Kirjoittaja Aihe: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12  (Luettu 251354 kertaa)

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #630 : Marraskuu 12, 2011, 10:54:18 »
Nojoo. Taitaa Vampola jäädä märäksi uneksi. Vaikka huhujen pitäessä paikkansa siitä, että Tappara oli Konnankin perässä kertoo siitä, että rahaa luulisi olevan. Ja nyt kun Tenunkin loppukauden palkka säästetään, jää kassaan yhä enemmän pelimerkkejä. Jos Vampola tulisi meille, niin minä menisin kättelemään Leinosta ja sanomaan kiitos. Tuo olisi tämän vuosituhannen kaappaus. Jos jokainen Tappara-fani lahjoittaisi vitosen...

Missä tuosta konnasta huhuiltiin?
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #631 : Marraskuu 12, 2011, 11:00:25 »
Joo, Vampolaa tänne ja heti ;)

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #632 : Marraskuu 13, 2011, 11:51:18 »
Voisi tämmönenkin kaveri ihan potentiaalinen olla, jossei Vamppia saada niin sitten tämä  :)
Krys Kolanos
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8716

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #633 : Marraskuu 13, 2011, 12:16:07 »
Voisi tämmönenkin kaveri ihan potentiaalinen olla, jossei Vamppia saada niin sitten tämä  :)
Krys Kolanos
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8716

Ilmeisesti melko mulkku kaveri siviilissä ja joukkuehengen pilaaja, mikäli juttuja uskoo. Siksi ei yleensä viihdy seurassa kautta pidempään. Nytkin sai lähteä Calgaryn farmista, vaikka tehoja tuli keskimäärin yli 2 per ottelu. Ei tule soveltumaan Dufvan systeemeihin, joten ei kiitos.

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #634 : Marraskuu 14, 2011, 07:09:02 »
Huhuketjun viimeisimpiä viestejä lukiessa voidaan näemmä Vampolan tasoiset kaverit haudata haaveista...eli tulisko se Zagrapan sittenkin :-\

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #635 : Marraskuu 14, 2011, 07:22:38 »
Huhuketjun viimeisimpiä viestejä lukiessa voidaan näemmä Vampolan tasoiset kaverit haudata haaveista...eli tulisko se Zagrapan sittenkin :-\

Ei tässä kannata haaveilla Dylan Gyoria ja Trevor Gallantia kovempia kavereita. Muuten tulee aina isku sinne arkaan paikkaan.

Pessimisti ei pety. Haaveilla saa ja pitääkin.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #636 : Marraskuu 14, 2011, 07:26:34 »
Tulis nyt edes se Doell. En kyllä ymmärrä jos tulee joku muu kuin sentteri!

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #637 : Marraskuu 14, 2011, 07:41:35 »
Huhuketjun viimeisimpiä viestejä lukiessa voidaan näemmä Vampolan tasoiset kaverit haudata haaveista...eli tulisko se Zagrapan sittenkin :-\

Ei tässä kannata haaveilla Dylan Gyoria ja Trevor Gallantia kovempia kavereita. Muuten tulee aina isku sinne arkaan paikkaan.

Pessimisti ei pety. Haaveilla saa ja pitääkin.
Näinhän se menee :)

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #638 : Marraskuu 14, 2011, 07:45:43 »
Tulis ny ees joku vahvistus! En kyllä oikein uskonut itekkä mihkä Vampolaan jne. Toivotaan toivotaan hankinnat ovat enmmän Tapparan tyylisiä.
Jos esim. Vampola Suomeen tulis, niin tuskin Tapparaan. Täällä on monta joukkuetta, jotka maksavat herralle paljon enemän.
Ja mitä järkeä on ottaa mitään pelaajaa, joka ei oikeasti ole selkeä vahvistus. Ei me kuitenkaan tällä porukalla kuuhun mennä, vaikka Dufva valmentaakin. Jos/kun sieltä joku nyt tulee, niin pitää olla selkeä vahvistus! Eli ykkös sentteri ja mielellään ainakin 1+1 mallisella sopparilla. en haluu mitään jämäpelaajia nähdä Tapparassa yhtään enää.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2011, 09:40:00 kirjoittanut Hooligan »

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #639 : Marraskuu 14, 2011, 10:15:43 »
Miksei Tapparalla olisi mahdollisuuksia saada Vampolaa? Tai Vampolan tasoista kaveria? Rahaa olisi varmasti palkkaamaan Vampolankin tasoinen veijari 1+1 sopparilla.  Vampola olis selvästi Tapparassa joukkueen ykkös sentteri, saisi pelata paljon ja mahdollisesti vielä "kehittyä" pelaajana. Kaveri ei kuitenkaan ole vielä edes 30 (21.1.12, täyttää 30). Ja sitä kautta saada loisto soppari Tappara kauden(kausien toivottavasti) jälkeen johonkin suurempaan seuraan kuin meidän kaikkien mielestä  "pieneen" Tapparaan. Voihan se toki olla että väärässä olen, mutta toivon etten ole  ;)

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #640 : Marraskuu 14, 2011, 10:21:15 »
En sanonut ettei olis mahdollista saada Vampolaa, mutta epäilen, että on joukkueita jotka maksavat Vampolalle paljon enemmän. Olisi ihan huikeaa saada ton tason kaveri meille, mutta kuten sanoin. En vain itse usko siihen ennenkuin näen.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #641 : Marraskuu 14, 2011, 10:24:16 »
En sanonut ettei olis mahdollista saada Vampolaa, mutta epäilen, että on joukkueita jotka maksavat Vampolalle paljon enemmän. Olisi ihan huikeaa saada ton tason kaveri meille, mutta kuten sanoin. En vain itse usko siihen ennenkuin näen.

Onkohan missään päin ilmoitettu, milloin mahdollinen tiedotustilaisuus uudesta(uusista) järjestetään??
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #642 : Marraskuu 14, 2011, 10:25:46 »
Jatkoajan palstalla SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2011-2012 Vampola huhua Frölundaan.

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #643 : Marraskuu 14, 2011, 10:30:40 »
Mut jossei se ole Vampola niin onko kellään yhtään mitään hajua kuka se voisi olla?  :o Ei ole paljoa huippu kavereita vapaana.

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #644 : Marraskuu 14, 2011, 10:31:52 »
En sanonut ettei olis mahdollista saada Vampolaa, mutta epäilen, että on joukkueita jotka maksavat Vampolalle paljon enemmän. Olisi ihan huikeaa saada ton tason kaveri meille, mutta kuten sanoin. En vain itse usko siihen ennenkuin näen.

Onkohan missään päin ilmoitettu, milloin mahdollinen tiedotustilaisuus uudesta(uusista) järjestetään??

Ei ainakaan itsellä ole mitään muuta tietoa/huhua mistään, muutakuin mitä täältä olen lukenut.
Yhtälailla mä oon tääl naama näytös kii ja painelen F5 vähän väliä, kuten varmaan moni muukin..  :D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2011, 10:35:08 kirjoittanut Hooligan »