Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2011-12  (Luettu 564102 kertaa)

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1515 : Tammikuu 26, 2012, 10:41:13 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...

rännipakki

  • Vieras
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1516 : Tammikuu 26, 2012, 10:43:48 »
Lähde on läheltä joukkuetta. Ilmeisesti nimiä ei ole vielä paperissa, mutta lähellä on.
Täytyy kuitenkin aina muistaa, että monesti Tapparalla on ollut jo paperi pöydässä mutta joku toinen seura on tuplannut rahasumman..

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1517 : Tammikuu 26, 2012, 10:49:41 »
Lähde on läheltä joukkuetta. Ilmeisesti nimiä ei ole vielä paperissa, mutta lähellä on.

Omat kuuloni oli pari päivää sitten että ainakin kiinnostusta mieheen olisi ja sekin kuultuna sieltä "läheltä joukkuetta". Sitä en tiedä tai ole kuullut onko asiat edenneet konkreettisesti suuntaan tai toiseen, mutta kai tuokin huhuksi lasketaan.

Poissa Haamuhanska

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1518 : Tammikuu 26, 2012, 11:29:59 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...
Pori, Rauma vai peräti Turku?
- Satsasimme ottelun alkuun. 100 metrilläkin kannattaa lähteä juoksemaan heti alussa tosissaan. - RD

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1519 : Tammikuu 26, 2012, 12:36:50 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...
Pori, Rauma vai peräti Turku?

Jatkoajan keskustelupalstalla huhuillaan varmana tietona, että Lee menisi Ässiin.

Poissa kantis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1520 : Tammikuu 26, 2012, 13:06:54 »
Lainaus Tappara-Ilves ennakosta; "Nyt eletään kuitenkin sellaista vaihetta SM-liigassa, kun siirtoaika on päättymässä muutaman päivän kuluttua, että pelaajia saattaa tulla tai mennä lyhyelläkin varoitusajalla. Eri asia sitten, onko tamperelaisjoukkueissa sellaista henkeä juuri nyt, että pelipäivänä uusia naamoja vielä koppiin astuisi."

Mahdollisesti ainakin joku tulossa? 8)


Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1521 : Tammikuu 26, 2012, 13:44:57 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...

Eiköhän lähde ollut oikeassa, mikäli Satakunnan Kansaa on uskominen.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1522 : Tammikuu 26, 2012, 13:56:28 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...

Eiköhän lähde ollut oikeassa, mikäli Satakunnan Kansaa on uskominen.

Periaatteessa harmittaa, toisaalta ei.
Enemmän ehkä kyllä, kuin ei.

Mieluusti jonkun sentterin näkisin vielä tulevan, mutta ei kannata odotella liikoja  :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2012, 14:01:41 kirjoittanut Rouhija »

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1523 : Tammikuu 26, 2012, 14:12:52 »
Minä taas olen kuullut, että Lee siirtyisi Tampereelta länteen päin, mutta katsotaan...

Eiköhän lähde ollut oikeassa, mikäli Satakunnan Kansaa on uskominen.

Hyvä näin, naapurin ylijäämämiehet ei oikein jaksa innostaa. Parempi ilman kuin Hillman.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1524 : Tammikuu 26, 2012, 14:46:05 »
Toki Lee olisi Tapparaa vahvistanut niin kuin kuka tahansa keskinkertainen sentteri, mutta eipä oikeastaan harmita vaikka meni muualle. Pelipaikka on oikea, mutta muuten Lee on puukätisenä äheltäjänä kaukana Tapparan kaipaamasta pelaajatyypistä. Ja Ilves-tausta on miinusta. Ässille hyvä täsmähankinta kevättä varten alempiin ketjuihin.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1525 : Tammikuu 26, 2012, 15:08:55 »
Kuulin tuossa yhdeltä joukkueen lähellä olevalta kaverilta, että Skinner oli saanut kenkää...tosin varmaksi ei osannut sanoa.
Niin ja Mark Leestä oltaisiin kyllä tarjousta tehty ja jopa eräs ipan taustaryhmän kaveri sanoi, että voi olla et siirtyis käytävän toiseen päähän.
...elämme mielenkiintoisia aikoja...

Poissa luddet

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 394
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1526 : Tammikuu 26, 2012, 15:33:54 »
Jos tuo huhu Skinnerin potkuista on totta, se on kyllä oiva kruunu toimiston ulkkarivahvistussähellyksille. Lopputulos on tosin täysin miehen otteiden mukainen. Kuinkahan paljon tässäkin tapauksessa tulee rahallisesti takkiin, jos on saanut potkut?

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1527 : Tammikuu 26, 2012, 16:18:03 »
Kuinkahan paljon tässäkin tapauksessa tulee rahallisesti takkiin, jos on saanut potkut?

Se on periaatteessa ihan se ja sama koska kentälle ei miestä voi kuitenkaan päästää. Skinnerin sopimus julkaistiin vain hieman reilu kuukausi sitten eikä tuon tason kaveri voi (saisi) olla kovin hinnakas. Kaikki tietysti maksaa, mutta parempi näin.
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta

Mazza

  • Vieras
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1528 : Tammikuu 26, 2012, 16:33:22 »
Eikö sopimuksen purkaminen tule kuitenkin halvemmaksi kuin istuttaa loppukausi kotona, koska kuten Hemuli sanoi askiin tätä kaveria ei voi enää päästää missään tapauksessa. Eli siinä mielessä vaikka rahallisesti tulee takkiin, niin vähemmän kuin siinä tapauksessa että maksettaisiin koko palkka loppukaudesta ja otettaisiin kylkiäisinä vielä urheilullisesti takkiin peluuttamalla Skinneriä tärkeissä peleissä.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2011-12
« Vastaus #1529 : Tammikuu 26, 2012, 16:41:15 »
Jos tuo huhu Skinnerin potkuista on totta, se on kyllä oiva kruunu toimiston ulkkarivahvistussähellyksille. Lopputulos on tosin täysin miehen otteiden mukainen. Kuinkahan paljon tässäkin tapauksessa tulee rahallisesti takkiin, jos on saanut potkut?
Onhan Mikki fiksuna kaverina tehnyt tryouttisopparin tai ottelukohtaisensopimuksen, mutta unohtanut siitä kertoa... No tuskin. Taidettiin ottaa äijä suoraan tilastojen perusteella loppukaudeksi, joten maksetaan palkkaa kauden loppuun asti. Täysin totta, että tämäkin parempi vaihtoehto kuin huono kaveri pilaamassa pelejä ja katkoittamassa katsojia lippuluukuta. Varsinkin kun ne kotiotteiluiden v##s-kaljoihin käytetyt rahat ei mene Tapparalle.