailla, saa Ilves korvauksen seuralta jonne Koistinen menee. Sopimus ei sisällä samanlaisia vapaita ulkomaanvuosia kuten Mäntylän sopimus.

--- Lainaus päättyy ---

Oma veikkaus on että Ilves rahasti sen mitä pystyi nyt, nimenomaan tästä kauden lopusta vuokran ja palkan. Ensi kaudella Koistinen olisi ollut valmis menemään "ilmaiseksi". Muutenhan Koistinen olisi täysin sidottu Ilvekseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta