Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (77/158) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Marraskuu 28, 2011, 19:45:44 ---Joo, eipä tässä liika kannata huudella. Mutta kyllä hattu nousee Ilves-faneille sinnikkyydestä. ;) Vuosi -85. Siitä on pitkä aika. No, ens vuonna alkaa mitalisade, tai sitä seuraavana. No vähintään sitten sen kauden jälkeen. On projekteja ja kaikkee.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Juu sinnikkyyttä piisaa. Ei se Tapparankaan menestys mielestäni ole ollut 80-luvun menestysvuosien jälkeen niin hirveän hyvää. 1 mestaruus, 2 hopeaa ja 2 pronssia. Ilves ei tosiaan ole saanut sillä ajanjaksolla yhtään mestaruutta, mutta 2 hopeaa ja 1 pronssi.

Mutta itse asiaan. Ei kai kukaan oikea kannattaja takkiaan käännä jonkun menestyksen mukaan. Joukkueen kanssa juhlitaan menestykset ja kestetään epäonnistumiset. Tällä hetkellä tuntuu taas hyvältä, vaikka sarjasijoitus ei hääppönen olekaan, mutta viimeisissä peleissä on sellainen tekemisen meininki, jota on hienoa katsella.

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 28, 2011, 20:19:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Marraskuu 28, 2011, 19:45:44 ---Joo, eipä tässä liika kannata huudella. Mutta kyllä hattu nousee Ilves-faneille sinnikkyydestä. ;) Vuosi -85. Siitä on pitkä aika. No, ens vuonna alkaa mitalisade, tai sitä seuraavana. No vähintään sitten sen kauden jälkeen. On projekteja ja kaikkee.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Juu sinnikkyyttä piisaa. Ei se Tapparankaan menestys mielestäni ole ollut 80-luvun menestysvuosien jälkeen niin hirveän hyvää. 1 mestaruus, 2 hopeaa ja 2 pronssia. Ilves ei tosiaan ole saanut sillä ajanjaksolla yhtään mestaruutta, mutta 2 hopeaa ja 1 pronssi.

Mutta itse asiaan. Ei kai kukaan oikea kannattaja takkiaan käännä jonkun menestyksen mukaan. Joukkueen kanssa juhlitaan menestykset ja kestetään epäonnistumiset. Tällä hetkellä tuntuu taas hyvältä, vaikka sarjasijoitus ei hääppönen olekaan, mutta viimeisissä peleissä on sellainen tekemisen meininki, jota on hienoa katsella.



--- Lainaus päättyy ---

Ei käännä takkia kukaan oikea kannattaja, mutta kun tämä Suomi on täynnä "gloryhuntereita" jotka vaihtaa aina joukkuetta mestaruuden mukaan. Kiinnostiko teinityttöjä Mikke Granlund ennen ilmaveiviä? Eivät olleet kuulleetkaan.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Marraskuu 28, 2011, 20:43:02 ---Ei käännä takkia kukaan oikea kannattaja, mutta kun tämä Suomi on täynnä "gloryhuntereita" jotka vaihtaa aina joukkuetta mestaruuden mukaan. Kiinnostiko teinityttöjä Mikke Granlund ennen ilmaveiviä? Eivät olleet kuulleetkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Ei välttämättä kiinnostanut, kun eivät edes pelaajaa tunteneet. Näkyvyys ja menestys luo fanitusta. Tämä ei ole tarkoitettu missään tapauksessa loukkaukseksi Tapparaa, tai tappafaneja kohtaan, mutta omana mielipiteenäni kerron, että Tapparan vahva kannatus ympäri maata johtuu paljon niistä 80-luvun menestysvuosista. Sellaiset ihmiset, joilla ei ollut vielä omaa kantaa ja lähellä ei ollut sitä "automaattista" kannatuksen kohdetta, niin asettuivat mestarin joukkoihin. Ainahan se on mukavampaa olla voittajien puolella.

Green Hill:
No kyllä minä ainakin nostan mestaruuden ihan helvetin korkeaksi saavutukseksi.Ei todellakaan voi verrata jotain hopeeta ja pronssia kultaan.On se kumminkin niin vaikea voittaa.Tarvii kaiken mennä ihan nappiin,niin kuin vuonna 2003 nähtiin.
No,kohta saadaan taas nauttia voittamisesta kun mennään ylöspäin niin että rytinä käy.Taas kerran Rautakorven kera.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Green Hill - Marraskuu 29, 2011, 12:04:32 ---No kyllä minä ainakin nostan mestaruuden ihan helvetin korkeaksi saavutukseksi.Ei todellakaan voi verrata jotain hopeeta ja pronssia kultaan.On se kumminkin niin vaikea voittaa.Tarvii kaiken mennä ihan nappiin,niin kuin vuonna 2003 nähtiin.
No,kohta saadaan taas nauttia voittamisesta kun mennään ylöspäin niin että rytinä käy.Taas kerran Rautakorven kera.

--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä, että mestaruuden voittaminen on se suurin täyttymys ja olen sen saanut kokeakin muutaman kerran. Erityisen mahtavalta tuntui tuo -85 mestaruus, kun kahden tappiopelin takaa Ilves nousi 3-2 voitoilla mestariksi viimeisen pelin dramaattisten vaiheiden jälkeen. Silti nestaruudet ovat kaikilla seuroilla nykyisin sen verran harvinaista herkkua, että itse koen tärkeimmäksi sen, että ihan perus peleissäkin saan nähdä viihdyttävää ja vauhdikasta kiekkoa. Pelkällä mestaruuksien odottamisilla tulee paha mieli jopa jokerikannattajille.

Vielä en löisi kauheasti vetoa Rautakorven tuomasta suuresta nosteesta, vaikka onkin selvää, että viime vuosien valmentajasekoilujen jälkeen tuo tuo turvallisuutta ja vakautta. Ainakin jos ei jätä leikkiä kesken niin kuin viime kerralla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta