Niin edelleenhän sitä valitellaan täälläkin, että se ykkös sentteri pitäisi saada. Mutta täytyy hiukan positiivistakin laittaa
näin huikean harmituksen ja hävityn ottelun jälkeen, että on se neloskenttä meillä sentään hyvä ja mun
mielestä sitä ei enää kannattaisi alkaa muuttamaan. Jotenkin se kenttien jatkuva muuttaminen sekottaa peliä
ja esim. Venu on mun mielestä vähän ollut sekaisin sen takia, ettei tiedä onko ykköskentän hyökkäävässä roolissa vai
kolmoskentän hiukan jarruttelevammassa roolissa. Mä odotan edelleen, että sitä kolmoskenttää alettaisiin
rakentamaan Vänttinen ja Venäläinen ympärille...kuka se kolmas nyt sitten olisikaan se jää nähtäväksi.
Sitten tulee mieleen, sellainen ihmetyksen aihe, että jos me nyt saisimmekin sen oikean ykkös sentterin, niin mihin niitä Makkosia ja Barkoveja
sitten laitetaan...niin huikea pelaaja kun Nr.16 junior onkin, niin en oikein vielä usko pystyykö nuorukainen pelaamaan koko
kautta putkeen, keväällähän ne tosi pelit vasta tulee ja silloin pitää olla sitä reserviä siellä reisissä. Makkonen taas on liian kallis pitää reservissä
vaan pitää kyllä olla kokoajan pelaavassa kokoonpanossa, kun kuitenkin tekee pisteitä melkeen joka pelissä (ainakin viimeaikoina).
Puolustuksesta nyt sen verran voi sanoa, että on toi kyllä liigan ehkä paras porukka puolustaan keskialuetta ja ohjaamaan vastustajan kulmiin pyörimään,
ei sieltä oikeasti helpolla enää sektoreille tulla paria virhettä lukuunottamatta, mutta virheitä tulee kaikille joukkueille syksystä kevääseen asti.
Tässä suhteessa voin kirkasotsaisesti väittää, että tässäsuhteessa käyrä on ollut Tapparalla liigan paras...jos jollain on paremman kehityksen
omaava joukkue tiedossa niin kertokaa ja vankkoja perusteluja sille.
Ainoa ongelmahan on se tuossa joukkueessa, että sitä hyvää keskialueen peliä ei pystytä kääntämään hyökkäyspäähän ja siellä laadukkaasti tekemään tulosta!!!
Maalivahtipeliin en puutu, mutta kai sekin ihan ok on tällähetkellä